|
|
|
|
|
PurePanic & Zyc0rE ft. Alexz K, Farbror Mobbad & Forza D - Det är en session
Hejsan alla whoafans .. :)
Vi hade tråkigt , och vi hade planerat - så vi kickade ihop en liten session här hemma hos André :) .
Upplägget är väl typ något ungefär som såhär :
Vers1 - PurePanic Vers2 - Zyc0rE Vers3 - Alexz K Vers4 - Farbror Mobbad Vers5 - Forza D Allmänt söt - JeppeDärBak
Och ah , det är en session .
Och förlåt för det långa namnet , jag hade ingenting att göra ..
LÅTEN
Mitt liv är bra .
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
först
|
|
|
Oh, du lägger det jävligt tajt Zyyyyycåååre..
Sen äre väl inget fel på din rapp Dejan men hur är det med matematiken?
"..jag säger bara tre ord: Ni är keffa fjollor.."
Soft iaf :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Hahaha :P
Jag är trött .. :P
|
|
|
qustaph: tack ah ja räkna lite fel hahaah:p
Nevada Placerade | iCoyd crew
Forza D
|
|
|
|
|
|
tihi (A) fin liten truddelutt det här o fint kort på jeppedärbak ;)xD
KOMMENTERA xD
Varje dag är den första, i resten av ditt liv !
|
|
|
thx dawg ;) . men nu blire väl lite komments väl ? :)
|
|
|
35 tankningar och 8 komments .. :(
|
|
|
känner mig lite nere !!! dom läste fram till Farbror Mobbad sen såg dom Forza D o då sluta dom xDxDxD;)
|
|
|
alla var bra tycker jag, men niclas a.k.a zyc0re la det tightast. ;> big up till er b0ys! =)
|
|
|
härligt o höra! :D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hahaha jag tycker personligen att allt där jeppedärbak är med är bäst :D eftersom det är jag som är jeppedärbak :D:D:D:DxD och bilden är klockren =)
BANHA & PENIS !
|
|
|
KOMMENTERA :D:D:D:D
|
|
|
helt aiight !!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
fuulast skratt i början... :P
Den första la det lagom bra, ganska skönt flow..
Den andra, har lite keff röst.. men duger..
Den tredje, inget skönt flow, låter lite mkt "gaangster försök" :P
den fjärde , njaa vettefan faktiskt..
den femte, ingen höjdar röst, men lagom bra flow..
låter som om det lässspasss vääldigt mkt..
Fred !
|
|
|
Vers1 - PurePanic, soft flow men helt keff mixxad ljuet shit Vers2 - Zyc0rE, Lätt bäst i låten, Vers3 - Alexz K, helt ok Vers4 - Farbror Mobbad, lät helt osäker, inte bra alls för korta rader osv Vers5 - Forza D, lät ocskå osäker
tycker ljudet är helt jävla kefft, och mixxningen var wacked
Don't!
|
|
|
Mja du, ANDRÈ :D:D:D:D:D Tkta alla var bra.. ska inte ah ;D
|
|
|
thanx ;)=) upp
|
|
|
Yeah:P Chekar senare main:D Peace
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
|
|
|
haha dejan räkne felet är nästan som raden om dom fattiga barnen i fjärde världen:P Fet låt annars...
FRED OCH KÄRLEK!
|
|
|
Thx alla :)
Låter härligt , var sjukt förkyld - så min röst låter konstig . Helt medveten om detta .. =/
haha ;P Whacky , jag nämnde detta igår också xD
|
|
|
helt ärligt... detta va tvärkasst.... sry mates
i'm a serial killer, its a bad habit
|
|
|
Thx för alla kommentarer :)
H-O-R-A
|
|
|
upp dawgs :)
|
|
|
Asso låten e ingen hit, men den e ju inte kass, men fan ni hade kunnat gjort bättre ;P O sen så e ju vissa bättre än andra :P
I am VIP , It means step aside motherfucker !
|
|
|
häh, lollo .... du tkr inte om den alls :P lr hur ^^ :D
btw , ja va förkyld när vi spelade in , glömde säga de .. :P
|
|
|
hähä :D - tack dacke :D
|
|
|
Zycore va bäst stiggedy hamnar i otakt ett antal gånger av vad jag och ma homes kunde räkna till... dock sköön röst... dom andra naa .. tyvär grabbs måste prestera bättre en så för att man ska kunan skriva nått .. ingen inölevelse elelr förmedling enligt mig !!
