I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vincent E. L. - "A Topic as Good as Any" + "The Long Journey From Point A to Point B"

Vår Hiphop - Audio & Video

2006-12-16 17:04

Vincent E. L. - "A Topic as Good as Any" + "The Long Journey From Point A to Point B"

Två nya låtar. En hiphop och en bigbeat. Streama och lyssna.
Soundclick.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-16 17:09
haha shit, du har så jävla sköön stil mannen, det är så eget! alltså jag verkligen diggar det du skapar!!! najsss som fan!!

WHOAA UPP FÖR DETTA NAJS SOM FAN!

The Cautionary Tale of the Big Bad Wolf ASSSSS BRAAAA!
aah så kan de låta! ..myspace.com/haffilagom

2006-12-16 17:23
fett som grädde ... riktigt nice ...
jakk er än kåwl killäh :) *FnIzZzZaH*

2006-12-16 17:33
Du gör grymt coola grejer, inte likt nåt här i forumet för fem öre. Jävla bra också, för den delen. Kul att höra nåt sånt här som man inte hör varje dag direkt..

Kul att höra, droppa mer grejer.
Ha de gott och ja.. Hörs!

Producent

2006-12-16 17:43
Detta tycker vi om Fleppo!

Gillar refrängen! Den är riktigt rolig och den stämmer ju faktiskt... dina låtar handlar ju faktiskt inte om något. :)
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold

2006-12-16 19:31
Tackar tackar:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-16 20:09
jävlar, du e fet !
Attityd Crew 2006-09
Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk

2006-12-16 22:56
Bra bra, och det var ju ett bra ämne att göra en låt om också.
Keep it up..
The absence of evidence is not the evidence of absence

2006-12-17 01:01
And I will:P

2006-12-17 13:39
upp!

2006-12-17 15:27
detta är grymt bra. precis som så många andra säger så låter det inte likt något annat här i forumen. fortsätt såhär så fortsätter jag att lyssna :P

2006-12-17 18:55
Tackor och bockar.

2006-12-18 12:25
Och jag tar hatten, springer iväg några meter och skrattar som en skolflicka.

2006-12-18 14:50

2006-12-18 19:28
upp sa jag
Lyricist

2006-12-18 21:54
Love it !
en sån här attityd kan man bara gilla

bra jobbat rakt över

vi hörs snart angående colabben =D

peace och fortstätt att vara hög på livet och skita i alla normer !
"Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self"

2006-12-18 23:55
Tack. Ja, vi hörs imorrn eller nåt.

Nu har mina ögon somnat, typ. Känns som att jag behöver nya glasögon (trots att jag nyligen bytt). Ett tecken på att man borde gå och lägga sig.
Rappare

2006-12-19 08:08
A Topic as Good as Any är ruggigt skön. Den nya Vincent E.L.-stilen med de aningen hårdare, smutsigare och mörkare beatsen med skön engelsk rap på och samma underbara teman som alltid tilltalar mig, och det hoppas jag du redan är klar över. Riktigt mys!

Bigbeatkompositionen tillhör ingen genre som tilltalar mig generellt och låten som sådan är inget jag skulle slänga in på min mp3, men är förbaskat välproducerad och därför absolut inte dåligt.

Keep it up, my mayne! Holla!
www.soundcloud.com/whateverist
www.paradigmskifte.se

2006-12-19 22:25
Det är hett. Lika hett som smör som steks på metall när jorden har lämnat sin rotationsbana och är 200 dagar från solen som har växt i storlek tack vare att den är på snudden till att explodera som en följd av att teorin om "Big Crunch" har visat sig vara sann och all materia kommer att samlas på en liiiiiiten punkt där värmen kommer vara oerhörd inom 1 plancksekund.. Så hett är det. Särskillt bigbeatkompositionen. Du är Whoas alldeles egna galna professor som gör genialiska hopkok av ingredienser som vid första anblicken aldrig skulle kunna tänkas passa. Vi är alla tveksamma till en början men sakta men säkert är vi övertygade om att du en dag kommer vinna Nobelpriset i beatskemi.

Well done. Däremot tycker jag att du skall öva på att mixa, inte för att det är dåligt utan för att det kan bli bättre.

Ha en bakfull fjortis!
Unweaving the rainbow.