Antagonisten P23 Mmh om du verkligen är 23 år som du säger va faan håller du på som en 13 åring dåe ?? Har ingeet i mot dej eller nån av din låtar men skärp dej grabben å bete dej som en 23 åring =)
Förlåt :'(
nackskott : du krossar mina känslor när du skriver så..
Toppen lägger de toppen!.. Ska inte klaga på estet eller motti heller, inte illa ;)
.: Shut It :.
okey.. Har inte lyssnat på låten än..men den verkar vara bra, så jAg kan ibte kommentera låten, däremot kommenterar jag tråde..Den var fan ändå rätt så mogen gämfört med andra.. Men fattar ej varför folk ska skriva att låtar är dåliga bara och hitta på massa skit bara för att man inte gillar låtens handling eller artisterna..!! allt åkte förbi skåne och danmark idag.. Och jag trode vi redan va över i Danmark när jag hörde några skåningar snacka..! då fattade jag va sveriges bäst passande julklapp till <danmark skulle va..!! visst känner jag mkt folk därifrån men ändå fan hatar hur de snackar och att de beter sig som idioter..!! men iaf lycka till ska lyssna på låten sen.. Peace//DeKaN
Www.DeKaN.Studio.Nu
skummt att anta säger att han inte bryr sej, men endå så lägger han flest comment i den här tråden puss..
www.nivolitas.tk.<br>www.myspace.com/nivolitasmusic<br>
Ni dödar asma å anta å resten av alla pissigaskåningar!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag sa ju att det va eminem beat, förlåt da
Motti är nog sämst på whoa. Lilljon är fan gud i jämförelse, Och det säger väll en del.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Chalalala P0 Vi är tre på låten, Du säger Toppen var nog bäst! & ända gången jag är bäst på låten är när jag är ensam på den! Är det bara jag som inte får ihop det?
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Patetisk låt, till o med min mossa låter bättre.. Puss
min mådder måddar min skåtter
har ni hört talas om slang? eller de är ingenting för er gangsters?
reffen dödar som sagt :) verserna är gott lagda av alla 3 ! om toppen skulle söka till idol så skulle han plocka hem skiten och satsa på det ist för rapp. det vill ingen av oss x) eller nått :P
gott lagt av alla 3 * haha
bra att det är ok för dig .
fy fan va grym ref.
wie , bra låt :] värsta kungt intro
men jag är bättre än dig
vad heter beatet =;D jag vill ha..
eminem - bad meets evil som jag sa: jävla losers som kickar på det, och dessutom inte eran beef. ni söker hype så det finns inte! töntaaaaaar!
Han som sa det han vare lr?
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
Betongbarnet P0 sorry du har fel tror jag? Det är inte Bad meets evil
Låten heter Eminem feat Dr.Dre- Bad Guys always die
Sen så att dom söker hype är inte sant, dom skulle ha vart med på min diss pluss ett X antal andra duktiga rappare
puss!
sooooft ;d UPP MED HANDEN FÖR TOPPEN ;D
fy fan va dåligt, kom till skåne istället
väntar på 3 små grisar oj fel forum
Fsyfdldfø'
haha roligt att se alla skåningar som skriver roliga saker =D
dekan: så det är så det låter nu ?
sweet
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
haha!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
grrrrrrrrrrrrr...
http://www.youtube.com/meeyeer/
SKÅNE FTW!! nae asså ni hör ju hur kefft de låter asså..... :S
5 fingrar, 4 chanser
Fan va pinsamt whoa är.. Bara för att man tycker "Stockholm" vann behöver ju inte "Skåne" "suga stenhårt" för det, och om man tycker att "Skåne" vann så behöver väl fan inte "Stockholm" "suga stenhårt" för det heller? För att någon "vann" så kan väl de andra vara bra ändå? Vad är det här för jävla tjafs?
För övrigt så var låten nice. Motti har utvecklats jävligt mycket sen tagteam och nu tycker jag det låter riktigt jävla nice från dig. Toppen har alltid lagt det nice och gör det fortfarande, sången sitter fint med. Estet faller mig inte riktigt i smaken, något konstigt med attityden eller deliveryn, vet inte vad det är, men rappa tydligare för det låter liten "mummel" ibland. Men texten var fet från alla, låten var fet i helhet, big up!
Orka baita kaggen btw .
Och varför ska så många från Skåne tycka att Anta och Asma var bäst för att de också är från Skåne? Vice versa med tror jag med Stockholm..
alla säger att det e fler som "hatar skåne" dom kmr iaf här inte ifrån , .. ingen har tänkt på att det bor fler människor i resten av landet ? Fred.
I dont give a fuck , I dont care who you are , You talking shit about me , Now you Going to fare
Jag hatar skåningar som rappar, dom kan inte rappa. det är ungefär som sydstaterna i usa, dom kan inte heller rappa. Sug. :)
EGOFLOW.
Yeeeeah ! Tung låt, upp !! goo moodieee !! peace mayns !
Kaggen ! johan de undrar jag me haha
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
kefft med sång
www.youtube.com/prendel
vem e bögen i refrängen
För skåne! svenskjävel!
Nicla7 P16 den dära "bögen" i reffen är en mkt talangfull rappare o sångare. den som säger nått annat är avundsjuk
han heter Toppen btw
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
haha visst, jag hatar Skåningarna (asma & Anta) för att dom är som dom är.. men alla säger att Skåne suger så jävla mycke, på vilket sätt suger det? Det är ju inte direkt att det skiljer så så mkt ifrån övriga Sverige förutom Dialekten..
Mikey Fråga deras föräldrar vafan de gör på österlen osv på sommaren?
För skåne! svenskjävel!
gräv bort skåne!
It's all alright!<br>
estet, toppens kaggens osv
För skåne! svenskjävel!
Du verkar ju veta, berätta!
Lil_Phil har blingbling i höger öra, alla vet va de betyder va? :]