Pajsarn - 60 sec kval
tjenare! Pajsarn är klar med sin kval låt grej, tanka kommentera gärna, ha det götthttp://www.speedyshare.com/407205447.html Text/mix - Pajsarn Den lilla killen bakom nedrökta micken jag står här bakom reppar westgötaclicken till whoa gangsters, äkta kopior New york yankees, från nått du sätt på bio spottar bäst som spottar sisst va jag Rockar fett och shottar fitt saft du kan inte mäta dig med mina punchlines Prendel från rund spark, vad? "för ingen känner mig här" främling och tattare "Hela mitt crew är med", tämligen taggade känd för nått äre för att knulla rimmen så katter går på knä för att snurra på mitt finger flow ska jag äta, punchlines per sms ja skriver några rader om din morsa på min efterfest Jag är din kniv i ryggen, på din bästa vän Jag ger din dotter piller säger baby kan du testa den mitt kval, "PAJSARN" klart jag lägger upp den (upp den) folket tankar, han grym tänker snubben
Om vi vill, blir du aldrig tajtare
Den var fet som fan Jacob.. Du blir bara bättre o bättre fan. sinnes, skönt flow, skönt beat och skön text!!fett som fan!! Peace
Jag kunde inte tanka den Jee :/
Vill du ha en brud kan du få privatkurs, För jag sprutar på mer bitches än en allmän dusch! / ColdSpot maffakkas!
Jacob, wtf kan I say my maaan, grymmare för varje lååt du släpper!!FEEETT mannen =D Peace!
One in a milli-on.
ingen fyller tallriken som du mannen (Y)
aa visst serrö :)
Ah fan gött tack! skönt att höra! ha det gött!
Naaaaaajs :D Så jävla skön e du (Y)
SvediN Goes High-SkilleD
Tack tack, ska sova nu, fan tanka och kommentera mera! ha det praa
nja, sådär
ask Beavis, I get nothing Butt-head
tack :) upp
men en sak jag undrar.. vem är "Förstamajdemonstrationstalarstolsuppsättarassistent"?
tack, haha det är pajsarn också, men den var snabbt och dåligt gjord, så fick göra en ny :P
TANKA! KOMMENTERA!
Okej, tycker du hade några riktigt feta rader på den:)
aah okej, fett tack, sooft :) haha
ok, bra text men flowet njaa
Förut var du bra nu suger du, varför förvandlingen Vadå fult att ljuga jag, säger bara sanningen
yeah
danke=)
"Jag tvivlar på att du skulle behöva göra ett nytt bidrag för att gå vidare" synd att skiten inte vart av:/ skulle bli kul & se Cnj döda_D Fred.C
aah du har rätt ;) haha nae men fan det var tråkigt att det blev inställt nu när så mycket folk har ställt upp :(
låter bra, soft fan :)
Moderator
2006-11-30 12:17
tyckte detta lät skitsoft faktiskt :D... keep it comin cnj ;) Peace !
nice låt, bättre för varje gång ;) fortsätt så :D
OKej, tack tack:)
galet fet !
jag borde vara riktigt djupt inlagd på psyk.
mellow, flowet är aight, men texten gör att han måste stanna av och sega med orden ibland, det upplevar jag som störande :)
Förut var du bra nu suger du, varför förvandlingen Vadå fult att ljuga jag, säger bara sanningen
döfet=) har lyssnat pumpat den flera gånger;) villken instrumental är det?
Sooft tack RKD och Hellge, och Erikk din tönt ditt kval blev så dåligt att du inte änns palla lägga upp den, sluta håll på i varje tråd jag lägger upp, jag upplever det som störande :)
Det är "Mobb deep - Hell on earth" Btw :P
den här satt galet fint
Dunkar musik, som ja dunkar bollar i korgar.
Tack fan :)
Riktigt fett!!!
http://www.youtube.com/user/TheMeccaMusic
TAck, sooft:)
Gött! tack fan :)
Ny LÄNK! ;D
https://soundcloud.com/mendelsonbits