Supr - Har Du Någonsin [Kaggen prod.]
en text jag skrev igår natt som jag tyckte blev lyckad så jag reccade den imorse och här är resultatetenjoy o så!beat kaggentext/rap suprlänk klickdatshit
har du nånsin blickat bort mot horisonten och undratmen kommit på dig själv, skakat bort tanken och blundaten dröm att bara få vara frost på en taggbuskeinget maskrosbarn, den utfrysta ankungeno tänkt att ditt liv inte är allting som finnso kanske vill veta om det är rätt för just dig?kanske vill du bara sitta passiv och iaktta mendet gäller att ha is i magen o stanna upptänka efter för det är när det värsta händersom du märker av dina bästa vänner eller lämnas ensammed känslan av att allt går på rutino du frågar dig själv vill jag leva ett sånt liv?svaret är troligtvis nej, men man borde nog tänkttidigare på saken att man verkligen tror på sig själv
för att lyckas handlar egentligen bara om viljainte om betyg och om du bara kan skiljapå rätt o fel o har lite jävlar anamma i digäre bara du själv som bestämmer vart du hamnar i livetnär polare vänder dig ryggen och du känner dig dysterska du sätta dig upp o se vad du egentligen tyckerför skiter nån i dig är den inte ens värd din vänskapmen visst. det svider det är ju självklartmen skit händer acceptera och gå vidareför det va inte sista gången du får känna lidandeförresten, ska jag ens gå in på kärlekja, pussar kramar lycka och närhetmen kärlek är som att satsa allt på rouletteman kan få det jävligt bra men kan förlora allt så lätt
men vinner man blir allt perfekt rätt o slättmen förlorar man så går allt åt helveteså antingen får du satsa allt hälften vunnet säger domeller så kan du blunda, krypa ihop och vända omhursomhelst kommer du dö nån gångbäst att inse det så du kan börja leva ditt liv.
skön låt :)(Y) gillade beatet och texten mkt :)forsätt så :)