superb Ft cadier - Diss till DnS
Hejsan :) Här kommer en liten diss till DnS (Alltså inte GRUPPEN DnS utan han som bajtar sitt namn från dom) HA DET TJÄCKT PUSS!!!! låten
Sprid Din Sjukdom !!
förr klagade man på för lite dissar, men nu dissar alla varandra.
Hmm ok antar ja?.Ne men vi har en anledning till det..och det här är inte så seriöst ,mest skoj diss till en annan rappare i borås. Och JA ja har kaggens ref ,jag bajtar inte den ,passade så bra in efter som dennis"dns" går på Iv tredje året och almås är en vanlig gymnasieskola...Så props till kaggen för REF och BEAT:D Big up till Petunion för ett otroligt bra outro haha:D:Dpeacee Upp!!
oko hagel;)
Sprid Din Sjukdom !!
thx soom faan LBR:D peacee
Sprid Din Sjukdom !!
Wannabe kaggen.. snälla nån, Du är pinsam :/
myspace.com/herrolsson026
Haha, stor i mun men liten på jorden, lixsom ni sitter och säger att jag baitar mitt namn från gruppen DNS, och om ni säger att jag har IG i svenska?, lixsom kolla när jag blev medlem, och dekan o dom började rappa för 3-4 månader sedan jag har haft detta namnet sen 2004. Där är en tabbe, plus ni kan fråga dekan hur det ligger till jag har ganska bra kontakt med honom så varsegod :) plus jag vill tillägga låten va inte så bra grabbar kom igen ni kan bättre :) tog inte illa upp någonstans, ganska sött ändå när jag ser bilder av er när ni sitter där o skriver texten haha puss peace, Och ha inte för stora förhoppnigar om ett svar tillbaka min mick är på äventyr i jönköping, så får inte tillbaka den dom närmaste veckorna.. FiSk3N A.k.a SuperB hahaha yeah bring it on boys haha / THE REAL DNS
Haha ...just det skulle inte du kaggen och fonkey spela in en diss till oss eller hur var det du sa?..aa ja känner fonkey blabla..vi är värsta bra polare osv.tror du ja bryr mig om ni är polare?..haha..din mick i jönköping..haha..går de ihop..du skulle ju göra skivsläpp den 27e hadde du inte micen när du sepal in haha...närmaste veckorna..Vi vill ha ett svar tillbaks...för ja menar du är ju inte högre nivå en os..även om du har rappt i 3-4 år och vi i 8månader..:S:?? Snälla gör en låt själv med..för det är du som har gått runt å snackat inte vi..så orka blanda in att du ska ta med kaggen å fonkey haha seriöst tror du dem bryr sig?
hehe tack furie:D..bästa:O naa:D vi bara flumma men tack att du gillar mään peacee hoppas på ett svar snart ...så vi kan äta han igen..
Försöker du leka smart? kunde du inte försvara " min baitning ? " Ni ska få svar tillbaka, men som jag sa på msn jag och ramy har bråkat han har micken, och ja hade släppt skiva, då hade den väl varit här ? och öppna inte munnen för mycket cadier, okej ni gjorde låt jag låter er den va bara rolig, men jag kallar inte det där en diss iallafall hälften av de ni snackade om va lögn och baitning av kaggen både på text och beaten...
Och att du ens har mage till att sitta o säga att vi är på samma nivå? haha, jag låter whoa folket kommentera den här låten lite längre, så ja kan skratta .. peace
Schhh du behöver inte sitta här och leka smart, jag kommer inte skriva tillbaka mer nu ska gå och kolla film o äta kebabrulle .. så sitt inte där o skriv en hel roman i onördan, ta det över msn eller telefon du vet vart jag bor desutom .. peace
öppna inte munner för mkt? haha...shiiet..vem är det som sitter och leker kung..ok vi softar..väntar på din diss tillbaka ...så ser vi vem som står på högst nivå...snacka itne bevisa ist.
men hehe det värkar som du tog åt dig lite ialf..men som sagt Du rappat i minst 3 år ja 8 ånadr.så ger din diss tilbaks så ser vi sen vem som stå¨r högst..aghit..peacee...nån annan som vill kommentera upp!!
som furie sa..det bästa jag hört från er...refr e riktigt soft...cadier har utvecklats som fan..lätt hans bästa flow nånsin..suberb har soft röst med..kort o gott nice låt..nån liten miss härodär men om man bortser från det var den riktigt skön fan..bra jobb gubbs..
http://www.myspace.com/noodlestyle
okok tack jonas yee det är ja som har ljusare röst...tack för kommentarerna,,,,några mer upp?
förfan cadier måste ni ha krig här haha :D peeyz
Hehe nee vi softa när det..men han böraj babbla på som fan där..hehe men men:D upp !!
hahah fett där satte ni DNS på plats .. ingen ide att han svarar detta kan han inte klara av fett boys peace
Hur galet är inte det dåe? Helt sjukt galet...
