Oral Bee- Tacky Anthem (Norska) jepp jepp Skate/snowboard sidan Tacky( i norge) undrade om jag ville göra en anthem låt till dom och man tackar ju aldrig nej till det..måste tacka min produsent Big Ice för mixningen och beat.kolla också in deras hemsida www.tacky.no http://www.speedyshare.com/730212888.htmllägg gärna några commentz. och inget crap talk här.
.::TACKY ANTHEM::.
Hei hva skjer a boi hei whatz crackin bitchdu vet at oral bee er down med tacky bitchhey hva skjer a doughey whatz crackin hoe du vet at klicken min er down med tacky hoe
Vers::jeg fick et tilbud og putte ned en banger for tackyjeg tenkte meg om så im cursed like mr mackyfor big beezy, oral har hört at tacky mutthafuckaz gjör det trippel XLhver faens dag, hver faens kvell bör du sjekke ut sidenfor siden er som flowen min den opptaderes hele tidenfolk de logger in fra oslo til bostonde henger rundt med rick McCrank og Eric Kostonhvis du hater får du glocken mot trutenfor sånne hatere som deg klarer verden seg utenmen er du down så fyll opp koppen din med hennyputt vette under beina som ditt navn var town pennyi tjuenullfem så hadde de nm i skateda får de groupie luv som snopp,warren g og natede trekker damer sånn som 80-talets smuffe og Gackyer det rart en pimp som meg vil väre nede med Tacky
REF::Hei hva skjer a boi hei whatz crackin bitchdu vet at oral bee er down med tacky bitchhey hva skjer a doughey whatz crackin hoe du vet at klicken min er down med tacky hoe
Vers::
ja klicken min er down mutthafuckas de vet detså pink synes gutta fra tacky er hetehun slapp og lete etter gode instruktörerde lärte henne hvordan man på snowboard kjöreryea boi de er stormannsgaleambitionen til gutta er så internationaleog de kan skåle med moe ett eller Donfor snart lanserer de the mothership Tackyworld.comda kan de feste rundt med folk som Lasse skjusopptaderer siden sin med enda flere newsjuicen av ungdom, hoodens raportörerde ringer så konstant om kåte annonsörerdu vet en boss må gi dem heder mannfor tacky expanderer snart til nederlandog de eies kun av skatere og snowboard pimps 4 realHenning bråten, Little benjy, oslo kid crew opp the deal
REF::Hei hva skjer a boi hei whatz crackin bitchdu vet at oral bee er down med tacky bitchhey hva skjer a doughey whatz crackin hoe du vet at klicken min er down med tacky hoe(X4)