Chai - Rah! (REMIX)
Vet inte hur pass många som lyckats lägga vantarna på originalet till denna låt, men bland kommentarerna jag fick när det lades upp så fanns mycket klagomål på beatet. Så jag passade på att göra en liten remix på låten, alltså är det helt samma verser och refräng fast med ett annat beat plus lite tillägg i overdubsen. Hoppas ni diggar detta allihopa och skriv gärna kommentarer om vilken version ni tycker bäst om!Vänsterklicka.. Chai - Rah (ORIGINAL) Detta är alltså originalet av låten.Chai - Rah (REMIX) Och detta är alltså remixen jag gjorde.. MvhChai
Yeah, you know..
Chaaai! mään.. den här var sköön fan! Men jag diggar faktiskt mer Orginalet, men alltid kul med remixer! Peeeeeyz
Immortal Technique! Thats music Whoa KidZ!
noiZ P17 Thanks man! Glad att du tog dig tid att spana in min supernya remix!breeee P19 Thanks! Haha, du är en av få som tyckt att original är bättre!Fake P16 Tackar! Jag kommer absolut fortsätta så här, vill ju inte att du ska sluta älska mig (;
Yeah, you know..
Sörlin P17 Ait, thanks kapten! :)
Yeah, you know..
Spitbull P19 Thanks man! Folk tyckte inte om originalet för beatet lät för simpelt gjort i FL med vanliga FL-ljud, något jag dock inte förstod eftersom ljuden inte ens är därifrån. Kul att du ska hålla koll på mig, det värmer! :)
Yeah, you know..
Spitbull P19 Grymt, jag blev lite fundersam när alla började säga att det lät för FL. Jag tycker också att originalbeatet låter bra! Nice att du diggar mitt flow, det är det jag försöker utmärka mig själv med (;Trofast P17 Tack Torris! Fett kul att du diggar, diggar ditt senaste fett mycket alltså!
Yeah, you know..
KLINGMEISTER P17 Thanks man! Fett glad att du gillar detta :)
Yeah, you know..
Mannen du har lyckats igen ;) Fettnajs du läggere ;D typppp nästan lite bättre en orginalet. Men både är najsa määän, Fortsätt dropppppppaaa mannen ;) PEACE
www.myspace.com/dahermusik
mattew_ P16 Thanks dawg! Nice att du diggar min röst, har alltid trott att den inte är så speciell :PDaher P16 Haha, thanks! Dock är det exakt samma accapellor som i originalet men remixen kanske gör att det låter annorlunda (;
Yeah, you know..
Producent
2006-12-22 00:49
Oh detta var kul :) Orginalet är en av dina bästa låtar i mina öron! Jag tycker att det beatet är fett coolt och refrängen sitter så jävla klockrent i den! Diggade fan verserna mer i remixen än orginalet men refrängen var flera klasser bättre i orginalet! Detta beatet var wicked som fan, skumt/tungt/flumt men inte alls dumt, punkt!
Dawell P17 Thanks D! Glad att du gillar båda, speciellt att du tycker om originalet så pass mycket! Det glädjer mig enormt. Bra att du rimmar på också (;
Yeah, you know..
Braaa Chai! Beatet du har på orginal versionen låter som nybörjar fruity loops eller nått och jag tkr jag inte om alls och det har du fått veta ;D haha, men remixen var jävligt chill. Förutom att refrängen inte är lika kraftig längre :( det var typ det enda jag gilla med orginal beatet ;D Låten var bra! Big up
You already know, den e on lean!
Sebbewhiteboy P-1 Tack så mycket! Jo, du förklarade det där om originalet. Är medveten om att kraften försvann lite i refrängen, men sånt är livet du vet. Kul att du diggade detta (;
Yeah, you know..
haha fy va skön låt. du är duktig mannen
Kaggen P18 Tack så jättemycket Kaggen! Glädjer mig mycket att du tycker det!
Yeah, you know..