De lät ganska ajjt , men har tröttnat på dissar!!!! cadier va vass på vissa rader
Kör mitt anonyma , namnet äre inte sagt/ Peganism upp me handen, inget göre som Danne Kan FUkkers!!!/
Wiee....tack lejonet och poOrk skönt att höra...hehe aa åxa lite trött på dissar..men jag har aldrig kört nått i den stilen..iof har inte gjort så mkt heller men det var roligt att spela in :;)Upp!!
ok thanks homie...några mer om vill kommentera? puss
den här var tung! men ni hade kanske kunnat sjunga med lite mer inlevelse. men jag vet inte peace
hehe thx people upp!
Sprid Din Sjukdom !!
tycker den va ass rolig haha tycker inte att ni har bajtat kaggen de e ju bara ironi ni gjort de me o me mening? hoppas jag o tror jag men riktigt nice faktis haha nice reff lite flow missar här o där men inte så farligt ;D päjjs out mean
superb&ceo in your face heter inte joppex heter ceo
Är de en berättelse eller diss? och hackar den ngn gång i låten? för du säger samma sak flera ggr.. ahahah asså. LÄGG NER DE AHAHAH och era lögner.. psst.. de där är ingen diss. SHIIT. NI ÄR UTSKÄMDA KILLAR.. OCH HAN.. DNS.. JAG HAR HÖRT EN LÅT IFRÅN HONOM.. O OM JAG SKA VARA ÄRLIG.. HAN ÄR MKT BÄTTRE ÄN ALLA ERA LÅTAR TSM SOM JAG HAR HÖRT
jaja..det var ett jävla tjat om bait..så här är det: När vi började rappa under namnet DnS, så var det ingen ens någon i min STAD som visste om att någon hette så redan, och det kan bero på att Denis inte rappade hela tiden och pausade lite, men när ja hade rappar ganska länge så diskutera jag och han om det, så att jag och Denis har bra kontakt nu är sant..:).. One of my boy´s , och mina grabbar dissar man inte vill att ni ska veta det.. Baitstyle?.. jag poch Denis har inte samma stil..!! Vi hörs senare Denis..:D Men Fortsätt me ert grabbar Peace// The Real DnS not DNS..;D.. OBS : Don som säger att jag eller Denis baitar har fel För Att DnS Står För..Den Nya Skalden..!!
Www.DeKaN.Studio.Nu
hehe ok ...vi får se när dennis gör en tillbaks,,,doni? hehe vilken låt har du hört av han?
Asså.. varför bråkar ni ens? ni var vänner har jag för mig? Vetefan.. Ngn han gjorde med Ramy o ngn tjej .. den va go som fan faktiskt, du är schysst cadier men om jag ska vara ärlig jag gillade verkligen inte den låten
Just precis dekan e min sjärtgosse :) och cadier allvar 98% av dom som har tyckt till om den här låten har varit dina vänner, och i helhet, så har ja inte ens sett några posetiva kommentarer, från whoa folket, lite pinsamt lr? :) / peace
pinsamt? hehe neej...det är ju bra att mina "vänner" som du säger tycker att jag har gjort en förbättring?..
"Så upp med eran hand och ...... " så upp med eran hand och skänk skåne till danmark, Snälla skriv eget shiet..
myspace.com/herrolsson026
haha bara massa sheet på denna tråden... kan ingen skriva va dom tkr ist?? upp!
Sprid Din Sjukdom !!
Nää jag diggade inte alls... Det lät helt dött & tråkit, det finns ingen attityd. Flowet var inte heller särskilt bra... Ingenting som jag kommer lyssna på mer...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
eyy platinum d e flumm men tyck va du vill:P
Sprid Din Sjukdom !!
NY länk !
Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns