Lattshoo - Beatbox Shit (session)
I helgen var det hett i Limes stuga, ett beatbox-beat hade producerats och Lattshoo satte sig ned för att skriva en liten session. Resultatet blev detta:Lattshoo - Beatbox Shit (session) Ladda ned, sprid, gör vad tusan ni vill MEN glöm inte att kommentera! MVH / www.lattshoo.se
Yeah, you know..
Nakna träd kastar fåglar åt helvete
fan va sköna ni var första killen hade sjuktmskön röst ha ass najs! kanske lite för högs dubbs va?
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Juste, kanske ska skriva ordningen också: Inledning: Chai Sedan: Lime ...och så går det genom hela sessionen!
Yeah, you know..
Tack trewfast din lille oboynarkoman. feting props till sörlin för den feta mixen också!
straight_P P16 Thanks! Jo, vi har klippt ihop olika ljud från en inspelning av flera beatbox sounds vi gjorde för några veckor sedan. Blev ganska häftig eller hur? (;
Yeah, you know..
soft laidback :D kul grej, keep it comin
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fett boys!!
http://www.myspace.com/quizze
Fan va fett gubbs, helt tvär sooft aiijt, fy fan så nice, like it a lot;D big up guys, ;D!
Det var ju niiiice.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
HAHa så jävla feeet ;D
Äckel.
Chai e tjock nice. Lime har fett tung röst och najs flow Beatet r fett jävla najs...:D mixen är fet!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ahh, fan, ni droppar det alltid soft :) beatet var riktigt jäävla fett faktiskt ... fifan ! rappen sätter ni båda riktigt najs, Lime droppar det tyngst, så jävla skön röst har du len .. fett underbar, texten är oxå fet.. Big up dawgs :)
Haha galet skön ! :D keep it up !!!
http://Myspace.com/Slukarn
Tack för alla mycket trevliga kommentarer.GoatseMartiin Kul som fan att du gillar denna. tänk bara på att chai och lime är ojämförbara. vi är ett team och bör ej kritiseras separat. Imorgon skall jag bjuda på en helt sjuk grej som hände under våra inspelning av denna. :) Godnatt.
ja diggar Chai de e skönt när du går upp å ner så där på nått sätt å beatet va coolt:) Lime du va fetare än ja trodde här va de 100 kilo för mycket;) hehe men en skön session helt enkelt bra jobbat grabbar:) Peys
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Lime, haha, fan vad sjukt det var! Bjud på den imorgon! (;
Yeah, you know..
Booooyz! det här gjorde ni fint alltså... ;) Kul med lite annorlunda låtar liksom... Fettt av er... Ni la skitsnyggt båda två.. vet inte om det finns så mycket mer att säga liksom! Chaaai är en gud som alla vet.. och Lime är Inte långt efter! Fet mix också! Peeeyz.
Immortal Technique! Thats music Whoa KidZ!
haha , den va fett soft grabbar :) Jag diggar !
ChiggedyChai & LiggedyLime - skönt flow, grymt beat & fet mix! Inte ett dugg förvånad! Droppa mer! :)
haha detta var sjukt soft! chai la det tyngst även fast lime gav oss några roliga rader..
JONIS REST IN POWER
tack så mycket allihopa! Lattshoo är glada att ni tycker om detta! mer sånt här kommer att komma från oss två! (:
Yeah, you know..
haha fan soft.
Get MAD and change
haha faktiskt skönt beat. bra gjort . brarapp .soft helhet
Du borde nog ta ut haden ur rumpan! / Dr..
Chai var lätt bäst, men lime har skönast röst
www.youtube.com/prendel
flyter lika bra och är lika feta som smör som vanligt :D big upp
You already know, den e on lean!
Mina horer lägger det lika saft som vanligt... repp the blidö klick:) PEEEEEYYYYS - *som en god vän johan brukar säga*
Kul att ni gillar. tack till er. Lite mer seriöst skit kommer att komma från oss senare (;Otis_, Kul att du blev positivt överaskad :) PHÖYS limman!
hehe fett dawgs ! chai du droppar nytt shiet hela tiden, arbetsnarkoman mannen :) peyz
http://www.myspace.com/lallarkungen
Lallarkungen , Tack! Chai är fet arbetsnarkoman. ;)
Grabbar, Fan va najssss man måste bara digga med huvet :D Fettnajsskit =) Kör mer låtar tsm fan!!, Ni båda har skööna röster, floow samma sak! Fetttt bra grabbar :D :D
www.myspace.com/dahermusik
Tack allihopa! Glädjer mig att ni tycker om våran låt. Jag och Lime (allmighty Lattshoo) kommer att släppa mycket sådant här. Se detta som förrätten, snart kommer feta middagar med smarriga efterrätter!
Yeah, you know..
Tack som fan
REY3Z, Daher, Lil_PhiL, Nelson för att ni lyssnar och slänger en kommentar.
I alla fall, det var såhär;
Efter att jag och Chai spelat in våra verser var det dags att lägga overdubs och nått coolt intro. För att få mer live n' direct i det så tänkte vi att vi skulle köra bådas adlips under samma inspelning, och därmed stå båda två vid micken med två olika hörlurar. Det som hände var att vi inledde introt med att säga "yeah" EXAKT samtidigt. Vi kollade på varandra och fnissade till, men anade inte vad som skulle hända härnäst. Någon takt efter det lustiga samandträffandet så hände det igen! Denna gång blev det "Haha!". vi sa exakt samma grej vid exakt samma tidpunkt, två gånger!!
Smurf gargamell
Sjukt va?
hahaha ja ni kan allt roa er;D..
Fy vilket fånigt garv jag har, haha! Tror inte jag har skrattat så där mycket på väldigt länge även om det var kort och gott.
Om ni råkar missa detta så länkar jag det här under också:
Smurf gargamell <--Det roliga som inträffade under inspelningen.
Yeah, you know..
jag har sagt det förr och jag säger det igen! riktigt skön låt :)!(Y)
hahahah, du skrattar verkligen skitfult där. nej ärligt, vi skrattar fan inte så fult i verkligheten, det var en tillfällighet!
äcklig feta killar . soft
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
haha grymt :)
Haha skönt :) rolig låt. chai lägger det fett som vanligt har inte hört Lime förr men du lägger det också fett :) Keep it up boys;) Peace
Tack Kaggen (som också är mad tight), Lvs, philosophia, Sputnik för era inlägg. Kul att jag överaskar positivt :)
hej kompisar. här kommer ett julkort! skön rapp på ett minimalistiskt beatbox beat uppskattas. ni håller igång en skön stämning sessionen igenom och flowar på utan minsta problem. hade svårt att höra om texten hade några roliga finesser då jag är lite nerdrogad av tandläkaren just nu. visdomständer is the shit, ordagrant. p&k från showgunz collectivet!
Flowet och rappen var väldigt bra. Men Beatet är inte min stil fan :P
Tack allihopa! kul att det diggas!
Yeah, you know..
diggas.. hahaha nice
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Fresh n' clean! RAPP som fan! Man hinner aldrig bli uttråkad vid lyssnande! Jävligt cool. Kul med ord-sammanträffandet också (samt skrattandet ni bjöd på) EXAKT samma sak hände oss igår (minus skrattandet thou') . Sån't är lite kul faktiskt. Fortsätt med er grej / b .