The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
estet P18 haha ok .. ändå bra bild ;P
fyfan vad jobbigt det var att lyssna på när "gud bor i avesta" gick i bakgrunden hela tiden men annars vare bra :)
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
hihi
haha pajas!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
HAHA , det låter som om ni tror att ni är med i ri-fa. haha jag vene vem det är men AI AI AI! bra annars ,
http://www.youtube.com/meeyeer/
haha :D .. feel this!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
Skivsamlare
2006-12-12 13:49
kul att folk associerar ai ai osv med ri-fa istället för dipset. ger en skön bild av att ni inte alls är whoa liksom... vi ville göra en crunklåt för att det är kul & mer än så var det inte.. nä nä nä boys & girls, get a grip tack alla som gillar, kul grej
http://www.soundcloud.com/adamkross
Soft ju
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
hustl var kul
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Inte riktigt min smak men helt ok!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tkr flowet och texterna är rena.. mixningen är väl bra ända tills slutet.. när sista snubben kör skär det i mina öron? kanske är mitt headset som är knullat :) fast inte är det jag som varit så kåt -.- UPP
Diggade er allihop faktiskt, Impuls droppade det nice, som vanligt, Estet, droppade det också nice, över min förväntan. Hubler, Toppen & Hustl droppar det alltid lika bra. Soft beat.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Gud bor i Avesta!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
rösten ekar i mitt huvud "gud bor i avesta" haha men annars helt ok=)
LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNNNNNNKKKKK!
hustl var skönast. haha
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Gud bor i Avesta.. det försökte jag överyga en präst om redan i Juli :P
"I varje virrig flicka bor en håmåsäxuäll muminpåjke" - Måns
ingen som kan lägga up en ny länk??:(
tackar Hundra12
Gud bor i avesta? HAHAHA , snarare ALLAH!
------------------------------------------ _¯ ¦..¦ _¯_ ¦_ ¦ _¯ ¯_ ¦¯¦ ¦¯¦ ¦ ¯¦ _¯
Den var nice! Blev dock lite grötigt då det var "Gud bor i Avesta" över hela beatet.
facebook.com/idiomatisk - fan page
zzzz
Vilda Västern// Clark Kent//
Jag tycker han Ri-Fa var bra. Annars tyckte jag det var tråkigt att ni bajtade Hubler med det här "AJ!" som ni kör med. Tråkigt att ni upprepade det här "Gud bor i Avesta" hela tiden, Gud finns ju överallt, inte bara i Avesta. Det var ändå en svängig låt som jag kommer spela på nästa bingo för att lätta upp stämningen.
hahah..rolig låt Motti..tyvärr naj :=( Toppen..sköön :=) Hustl..haha fet vers ;=) Hubler..Helt okey(kan bättre) :=PEstet.. bra(du kan bättre) ;=D diggar låten..:D
Www.DeKaN.Studio.Nu
haha rätt kul låt :P men rätt tjatad med gud bor i avesta ! haha :D men men som sagt ni är sjuuuka :D så roliga snubbar :P
bross word gud finns överallt !
wtf är detta? Motti å Hubler på samma låt? ville inte ni typ döda varandra nyligen?:S:S hmm, låten va halvskön på vissa ställen men tyckte oxå att den lät konstig lika mkt... å sen vare sjukt irriterande med gud bor i avesta non stop haha:P AIAI LIIIDE BULL haha bra där grabbs;D ne men alltid kul när duktiga grabbar går ihop å droppar! peace
Ars amandi
palla skapa ett konto för att bli nummer 100 de e lide bull !
så klart! jag är ju född där
detta va inte alls bra :/
sämsta jag hört på länge :P Reffen var ju katastrof, man tänke: yes, äntligen tar den slut, så fortsatte reffen typ dubbelt så lång tid.
- OKAAAAJ
bor
i
Hej hej hej hemskt mycket hej
digga låten som fan ;D! min stjärtKompis Daloz va i avesta nyligen och upptäde xD peace
Hej hej hej hemskt mycket hej
hahah
fin låt förresten ^_^
Öl-killen var skööön som fan ;D alla andra var också bra ;D fett med nice grabbz !
Den skulle vara ruskig fet om ni mixa den rätt :)
Don't!
så jävla digedi tungt detta var lagt av er alla.. lätt de bästa.. från alla.. texterna var jävligt nice från er alla där med.. nä bara en tung jävla låt som måste nötas.. BIG UP!
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
suuft ;) PZ
<3 S.ärlemar -
shit va grötigt allt va! :/ ej bra alltså
Jag vet när han ljuger! så fort han rör på munnen
Skivsamlare
2006-12-26 17:14
din mamma bor i avesta
http://www.soundcloud.com/adamkross
aboo va psykos lååt asssååå haha
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
Vill också ha den =)
http://www.myspace.com/mrkumlin