Zycore får låtens stora prägel tycker du är skiit soft skänt floe bra text att lyssna på ... kanon maayn så de ska rullas !!
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
|
|
|
Ganska nice gubbz;) haha hört bättre med miss Z=) alekz z my maijn du blir bättre asså;) hyffasd låt ^^
©ProblemBarn! Varför vara anorlunda när man bara kan vara sig själv?
|
|
|
Låten var la sådär.. VISSA kunde gjort det mkt bättre...
|
|
|
Glömde fråga Janen om han aldrig lyssna på våra mattelektioner med Lasse & Niklas :):):)
|
|
|
Haha :P Dejan har aldrig varit bra på matte :P xD
|
|
|
pontus varför lägger du dig off för>??? jag tycker inte det låter nice alls när du förstör låten så! digga farbror mobbad mer än dig i denna! Zycore lägger det bäst ;D alex k bra Och dejan överförväntat! peace
Hej hej hej hemskt mycket hej
|
|
|
_Lisa_ F16: nja orka inte hänga med:Phahahah
tack för comments..
Nevada Placerade | iCoyd crew
Forza D
|
|
|
WeSe : Du kan ta och köra upp dina kommentarer i röven :) Men .. svaret kommer snart på din lilla diss .. Vi får se vem som äger vem .. Ska DU av alla lära mig att rappa ? xxD
H-O-R-A
|
|
|
KoDd & WeSe - Vill inte vara den som är den , men jag kommer nog aldrig förstå mig på er två ... Dissade mig för några dagar sen .. Och sen säger "keep up the good work (zyc0re)" . aja , alltid roligt med bra kritik ..
|
|
|
WeSe - Nejnejnej , jag käftade inte . Jag bara undrar hur du kan vara sån ena dagen och dissa mig nästa ? Känns lite knepigt bara .
Men sen skrev jag i slutet "alltid roligt med bra kritik .."
|
|
|
WeSe: så länge jag inte är lika kass som du så ere lungt ..
H-O-R-A
|
|
|
men alexz K suger ju du har ju aldrig släppt en låt som nån diggar! du har inga fan`s va fan! ingen lyssnar på din musik du e bara en i mängden hitta en egen stil va fan! tönt
|
|
|
hahah .. ajoo du är ju på en mycket högre nivå WeSe .. dissen kommer idag . så de e ju bra me de .. Om vi jämför våra texter, hmm . ajoo dina texter e ju så jävla bra menar jag .. haha xxD Alla håller nog me om att dina texter e jävligt keffa ..
Och Kodd ., du har fan rappat länge , och det finns ingen som diggar dina låtar heller så .. och du har ändå släppt en jävla massa låtar .. Hur många har jag gjort ?
H-O-R-A
|
|
|
Jag har nog ALDRIG förstått vad ens utséende har med att rappa o göra ? :S WeSe - "Du låter snygg när du rappar" , oh shieetnoo - nu blev han nog lessen .. Sitter du o skakar förresten ? Blev ett r för mkt där ^^ .
KoDd , Aahahaha :P tönt - kmr från rätt käft ! xD
|
|
|
jag har fan`s över hela landet och norge så du e ute och cycklar! tönt
|
|
|
fans* cyklar*
damn , behöver fan ett lexikon till det ? :O
Och över hela sverige o norge ^^ Tondöva hela högen xD
|
|
|
Bhahaha ^^ fan´s över hela landet xxD ajoo , du e ju känd Kodd . verkligen xxD kan bara skratta åt dig xxP
H-O-R-A
|
|
|
|
|
|
Tjock* WeSe : okeej . min mamma har 0 kunder . Tror kodd ungefär har lika många fans ..
H-O-R-A
|
|
|
haha
wese - fortfarande ingen tävling om vem som är snyggast .. men jag kan nog ärligt säga att jag är bättre än både dig och din bror på att rappa ...
|
|
|
hahah ..
WeSe : jag kanske inte har några fans , men jag har inte sagt någonting heller . har bara sånna på lunar som diggar, och jag har inte sagt att jag e bra . men jag är fan så mycket bättre än dig iaf . Du har ingenting att komma med grabben .
H-O-R-A
|