Res dig upp, se omkring, vart fan är vägen? sluta aldrig leta du har kartan och kompassen.. du vet vart du är, och hur du ska gå titta aldrig bakåt, kämpa, stå på.. de svarta och de onda, som finns i våran värld massa kyliga känslor och folk som tar en annan väg är inte vägen du ska ta, blicka framåt, lungor börjar brista man ska kämpa för att få nått! Folk dem tror att livet är så jävla lätt men jag kan säga, va jag har sätt... en brusten familj som lever på A-kassa pengar en pappa och en mamma som har skickat sina ringar 13 basst, hem från skolan, pappa gråter.. morsan sa goodbye, ey fuck vad det svider bre.. så jag vill säga till er som har det bra låt dig inte falla, kämpa till ditt sista andetag! Reff: Livet har en regel, en spegel, en väg man måste välja rätt, ha sin egen utväg man kan falla, ha vänner som får ställa upp gråta lite grann, men vafan, man är utnött Föräldrar kan bråka, tjaffsa vara dumma barnen står bredvid, dem är helt försvarslösa tårar som rinner för familjen barnen tar en väg, som leder upp till himmlen.. Vers 2: sekundrarna dem går, du måste ta dig upp igen sluta inte kämpa utan visa att du klarar den... Kämpa!! - Backa aldrig bakåt! Kräla!! - Du ska kämpa för att nå nått! Jag vet att jag har rätt, jag har sätt det mesta.. mina syskon i famn, så jag sa till dem att blunda.. lyssna inte på din mamma och din pappa gräla NIKKI jag älskar dig, du förblir min ända stjärna......... du kan finna vägen genom dimma och ett mörker du ska gräva i din själ, men du vet själv att det dröjer allt är inte lätt, men sluta aldrig leta jag hjälper dig, även när jag slutar andas.. Mina syskon är mitt liv, jag hoppas ni förstår att det som jag vill säga, hamnar på ett spår.. jag har lämnat min pappa, han skada mina syskon.. så jag sa till dig din fitta!, dra här ifrån! Reff: Livet har en regel, en spegel, en väg man måste välja rätt, ha sin egen utväg man kan falla, ha vänner som får ställa upp gråta lite grann, men vafan, man är utnött Föräldrar kan bråka, tjaffsa vara dumma barnen står bredvid, dem är helt försvarslösa tårar som rinner för familjen barnen tar en väg, som leder upp till himmlen..
Get MAD and change
Fett bra, grym text :) Keep up the good work motherfucker!
typ, eller?
du flowar konstigt och rimmen glömmer du bort ibland.. Kan bli mkt bättre!
Vilda väst!
thx folks :D
Get MAD and change
den är skön, fortsätt, fast din röst har jag svårt att förstå, lite otydligt då och då, men det kan du fixa:) låten var skön sådär, beatet e lite cp tkr jag faktist:P kicken e för hög :) men keep it up Pajja bro bre ;D PIIIS n LÖV!
// GurkaN Producer!.. SoundEye Productions. www.TheG.info.se Over and out, peace!
tackar :D ja kan säga att den inte är så vällidgt bra mixad heller. arrå de blir nog bättre ;) FLER
Get MAD and change
nice pajjish, gillar dej babe!
twwck brooooh :D ja gillar dej med sötos
Get MAD and change
fett . allt låg fett utom beatet :( . det va piss. upp
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
tack LVS :D . nejdå beatet e soft :P
Get MAD and change
nej shit..helt jävla off beat..Det är nog beatets fel..Skulle kickat på ett annat..Det sög pung.! men annars va rösten å texten skön! Peace
Biatch
offbeat ? haha nä.
Get MAD and change
nää inget jag gillar men ah..fortsätt
okej tack föru lyssna
Get MAD and change
sista upp ;)
Get MAD and change
kuuuuuung det blir bara bättre
Hmm! texten var bra men sen.. tycker du gör det lite otydligt sen beatet, var inge skönt alls känns som du inte han med alla rader på vissa ställen tror det skulle kunnas läggas bättre om du valde ett annat beat:p det var inte dåligt men inte heller något som jag skulle sitta o lyssna på mer än en gång :P peace
hehe tack, verkar vara många som inte gillar de beatet ;) ajja tack för du lyssna ! peace.
Get MAD and change
ryck i fingret
Get MAD and change
hehe tackar =)
Get MAD and change
HOLA! ey de här lät ju bra som fasiken ju! ärligt första gången jag hört dig, lyssnar runt på nya artister idag..är på sånt humör;) skönt att de kommer nån som kan rappa! gillar texten å flowet extremt mycke asså! good woork maaayn! peeeeyz aaaut!
Älskar att älska hatet! www.znapmusic.com/r3a
nya artister för mig asså;) *
tack som fan :D
Get MAD and change
säger bara vad jag tycker ;)
ye de e nice;D ..
Get MAD and change
var hittar man mer me dig då? här på whoa eller?
nä på whoa finns de inte så mkt =)
Get MAD and change
åfan...
yoyoyoyoyooooooooooooo
Get MAD and change
riktigt nice låt, kvalité på texten !
Ingen tar mig.
wlalla tack bwoii haha.
Get MAD and change
cazzo1 kolla när tråden kom upp.