Limman - Reggae Nuts
Hej.
Här kommer en liten reggaebanger från min gode vän Limman. Själv tycker jag att både låten (som är inspelad hos mig) och pojken är söt. Beat är ett free. Minns dock inte vem som proddat det, tyvärr.
Limman - Reggae Nuts
Under tiden Limman städade upp i mitt rum passade jag på att mixa jag den. Det är jag som äcklar mig i bakgrunden också. Pumpa den med mycket bas för bästa effekt!
Hustle nötterna | www.LattShoo.se
Nakna träd kastar fåglar åt helvete
Skönt, skönt, skönt ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahahahhahahaha:D
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Nääää det här var inte min stil alls :P
You already know, den e on lean!
Tar tillbaka det jag sa, den var fett skön den här :DREAGGE STAHAAJL
You already know, den e on lean!
Tycker det är fett kul att du droppar Limman! Diggar låten som fan, den är såft som fan! Digg dishit!
Yeah, you know..
Fett att folk verkar gilla.Kjellen P-1, Kommentera konstruktivt istället.
vet någon nån som har Polisendom skitcrak lr vad dom heter
Fan va soft Limman :D, Detta var en låt jag diggade i reggae kulturen, aldrig tyckte om det, men du flowar så skönt, sen texten är så skön :-), sen snyggt mixat av lime, Bra gjort gubbar, mer sånt här limman, så man kan sitta o gunga :)
pz
DUMPY - TAckar dumpy. de glädjer migTrofast - Flum är det rätta ordet.- tack trofast.antehedman - japp så nu kan du koppla av och blaza till min låt;)Kjellen P-1 - som sagt alla kan inte gilla alltLvs - Kul att man kan glädja folk:)Sebbewhiteboy - den positiva sidan av din skitsofreni ska du visa mer av. tackar och bockarChai-Of-Lattshoo - Tack broder de glädjer mig mycket att du gilalr den.Ralle - tack ralle. vilken låt syftar du på att jag lagt det bättre på:)Bohlin_rap - vad har det med min tråd att göra?.dlorfin - Tack som fan mannen. de ska nog droppas mer reagge sheet av *HOLY NUTS*. tack än en gång.mattew - Tack själv mannen:) Vill passa på att tacka alla och säga god jul PEACE
Yea, gewd jewl!
Heheh , rätt skön , Inte som Morgan Heritage , gentleman , richie spice men :P haha den va soft man ! JAH MAN rastafaaari !
soundcloud.com/jerrones
hogare - Tack mannen. känns bra att du gillar låten när du itne gilalr reagge i vanliga fall:)JERRAAA - ahha nej de känns som de tär ett tag kvar dit va:) TAck som fan mannen.. Jah bless
upp för limman.
LillBever - Tack lill-b. lyssna på du och tack att du gillar den och tyckerjag utvecklas. detväårmer<3. PEACE
Håller med bevern.
Millan_Bejjbi - TAck så jätte mycket bejb:)
Måste man va bäst på whoa för man ska lyckas få en kommenter? Ska fan döpa alla mina låtar till kaggen dizz mm så kanske folk kommenterar. haha
haha "Limman - Reggae Nuts (*kAggEn diZZ*)"
Uppar en sista gång. om det inte händer nåt så dör den här tråden me sorg.
gillar inte din röst så mkt.. du har skönt flow till det softa beatet ! haha, nja sisådär soft låt, det första jag hört med dej.. kör mera så utvecklas du säkerligen ! Fred // Martiin
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
http://www.speedyshare.com/177801252.html
YEA!
lägg upp ny länk, den gammla är to old :D
Jag vet att du tror att du förstår vad du tyckte att jag sa men jag är inte säker på att du fattade att vad du hörde inte var vad jag menade.
Älskar denna låten. Sååååå fet :D
va söt att ni vill lyssna one love
floket ni missar nåt. Maddafucking nut
Word. denna är skitfet.
yeah, fetto!:D mer reggae till folket!
Jag vet att du tror att du förstår vad du tyckte att jag sa men jag är inte säker på att du fattade att vad du hörde inte var vad jag menade.
Word!