PurePanic ft Senick - kväll session En snabbt inspelad internet collab för kvällen.. Skulle igentligen bli reff och så på den men ja palla inte så jag la på snabb mix och klippte lite.. Först: PurepanicSen kommer: jag (senick)Kommentera mycket nu så hörs vi imorgon bitti :)peacePurePanic ft Senick - Kväll session.mp3PurePanic ft Senick - Kväll session.mp3PurePanic ft Senick - Kväll session.mp3PurePanic ft Senick - Kväll session.mp3
purepanic:ni fummlar runt era ord som om ni är alfabetiker,jag e den fetaste rapparen ni liknar mera majsa enheten,ni blockar upp era rader ni hittat i något gatuhörn,vet inte vad ni har för problem så utbrister bitch buurn,brinn din jävel ja försvinn din jävel,tinner din jävel ja du brinner din jävel,du gick upp i rök precis som en fet jävla spliff,du gick bort upp i dörren som en fet jävla miss,ingen kompromis sådana som du ska utrotas,förstår du dig på kuk din hora, när du kuk hotas,trycker upp dig mot din mammas hemmagjorda matta,den sprack, sedan vare inget mer med det din slampa,jag äter rappare som dig dagligen till mitt morgonkaffe,du är ingenting och ha så jag kastar dig till mina katter,mina mördar hundar kalasar sedan på ditt flesh,du kan inte rappa bitch, medans jag e fresh,
Senick:jag steppar in på denna klubben mannen akta vad jag sägerjag kör med en dubbel styrka som katamaran o grejer och kommer fram i en fart att inte ens ljuset hinner ikappoch du kan inte gömma dig för duvet jag finner dig snabbtingen vill att det ska gå såhär för en stackars kelgrismen jag gör som jag vill och trycker ditt fejs mot en vedspisnär du nästintill ett lik tar jag och kapar dig med sågenför jag skonar ingen tönt som spelar drakar och demonerditt jävla offer, tycker du är thug för du får röka på rummetmen enda sättet du kan skrämmas på är att spöka i sömnen
hehe tack mannen =D nu ska jag börja komma igång igen, men nästa låt blir det nog lite mer tid på och så ;) peace!
29 lyssnare, en som har kommenterat!!! UPP!