I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

asma - 1 månad senare(kaggen diss)

Vår Hiphop - Audio & Video

2006-12-17 20:44

2006-12-17 20:52
Upp med en hand och skänk stockholm till grönland?

jaaa, det var ju roligt...eller inte

asså asma du FÖRSÖKER FÖR MKT asså allvarligt kan du bara inte göra en riktig låt? du är verkligen tvungen och dissa folk för att folk ska ladda ner din låt! asså det är så jävla genomskinligt.
Vem visste vem du var innan du dissade fonky? och sen nu kaggen? vem är nästa du hade tänkt och dissa?

du är så jävla pinsam, så jävla barnslig, okej, jag kan hålla med att jag tyckte det va najs i början, men nu 1 månad efter...??!?
liksom...vad är det här?!

folk kommer alltid glömma dej efter en månad, och ifall det är någon som komm ihåg dej så säger dom: amen det var ju den där killen som dissade fonky. Förstår du? ditt namn betyder ingenting. du är bara en tönt som försöker få hype. som du nu har fått...men som jag sa så är den borta efter en månad (ifall du inte ska dissa Big Rob eller någon då också)

ärligt du skämmer ut dej, DU KÄNNER JU FYFAN INTE ENS KAGGEN!!! vet fyfan inte ens hur han såg ut! såååååå piiinsaaaam.

2006-12-17 20:54
Inget hat mot kaggen, inget hat mot asma.

Det här var fett, beatet kanske skulle vart lite hårdare känns det som men flyt och rap and so on satt där det skulle. Fett bra!

du låter hemsk kompis, men det jag sagt är fint//
och det hade sålt som fan med kaggen mask till halloween//

haha fett nice

2006-12-17 20:55
Haha snacka om att man får små-le mer när man läser alla replies i forumet, personligen tycker jag att om man nu vill säga nått man tycker om låten\texten\Erren\beatet osv osv , låt det då bli lite mer uppfattningsbart istället för att bli mer långsökt än Grönland haha.. sen kan ni ju droppa beefen för den kommer antagligen hålla på i evigheter, och palla tro att det är nån Top Model 2006 boyz in tha ghetto tävling haha pz..

Texten 7/10
Beatet 5/10
Flowet 7/10
Mixning 9/10

In my opinion så behöver inte ens kaggen svara på det här.. kaggen har redan tagit hem vinsten både i top model tävlingen och beefen.. sååå peace!
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern

2006-12-17 20:56
Texten var fett kul också på sina ställen

2006-12-17 21:34
DopeFish P18

In my opinion så behöver inte ens kaggen svara på det här.. kaggen har redan tagit hem vinsten både i top model tävlingen och beefen.. sååå peace!

hahahahahaha
B

2006-12-17 21:57
Asma .. bästa jag hört från dig :) .. Du har ju tagit de hittills fast jag gillar kaggen mer :P .. men han kommer nog med nåått ! Peyzzz !
soundcloud.com/jerrones

2006-12-17 22:03
Kaggen äter dig , det vet du ..
Aja, kul att du försökte iaf .
Attityd Crew 2006-09
Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk

2006-12-17 22:08

Du är bra. men kaggen är jätte bra. och du är faktiskt skit ful. och kaggen e fan as snygg. o ja e bög

Du borde nog ta ut haden ur rumpan! / Dr..

2006-12-17 22:14
 Antagonisten P23

om han vann battlen.. då skulle inte hans 23åriga kompis behöva komma in i tråden och förklara varför han vann.. bull, han suger.

2006-12-17 22:17
jag tror att hälften av alla "Kaggen fans" är Fonky Fresh fans från början så dom var redan sura på Asma och Antagonisten för dissarna till Fonky, så därför är dom på Kaggens sida ;)

Om man gör som någon annan sa lite högre upp i tråden, kollar på vilka som är på Kaggens sida så är det mest 13-15 åringar, och det är ju dom som lýssnar på Fonky, så min teori kanske stämmer.. vem vet :D

men men, som jag sa förut, Asma tog hem det är ganska lätt...

jämför texterna, hur dom flyter osv osv så får ni nog den uppfattning oxå barn :D

Det va allt för mej, PEEEEEEYZ!

Producent

2006-12-17 22:24
ja håller med, roligt text...
Producent

2006-12-17 22:25
bergaunit Jag hittade kaggen på din kontaktlista?

