haha Anta kan inte förklara sina egna radereftersökta som män - vadå som män?
work some magic
andiii varför var låten pinsam? nej da, texten va rätt underbar. e din snyggare? betate var tungt. fint o komentera alldeles för negativt när man kanske inte kan bättre själv förmodligen.
ehh fet som fan men fel beat ;) dom e krossade
S-s-S-sHineybWooooI
Skiter fullständigt i beefen men det låter som om Kaggen (18 år) vann över Antagonisten (23 år)...
http://TackForKaffet.se - Svensk humorpodcast.
Denna va faktiskt fet!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan fixa fram en ny länk!. denna länken funkar inte :( vill också höra =). fixa fram den!. peyz // Hajj
-=wWw.BadabooM-StudioS.se=- --------------------------- -=Am ?kizOT?e?iC=-
Sörlin P17 Denna är ju inte svartill kaggen det är svar till gris... jag menar motti estet o toppen.. Sen att det va onödigt o svara är en annan sak då han inte håller samma klass! Päjs!
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
mycke bra man, detta diggades stort, fortsätt så, peeys
Yeah GoGo skickade den =) nice beatval om vi snackar begravning ;) haha. fan jag gillar inte gris!. jag muslim :( annars kunde jag äta dom ;) diggar dina rader mayne!. och din röst e fett soft!. låter blordtörstig hehe!. najs drop mayne!: jag vettefan vilka dessa grisar är men 3 on one och du tar dom säkert!. och flowmässigt!. det är nice, men du har nåra tackt missar då du kickar över snearen till kicken om du fattar?. iallfall svårt att förklara såhär:P men annars najs ;) keep it up mayne. Peyz / Hajjen
Introt och outrot var skit najs btw :P haha
Vapenvila: han menar förmodligen filmen "Die Hard" , Dö hårt= Die Hardiq
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vart tog den fula lilla skåningen vägen? Ingen som vet, ingen som vet.
Seriöst, vi åker upp till dem? och kollar om dem är lika stora i truten som dem är på whoa, Whoa.nu = en bunke horiga stockholms ungar, eller rövslickare.... Aa komigen nu whoa säg som ni alltid bruckar : "där är Gangster smale akta er för han " Lol ge er istället, eller kom om ni är så stora i truten... patetiska
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
smale p17 säger: LolVapenvila: jag tycker han vann denna battlen, men han blev ju totalt krossad av Kaggen,
"Seriöst, vi åker upp till dem? och kollar om dem är lika stora i truten som dem är på whoa" hahahaha smale. Vilken pajjas du är
ap3: asså ja stör mej, varför sväljer alla skåningar snoppen innan dom ställer sej vid studion och spelar in sitt oralsex? leeewl ingen gör det och då undrar jag varför kaggen gör de varje gång innan han spelar in?
Make love not war
Kaggen P18 : Bara käften på dig, asså seriöst, du som glider ner så mycket i "Skåne" Och sånt skit för att träffa antagonistens flickvän, se till att komma ner igen då? kom med dina äkliga polare om det ska va så, Skåne är liksom skåne, kom ner och åk upp i en kista...
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
MrCrush P19: HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!! det säger du bara en gång ;)
hörru anta. svara på mina frågor där uppe.
tycker inte alls den är bra och fuckin förstöra eminems beat på detta viset USCH !!!
Fan filma skiten så får man se när alla skåningar ligger nrgrävda ffs.Dom är väll så dumma så dom går väll med på att ni ska åka upp:P..
Rap
Antagonisten va har han med en asma diss och göra förutom attdom slickar röven på varandra =) hihi
Man ska inte tycka så mycket här på whoa.. De blir bäst så
Alla skåningar fatta stoch mot skåne vafan ni lä ju inse vad ni håller på med ..Eller det kan ni ju iten gö efter som ni redan gort detta..
Rap
"hoppas du ska med till skåne med pistoler och grejjer,walla! Då ska jag sitta gömd i min hydda.." dom bor verkligen i hyddor där nere.. knas ju..!
