I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Cuyo - Vi ses i himmelriket mp3

Vår Hiphop - Audio & Video

2006-12-16 01:49

Cuyo - Vi ses i himmelriket mp3

Tja..har äntligen efter ett jäkla bra tags latande fixat min soundclick. Och nu får ni avlyssna och förhoppningsvis njuta av min ballad som handlar om vänskap.. R.I.P Mina två kära vänner...

Peace

http://www.soundclick.com/cuyo

Jag har nr till två billiga hoes, vill du knulla dem bara säg till.

2006-12-16 12:10
Ny länk =/
Döm mig inte när du inte vet vem jag är!

2006-12-16 13:19
M4rr3 F15
bara kopiera texten och klistra in så funkar det!

2006-12-16 13:42
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>

2006-12-16 13:52
Aj då..!
De här va inte en rolig lyssning.
De är så dålig kvalitet så man knappt hör någe av dig. va har du spelat in i en dat-bandspelare eller haha..

Asså inte så. men asså de lilla man hör av dig så e du inte dålig långt ifrån. men du har endå endel att öva på. men rappa kan du..

men kvaliteten är så jag blir gråtfärdig...
fixa mixning eller be någon mixa om du inte själv...
Sen måste du lära dig artikulera mer.. du sluddrar i verserna så du tappar ord och man tappar då vis sammanhang i rader.....

sen så låter du lite monotom öva på deliveryn...
men grejen e att du har en riktigt bra röst för rap. och du skriver bra.. texten e fin..
så fixa mix och öva detaljer så jäklars kommer de här bli bra....
/B
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>

2006-12-16 19:11
Ahh men jag vet att skiten är piss inspelat..sen är leveranserna mycket bättre då detta var inspelat i en hetsig helg..Men det kommer en re-mix senare. ska bara få tummarna ur och köra genom allt igen..Men tack för en lärorik feedback!

Much love