hahahaha ! bra jobbat ! . reffen suger så hårt men samtidigt trall vänlig så den fastnar på tungan på varje människa ! skulle jag tro. pz out / snake
Lev hårt dö ung !
fel låt med kommentar boys sry.. var på den andra jag menade givetvis med sug reff , men måste nog nästan säga samma sak om denna oxå ,en del falskt på reffen men inte helt off asså! .. sen låten i helhet e skön, laid back och soft ! pz .
Lev hårt dö ung !
Sober: Bara hört dig ett par gånger men skön röst gött flow Rmk: Alltid lika go röst och gött flow :) peyz ;D
vackert killar, vackert.. och refrängen är INTE falsk!
Riktigt jävla bra låt :)
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
tack och bock
Sopsäck Serenad
Faktiskt så älskar jag även denna låt :)
Yra
nice nice
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
Fetaste låten ni släppt måste ju vara remixen på levas polka låten eller holly dolly, kalla den vad fan ni vill :D haha nejdå :)
- OKAAAAJ
vi gör bara sånt här skit för att få brudar
Sopsäck Serenad
inge våld? :S "att jag inte kunde andas" då tänkte jag plastpåse över huvet, VÅÅLD! "det regnar här i " AAAARGH!!! NEJ nu stänger jag AV! FY! MER VÅLD RICKARD!!!!! MEr VÅLD MER VÅLD MER VÅLD!!!
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Soft låt fan, beatet är väl halvbra men det går bara ut i att eran rapp dunkar sönder högtalaren, bra låt helt enkelt.
Trofast .. a visst sörrö! jag e gangster för jag gillar vålds-rapp :S eller håll käften? Rmk! for president!!!
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
vi gör ett litet försök till
Sopsäck Serenad
Fett bra grabbar ;)BIG UP! Pz!
Ey yo biatch!
uuupp
www.myspace.com/juniornatural
keep it up , nice! :)
"Frågan är inte vad man tittar på, utan vad man ser"
snälla langa texten till denna :)
:)
helt aiight. sober du vänjer dig kid lämna östersund är det bästa du gjort tror jag. bra text flytet är inte heller något att klaga på men inget speciellt. bra överlag men refrängen tyckte jag tyvärr var riktigt keff för mycket folk som använder sång när det absolut inte behövs och speciellt inte när sången inte är särskilt bra utförd . och upprepningarna av ord i refrängen med rap är played out så det skriker om det och låter därefter. men överlag så är det bra ser vad jag skrivit och att jag tagit i med kritiken men allt som allt så är det en bra låt
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
Den var helt perfekt PUNKT
Totally love it ! ;>
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
en av de bästa låtarna på whoa ever!
En av de bästa låtarna jag hört på länge som lagts ut här på whoa, den ger mig verkligen rysningar. Riktigt bra jobbat boys, keep on going. Ha det bra !!
jag droppar bomber som hitler
någon som har låten kvar? ny länk? :)
hmpf, nu funkade den helt plötsligt ;o
porr som fan
http://www.myspace.com/danokin<br>
Najjjs låt =) Diggar inte att man hör regnljudet i bakgrunden bara =( :P Ayyyyyttt UPPPPPPPPP!
Gangsta Rap Made Me Do It!
Va är det för sampling? känner igen som fan!
<3
den var najjs inte hgört sober förut men h an la de tungt! RMK la de bra som vanligt diggar din röst :D
samplingen är från joshua radien - winter
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
omg blir pissnödig av beatet då det rinner vatten:P lite störande med..