Tungt! Men säger som Sörlin;)
nice :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
meedi P16 Thanks dawg!AlbinNdoja P21 Tack! :)
Yeah, you know..
riktigt feeet remix! men orginalen ska oxå finnas, man måste ha hört första innan denna om den ska va bra tror jag. den va asnice peyys
www.youtube.com/prendel
-Ralle P12 Thanks! Kul att du gillar originalet!prendel P19 Tack Prendel! Jo, som du säger, det är viktigt att man hör originalet innan man hör remixen så man märker skillnaden.
Yeah, you know..
yo broh. jag diggar den men orginalet var något tungare:)... men du e lika duktigt som vanlgit:)..peace
Limman P17 Tack så mycket! Jo, originalet fick lite mer styrka men jag är grymt förälskad i refrängens melodi på remixen, haha! (;
Yeah, you know..
humm, reffen var lite keff, du skulle haft nån annan, beatet var lite små jobbigt, nått jobbigt ljud jag störde mej på ;D men annars var beatet helt okej. Rappen sätter du tight som alltid. du är grymt bra på svenska faktiskt, sköön text oxå. en liten flummig låt som kanske ligger i playlisten då & då, well see :) Fortsätt med det du gör iallafall ! Fred
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag lyssnade på Remixen, & det var fett mycket bättre än orginalet ! Fred
Martiin89 P17 Ait, hehe så du håller med många andra om att originalet har ett väldigt konstigt beat alltså? Glad att du tyckte om remixen, tycker skillnaden gjorde att det blev helt olika låtar på något sätt. Thanks!
Yeah, you know..
du gör feta beats...lägg upp nån soundclick med freebeats fan.. peys
Snäppet bättre än s. s.
SBÄSS P18 Thanks! Dock avstår jag från att släppa freebeats för tillfället. Vad tycker du om låtarna?
Yeah, you know..
fett bra musk.. över medel på whoa .. pz
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
i like it mayn de låter fett:) dom va lika bra ungefär orginalet och remixen hehe men remixen va coolare big ups till mister kerrah
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Manel Tack mannen! Kul att du diggar min "musk"! (;Otis_ P18 Hehe, då tycker du som jag! :)
Yeah, you know..
kul grej! remixen blev bra. soft beat. lät kaxigare. lite av kraften i reffen försvann tyvärr. det är samma mix som förut eller? den är bra iaf. dock var det lite lamt att du inte tagit dig tiden att hitta nån break till beatet eller nått. skulle låtit koolare då, med detta var också kool! men orginalet är häftigare (;fett bra musk! :D
Nakna träd kastar fåglar åt helvete
du e riktigt bra, men framförallt kreativ..det e två riktigt viktiga egenskaper för det du gör. jag ser fram emot att höra mer av dig..men det lär väl inte dröja ha det fridens
Snäppet bättre än s. s.
Producent
2006-12-23 14:28
BEATET ÄR SÅ SJUKT NICE! Trummorna och eligitarren eller vafan det är ger mig rysningar helt ärligt! Introt fyfan...
haha fan vad fet låt! lätt bästa beatet du gjort! helt sjukt
JONIS REST IN POWER
Dread_Lime P17 Thanks brorsan!SBÄSS P18 Tack så mycket! Det kommer nytt snart! :)Dawell P17 Haha, grymt kul att du tycker det dawg!Fakal Thanks! Roligt att du tycker om beatet så mycket!
Yeah, you know..
diggar denna! riktigt nice
-hämndlysten som jag är kommer jag och spöar din slappa pappa, slätar över din mamma, hell yeah im a motherfucka-
snake_shit P18 Tack så mycket! :)
Yeah, you know..
jag gillade faktiskt orginalet bättre :) men denna va oxå niice
philosophia F22 Thanks! Kul att du diggar båda :)
Yeah, you know..
Går det att squeeza ut ett par kommentarer ur er måntro? :)Upp!
Yeah, you know..
mr_p P14 Thanks! Nice att du diggade remixen mest :)
Yeah, you know..
Uppar den här för sista gången, sedan låter jag remixen gå i graven! Släpp loss ett par kommentarer nu people! :)
Yeah, you know..