2006-12-17 22:28
Dawell 

Jo jag vet, vet ejfan hur han kom dit... skulle inte tro att han har addat mej, för han vet ju inte vem jag är.. och jag har absolut inte addat honom.. om jag inte gjort det av misstag.. don't know don't know.. men jag vet inte hur man tar bort honom, är inte så insatt i hela whoa grejen så...

men men, vad har det med saken o göra? att jag hade honom på min kontaktlista? so what?

2006-12-17 22:29
"ange kommer flytta ner här & skryta med skåne//
för hon är trött på att din hud ser ut som ytan på månen//"

HAHAHAHAHAHA ! skönast !
soundcloud.com/jerrones

2006-12-17 22:31
Betongbarnet P0
söt du är, glömt att kaggen dissade mig först?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-17 22:34
en hel del bra rader....
http://www.myspace.com/akinonline

2006-12-17 22:36
hehe I'm back with another comment haha... sista nu, hedersord:D

rätta mej om jag har fel, men när ni säger att asma o antagonisten vill ha hype, så menar ni ju att dom bara dissade Kaggen för att få hype? right?
men eftersom Kaggen dissa dom först, är det inte då Kaggen som vill ha hype?

Jag bara undra gott folk!

2006-12-17 22:39
NY LÄNK
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-17 23:01
Vanskapt_: för att vara en av din kaliber så hade jag inte kommenterat vem som vinner vad.. oavsett om det är kaggen eller asma.. för du hade förlorat mot större delen av taskiga mc´s här på whoa..

och till han där 112... är det du som är mastermind och överhärskare på whoa?

Kul att ni inte förstår i övrigt =)

2006-12-17 23:15
herregud, tycker synd om dig.
Ars amandi
Rappare

2006-12-17 23:27
Hoppas det kommer en svar på denna. Dessa dissar är faktiskt underhållande gentemot de flesta plast-beefar som dyker upp på Whoa. Dock inte sagt att denna inte är en i raden, men den är lite rolig i alla fall.
facebook.com/idiomatisk - fan page

2006-12-17 23:39
kaggen kommer knulla dig så du vet om det !
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre.
Är man avsugen då ?:S

2006-12-18 00:36
kaggen knullar inget.

2006-12-18 01:03
jo dig :$ många som gör
yeSs!<br>

2006-12-18 01:14
haha men asså borde inte detta va över snart igentligen e fett trött på detta igentligen men ni är ju rätt så duktiga båda två men kaggen är bättre faktist lr ja vene men de finns inte många som kan rappa på skånska faktist.
http://www.myspace.com/mowglibeats

http://www.myspace.com/otisrap

2006-12-18 01:17

Förslag
Gör en vanlig låt tillsammans där ni kickar varsin vers. Den som kickar skönaste versen är helt enkelt bättre än den andra.

Dessa töntiga internetbeefs är så sjukt töntiga.

Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen

2006-12-18 01:18
armstrong höll på att sätta flaggan i pannan på kaggen//

Fyfan vad jag garvade, inte intresserat mig något i beefen men kaggen börjar bli enformig efter crewbattle... och din text vär seriöst riktigt jävla roligt! Även om det finns lite nödrim då och då.. Detta är underhållande musik haha..
soundcloud.com/brormusk/sets

2006-12-18 01:23

tagteam menar jag.

soundcloud.com/brormusk/sets

2006-12-18 02:07
Betongbarnet P0
söt du är, glömt att kaggen dissade mig först?

DU menar låten som han inte ens släppte! men eftersom du var så jävla beefkåt så du hade tagit upp det ändå, bara för att få dina 15minutes of fame här på whoa.

patetiskt, och när du säger han ser ut som dolph lundgren är det en komplimang din dumma fan. han är modell.

asså riktigt pinsam är vad du är. och som jag sa: DU FÖRSÖKER FÖR MKT, kolla på dina rim vafan, du vill verkligen låta duktig, så du tar till ord som man aldrig hört talas om!

Asså du måste t.o.m. ha ORD FÖRKLARING för man ska fatta din text!!!

Du är tjock och ful och pinsam, rolig kombination där

2006-12-18 02:09
Hehejapp P18
ja slickar inte röven på kaggen om de va mej du menade ja menar bara att han e bättre fast så kan ja igentligen inte säga för den ena av dom kör på skånska svårast att få de att låta bra med den dialekten så ja är neutral i denna situationen faktist:)
http://www.myspace.com/mowglibeats

http://www.myspace.com/otisrap

2006-12-18 02:57

gillar inte skårrandet men annars bra

Vilda Västern//
Clark Kent//

2006-12-18 04:30
Vad betyder lide:/?

Producent

2006-12-18 07:20
asså texten är ju grymt nice, men jag tycker inte du framför den särskilt bra.. eller din röst gör den dålig helt enkelt då man inte uppfattar alla ord om man bara "slapp-lyssnar", man måste anstränga sig som fan för att uppfatta alla ord men även om man hör allt du säger så blir det inte bra? Kan inte säga varför, en annan rappare på din text med ett annat beat skulle vara riktigt nice! Din förra diss var bättre, det här beatet sög enligt mig!

2006-12-18 08:55
alltid lika tungt ;D
doonplume@hot...

2006-12-18 10:35
rap-beef !

mm de brukar låta så! inte!

www.myspace.com/tonyissla
2011 lika med NY SKIVA!!

2006-12-18 10:38
Asma! du lägger ett par rader som är redigt bra asså! rolig text och som jag sa innan det är din bästa diss
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape

2006-12-18 10:51
denna var feet.. Lite kul och läsa dessa saker folk skriver "kaggen äter er" osv.. Och detta jävla dialekt snacket.. det e juh bara skamligt.. tycker trofast borde dra något gammalt över sig. "

2006-12-18 11:19
Asma sluta förösöka dissa Kaggen.. det.. det funkar bara inte mannen!!! ;)
Fuck

2006-12-18 12:02
bLinkyOne P16:
Du skämde just ut dig totalt. Du e heeeelt brun runt läpparna...
Du vet inte vad du prata om, så gå tillbaka till din lektion och lär dig hålla koll på hur du skriver dina ord i en mening

2006-12-18 12:16

skön text, men asma kommer aldrig komma upp till kaggens nivå asså ingen ide å försöka ( :
Outrot va lite skoj okså ^^

2006-12-18 12:27
Hehejapp P18

inte min första ?

2006-12-18 12:33
_FranCo_ P15

Som sagt kaggen släppte inte dizzen..
asma o anta e bara några fittr som vill beefa..
men blir alltid så jävla dizzade..
såna fittor söker bara hype..
dom vill bara att folk ska veta vilka dom e..

Vad menar du med att han inte släppte dissen? jag menar den kom ju ut, inte sant?

han gjorde väl inte dissen för att ha den på hans dator så han själv kunde höra den?

har jag rätt eller har jag fel?

vilket som, asma och anta tar hem den här beefen... det gjorde dom för länge sen!

2006-12-18 12:39
Djurlivet är typiskt för tundran med isbjörn, ren, myskoxe, fjällräv och fjälluggla.

Det finns inga pingviner på grönland.

2006-12-18 12:41
fett soft ....vill höra kaggens svar
jag e tjock...damn vad jag e tjock

2006-12-18 12:43
kaggen kommer inte våga svara :P

2006-12-18 13:05
era första dissar sög
sen kaggen svarade jävligt bra
sen din denna blev oxå jävlig bra

peace

2006-12-18 13:13
Måste säga att denna dissen är jävligt rolig, skrattade en hel del. Klart bättre än Schäbälähä. Tyckte iofs att Kaggens förra svar var jävligt roligt också, så ska bli kul som fan att höra om Kaggen bestämmer sig för att svara.

Asmaticus satte iaf ribban up hygh!
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2006-12-18 13:43
och om det nu är sant med therese måste jag små-le.
man är desperat om man åker från sthlm till skåne.

Så klockren.

Asma synd att jag ratar din röst direkt.. sjukt bull för du lägger detta utan några klagomål från min sidan.. Har inte så mycket annat o säga än detta än detta e de enda jag hört från dig som jag kommer spara. O det eju perfekt att just de skulle va en diss låt.. små ler genom vissa delar i texten. o bra val av beat bra flow osv.

Och vem fan säger "finnar är ett tecken på mognad" hahahahah
har man inte växt ifrån finnar då e man fan inte mogen hahaha skit hahahaha va bulla folk e.

SUG MIN KUK OM DU INTE RULLAR PÅ RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR:N

2006-12-18 13:57
HAAHHAHAHAHAHAH!!!! jag hatar whoa.. vill kontra många av er.. men ni är chumps hela högen.. så jag skiter i det :D big up till alla från södern..