Situationsterapi Ja det är verkligen tur Glenn
Den stora stygga vargen från Svedala blåser bort era fucking hem! =)
VA FERM!!!!! :@
Situationsterapi Det verkar som Asma byggt upp en snefylla.. Han verkar i vilket fall jävligt galen och häftig. mayne jag har inte skrivit shit i någon av ''beef trådarna'' utom möjligen vad jag tyckt om dom. så jag fattar inte vad du yrar om? förklara? --- till alla: lite on/off topic: om jag säger att varenda skalle som kommer från sthlm är en snor-rik IQ befriad nörd skulle säkert många från skåne jubla. om jag skulle säga att varenda huvud från skåne är än grötslangande traktoråkande bonde skulle säker många från sthlm jubla. jag är möjligtvis inte rätt person att uttala mig i ämnet men well, jag tror inte att varenda stockholm är en idiot snobb eftersom jag vet att varenda skåning inte är en traktoråkande bonde. det som håller på att hända är en sorts rasism inom hip hopen, och rasism suger. nazisterna hatar afrika, varför? för afrikaner kommer därifrån. sthlm hatar skåne, varför? för att vi är bättre än er. OCH: härmed är det inte sagt att kaggen inte är IQ befriad & har jätte mycket cash, men det har han inte. hade han haft det borde han investera i lite clearasil. har hört att det är DA SHIT! --- många här inne är välkomna att suga min fete, blir sjukt trött på så mycket bull, det gäller skåningar som säger ''fett, du knäckte kaggen'' jaså? gjorde jag/vi? now why is that? motivera vad fan du tycker, för om du tycker ngt måste det finnas en anledning till att gör det, annars är du en follower, en icke unik guldfisk i whoa's jättelika glas skål. --- för övrigt så vinner vi skiten, oavsett vad alla IQ befriade snor rika stockholmare säger. låt dubbelmoralen hagla. one!
Tungt!! Skåne i huset.
http://www.myspace.com/porrstudion http://www.myspace.com/mrdekoy http://www.youtube.com/porrstudion
kaggen sa:"haha! Usch... Du lägger inga roliga eller fyndiga rader. Det låter som du rappar för att du vill låta så mkt gangsta så möjligt. - Löjligt." Var tvungen att kommentera. Du tycker att en "gangsta" är löjlig men att nån pajas som har roliga och "fyndiga" rader e bra. Någon mer än jag som tycker det var jävligt ironiskt? Precis som om det inte finns gangstrar.. Haha, Ni e bara kids för fan! Jag menar, Vad vet du egentligen? Tycker låten var riktigt fet.
Carry on tradition.
Det kan misstolkas. Tror ändå folk förstår om dom tänker efter lite.. life goes on.
Carry on tradition.
diggades inte!! du kan bättre.. peeys
Och för det andra vann Stockholm beefen.....
sthlm hatar skåne, varför? för att vi är bättre än er. sthlm hatar skåne, varför? för att vi är bättre än er. Har du glömt att Shazaam Och Storhet Och Nickokick? E från stockholm
du blir käkad av toppen estet och impuls! STOCKHOLM POWER! GRÄV BORT SKÅNE!
857
skåne !!!!!!
Landskrona Skånes stolthet
bättre än förväntat. dock missat toppen o doms låt.. ska söka upp :) prova att sätta på Black eyed peas - Wheres the love ..
remember my name<br>you'll be screaming it later!
Men problemet är ju att smale han tar er allihopa ffs? xD
Make love not war
svara på kaggens fråga högre upp i tråden "om penn fodralet " texten var inte bra och skulle inte fattat låte nå bra om du inte hade lagt upp texten 1 / 10 för du lapp upp texten så jag förstod toppen och gänget vinner! Yeeah! och kaggen är snyggare än er sådeså (a) puss Hahaha:P
JÄVLA FITTSKÅNE!! KOM NER HIT JÄVLA HOROR!!
www.nivolitas.tk.<br>www.myspace.com/nivolitasmusic<br>
O DESUTOM SUGER NI, O VARFÖR DISSAR NI KAGGEN? E NI INTE TILLRÄCKLIGT RÖVKNULLADE ERA JÄVLA SKÅNEFITTOR!!
SAMMA SAK RUMPNISSE ERU OCKSÅ SKÅNING CP!!
Skåne luktar säkert värre än ditt rövhål din fula kuk.
ngn sa ngt om shazaam. shazaam i all ära, han är skitfet. men tay är bättre, och var är han ifrån? ;) NEGRAR!
jag är på gotland & grisar mig!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
LUGNT=)
men svara inte då kukhuvve?