YES
Över min döda kropp jag skjuter när jag söker hopp men ser dig varje gång när jag sluter mina ögonlock sanningen är den att jag saknar dig idag även fast vi har bestämt att inte prata på ett tag försöker bara tänka på att allting löser sig men gråter då och då när det känns som att jag behöver dig det var mitt eget fel, jag kunde stannat och chansat även fast jag inte kunde andas men du ska veta att jag tänker på dig varje kväll vare sig jag sitter helt själv eller vacklar hem packad någon kväll eller när som helst kändes ganska hemskt för du ska veta att jag tänker på dig jämt vare sig det är en fredag eller torsdag, tro mig fan det kan va ensamt i en storstad men jag tror att det kommer bli bra, även fast det regnar här i stockholm idag Refräng: RMK För det regnar här i Stockholm idag Sober (det känns tugnt för jag saknar dig än) RMK O det rengar här i Stockholm idag Sober (vill inte ha någon hjälp jag kan klara mig själv) RMK Trots att det regnar här i Stockholm idag Sober Men jag tror att det kommer bli bra, även fast det regnar här i Stockholm idag Så jag stannar kvar ett tag tag och bara tänker tillbaks massa minnen som gör en helt sentimental o alla vänner som man lämnade kvar känns ganska tugnt nu men jag ska kämpa ett tag det regnar idag men imorgon kanske solen skiner så jag blundar nu och ler åt alla goda tider ser tillbaka nu men svårt att sätta ord på skiten o börjar sakna saker som man alltid tog för givet sen jag flyttade har jag försökt att glömma allt men minnen vaknar ibland och får mig att önska att jag var där (där) hemma med familjen, med mina vänner har känt det på mig sen jag flyttade ut livet vänder molnen flockades och min himmel blev svart liver springer iväg och jag har svårt att hinna i kapp och ni kan aldrig fatta hur jag känner mig utan mamma men det blir bättre sen när regnet slutat falla Refräng: RMK För det regnar här i Stockholm idag Sober (det känns tugnt för jag saknar min vän) RMK O det regnar här i Stockholm idag Sober (vill inte ha någon hjälp jag kan klara mig själv) RMK Trots att det regnar här i Stockholm idag Sober Men jag tror att det kommer bli bra, även fast det regnar här i Stockholm idag Jag kan känna ibland att någon tagit en halva av det som förut var jag för jag saknar min mamma men jag är kvar och jag stannar här i Stockholm stad trots att molen är gråa så har jag hoppet kvar för när jag stänger mina ögon blir de en annan väderlek jag sitter där och softar i min egna lägenhet trots att himlen är svart och tiden hinner ifatt så tar jag stegen mot den dag då Rikard är allt simmar i kallt vatten och krampen är påtagande kan kännas ibland som minna minnen är svårt skadade sjunker ner, under, ner, drunknar i min ensamhet och jag ångrar den dagen som jag lämna er för jag vill hem men jag vill klara mig själv det låter ganska galet o de är ganska svårt att förklara det men jag tänker klart och jag hoppas att jag slipper bli våt av att det regnar här i Stockholm idag Refräng x2 RMK För det regnar här i Stockholm idag Sober (det känns tugnt för jag saknar min vän) RMK O det regnar här i Stockholm idag Sober (vill inte ha någon hjälp jag kan klara mig själv) RMK Trots att det regnar här i Stockholm idag Sober Men jag tror att det kommer bli bra, även fast det regnar här i Stockholm idag Jag kan känna ibland att någon tagit en halva av det som förut var jag för jag saknar min mamma men jag är kvar och jag stannarhär i stockholm stad trots att molnen är gråa så har ja hoppet kvar för när jag stänger mina ögon blir det en annan värderlek jag sitter där och softar i min egna lägenhet trotts himlen är svart och tiden rinner ifatt så tar jag steget mot en dag då rikard är allt simmar i kallt vatten och krampen är påtagande kan känna sin plats och mina minnen är svårt skadande sjunker ner....
hittade något fel i texten du precis skrev.. i början sjunger han väl "över min döda kropp, jag skjuter mig och söker hopp" . sen hittade jag ett fel på "Så jag stannar kvar ett tag tag och bara tänker tillbaks". är det inte bara ett "tag" ? :) sen "det låter ganska galet o de är ganska svårt att förklara det men jag" så ska det inte vara något ganska före galet ;p och "har känt det på mig sen jag flyttade ut livet vänder" istället för ut ska det väl vara "hur" :) sen hittade jag några stavfel också, och det sista stycket, varför ligger det där? haha, nu känner jag mig petig, vet inte ens om jag själv hört rätt så :) men men.. tack för att du tog dig tiden att skriva texten ^^
ny länk(A)
|€|A-To|€| It is my life bitch! http://www.biltjuv.nu/?ref=46544
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk