Hoffa - Andreas/ante (Diss 2) Ante är bäst i världen & jag är en noob,som försöker vinna en beef med honom..Tyck va ni vill, kul äre iaf :) Piiiiz!LÄNK-------------------------------------------------------TEXTEN BEHÖVS NOG:
Så jag gissade alltså rätt//du har säkert världens jävla underbätt//Jag går på IV de e fett soft//och du om nån snackar om min doft//visst alla på whoa kanske hatarej//för nått dom inte gör är att älskarej//tro att jag är med töntarna från rasten//klättra länst upp i masten, trilla inte ner//klättra till du nått mina hemkvarter//
jag skiter i reffen// sicktar bara på texten//
vafan har jag ljugit om?//mannen de är nog tvärtom//aa jag är så jävla fet// är jag värkligen det?//jag blir helt jävla knäckt av din diss//haha din säng-madrass luktar piss//
LÄNK
Måste säga, inte alls bra flow osv. diggades inte . =//
Ok jag går på särskola men du rå?Värsta fet och du luktar pytonDu fatter inte; jag har haft beefMen alla av alla är du den mest som snackat skitMen vem har blivit lika grym haipad som jagAlla i whoa älskar mej vi är som ett lagoch du är som töntarna från rastenOm du kommer till mej får du värsta klappen
Reff:
folk dissar mej för de är cp i huvveför dem har snart inte något huvveför nu kommer jag döda hoffahan blir knockad bara av en toffla
nu ska jag berätta vem som ljuger brataktkänsla är inte nåt som han harför din jävla feta mage passar till dräktdet är snart massa blod som blir läcktstoppar kniven i magen på dejdet kanske sant att min morsa ringer mejoch att jag måste hem väldigt tidigttill nästa gång gö så din låt blir färdigt