Dabbe & Toppen - G-Town to S-Town (Vet hur vi gör de)
Jag kommer fortsätta dricka i studion, Kommer fortsätta spela in shit, så länge de finns öl liksom. Toppen och jag kom fram till följande, såhär dan innan jul å allt!!. Se dig om, kör försiktigt, visa din familj att du älskar dom, vem fan ska annars göra de?Låten 2006/2007 GOD JUL ONE LOVE
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Såg att låten inte finns uppe än, men den kommer säkert om en stund!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ungefär hur lång tid, så jag vet hur länga ja ska vara vaken till? :)
HANINGE
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Gj, ska lyssna kommenterar sen
HANINGE
Skivsamlare
2006-12-24 01:40
gud bor i avesta
http://www.soundcloud.com/adamkross
Dabbe du la det riktigt tajt, skönt flow Gillar inte göteborska men lät faktiskt bra :), 8/10 :) Toppen Gjorde det bra som alltid man hör dig, Gillade rösten, flytet ja allt var som det skulle 10/10 I helhet var det en riktigt bra låt som åker in på playlisten på dirren, Bigup !
HANINGE
tack fan!
dabbe la det förvånansvärt bra. Toppen la det sjukt som vanligt, en av dom bästa på whoa, kanske inte årets merit i dina ögon, men that's fact =)
- OKAAAAJ
faan måste vänta 4 min :S kommenterar sen ;D jag hoppas det är värt varenda min grabbar ^^,
dabbe - helt okey ;D vissa rader gillades skarpt toppen - grymm som alltid ; ) fett med nice graabbz!
tack broder! SPITBULL FOR PRESIDENT!!SPITBULL FOR PRESIDENT!!SPITBULL FOR PRESIDENT!!SPITBULL FOR PRESIDENT!!SPITBULL FOR PRESIDENT!!SPITBULL FOR PRESIDENT!!SPITBULL FOR PRESIDENT!!SPITBULL FOR PRESIDENT!!SPITBULL FOR PRESIDENT!!SPITBULL FOR PRESIDENT!!SPITBULL FOR PRESIDENT!!SPITBULL FOR PRESIDENT!!SPITBULL FOR PRESIDENT!!SPITBULL FOR PRESIDENT!!SPITBULL FOR PRESIDENT!!SPITBULL FOR PRESIDENT!!SPITBULL FOR PRESIDENT!!SPITBULL FOR PRESIDENT!!SPITBULL FOR PRESIDENT!! Inget annat,!
Jag är faktist rätt tung irl också.. väger upp mot 110 kg... 198 lång, nog e jag tung!!! Tack man, peace
beatet va tungt, dabbe va skön gillar rösten.. toppen.. fettfettt flow, riktigt skönt, bra låt i hellhet
Go boys :)
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
pinsamt att försöka göra om ett sånt bra orginal!
nu ska lyssna snart:)
NY whoa Byb1
den va fin. toppen la det porrigt fin. bra beat. och bra mixsat:) YEHA
NY whoa Byb1
haha yeh! ;)
Jag älskar detta beat! tungt grabbar
" Se dig om, kör försiktigt, visa din familj att du älskar dom, vem fan ska annars göra de? " hahahaha
fan jagfick rätt adress men körde vilse:D
NY whoa Byb1
tack gubbar!
Haha, sorglig e du kompis! :P hahahaahha..... fan,,, du skulle vart med oss igårkväll istället, hahhaahhaha...... äh shit,,, du är duktig som fan,, men det vet du redan... fan vad full jag är.... shiat..... peace
Louie Berg ger sitt bidrag till mångkulturen https://soundcloud.com/louie-berg
soft. vad ska vi hitta på jag är en flickidol
cleant!
Twelve Tribes of Israel
yeeeaa
sött!
Jag vet när han ljuger! så fort han rör på munnen
yeye, Dabbe la det helt okey samma med toppen.... ähhh go jul förihelvete...........................................
Volym Entertainment <br>
upp för fan! ;)
Redaktionen
2006-12-24 17:52
Promotor
2006-12-24 18:11
Dabbe: Låter som senaste mp3an jag tankade med han (och det var läääängesen) så brist på framsteg är tyvärr tummen ner, MEN även om han inte har utvecklats sen senast så har jag alltid diggat hans flow, hans text kunde ifs ha varit mycket bättre!!! Refrengen var softish, låg accapella bara.. Toppen: Dålig inlevelse eller vad man ska säga, tycker du ska lära dig texten utantill istället för att läsa rakt av pappret, det låter bättre då.. Soft text, skön röst och bra flow iaf!! Låten var riktigt skön, men den kunde klart förbättras!! peys
Fan hade ju hoppats på att Toppen skulle lägga reffen med lite sång :D Men det var tajt ändå!
fett :)
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
Optimistisk P17 Sorry, men Toppen är fel person att klaga på =/ En av dom få på whoa som är värd att lyssnas på.
Volym Entertainment <br>
Tack alla! god jul!
dåligt bra ni lade toppen så jävla bra asa !peyzz
Toppen lätt en utav dom bästa på whoa:)
Uppa!
tack
upp?
Riktigt fet grappar!
http://www.lospalindromas.com
tack!
denna missade jag
http://www.herrbitter.blogg.se/