newkid - Kommer du ihåg (Video)
shuus.. ajt, min bror går media shizznik och hade i uppgift att göra en kortfilm.. Det blev till slut en musikvideo som vi spelade in igår, och idag. Låten handlar om mig och min schompis som blev ovänner, men filmen visar att han dör och shit, och det är inte sant :D jaja, ni märker väl.Kom ihåg, han DÖR INTE PÅ RIKTIGT!!! Här: Fred, inge hat. RRRUUUURAWTALENT! /NEWKID
min myspace: www.myspace.com/meetthekid
Den fuknar perfekt vad snackaru om?
min myspace:<br>www.myspace.com/meetthekid
Oj.. Man måste visst ha quicktime för att kunna se märker jag här :P
Videon var inte den bästa, men ganska bra endå... låten var också helt ok, men tror du kan bättre ^^
Don't!
Shit män, diggade så ini helvete. Älskade videon, riktigt fett redigerat. Finns det någon länk till låten? Diggade som fan. Big up mayn!
http://www.myspace.com/danokin<br>
Texten fångade mig som fan, satt och gapade stort hela tiden.. det är ju inga toppskådisar i filmen kanske, som det där på "festen" i filmen var inte bra alls.. men det gjorde mig inte så mycket eftersom att låten i sig va sjuk... Hola och skicka den på msn mannen! One Bigmufakkin Löv för den här alltså!
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
jävlar!Micke-ForstaDan P18 Tack som fan mannen :)Nokin P16 & JumprN P0 Kul att ni diggar :)RMK haha, vi hade fett bråttom med fest scenen och orkade inte fixa ihop folk :D men iaf.. tack iallafall :) har inte dig tror jag, alxx_hotmail.com..
Jo fan den va skeeeet feet!!! Låten var oxo fin, texten me.. Big Up, fet video för fan..
Galet skön låt .Videon var sådär men vars får jag tag på låten :) ?
kan man inte editera tråden där uppe eller nått så jag kan lägga länken till låten där?
länk till låten
Riktigt fet låt, videon var sådär.. men den funkade helt klart.
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
Alhino.. skriv att du vill ha in den där länken i trådinlägget till en moderator eller admin, så hookar dom det :)
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
Sjukt skön alltså.. fyfan :)
Eriksson1337 ftw!
videon kunde gjorts bättre..men den va ändå helt aiight .. men därimot så va låten feet som fan.. diggar reffrengen ! feta verser o ett bra beat.. helt tung låt mannen e exakt på sån humör just nu så den sitter perfekt! forsätt så kompis du e dukti så keep up the mothafuckin good work!! PEACE! // Mvh ibancito
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
Bra Jobbat! tycker både låten och filmen var bra! jag menar dom hade inte planerat mkt right? då är det rätt bra gjort peace!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
gilla den som faan :D heelt nice faktist :D !!!:.. frågan e ju vart va de för studio du va i maayn fett elegant enligt mig :P hehehhee
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
shyy brushan =) har aldrig hört dej droppa någon liknande låt förut men detta gjorde du fett ! big up to you mayne ! videon var nice ! släng upp den på youtube också ;) Päyz !
fett mannen, låten va det bästa! beatet skönt, videon var sådär, dom som var med i filmen var väl inga höjdare, men kul att se, good woork maan! peace
whazzup?!
Är whoa svensk hiphop så lägger jag ner Några datanördsfittor som ändå lägger de fel
Fet låt och riktigt bra video
www.myspace.com/allvarligttalat
låten var ok, videon diggar jag inte!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
fett nice! skön låt fin text och själva videon var väl okej:D
Moderator
2007-01-04 14:20
Musikvideon har helt klart en skön handling i sig kvaliten på videon kanske inte var så bra men man såg... sen till rappen du lägger det tight varje gång du spottar.. men alltså beatet fan det var det sämsta... slingan var så otroligt skön och sen kommer en bas in som ligger helt fel och plastiga reason drums... du kunde bett mig hooka man.. Peace !
Fett nice mayn:D Sköön låt:) och jag diggar videon oxå brow:D BIG UP
inte lyssnat så mkt på dig inann...men va fan detta va juh stort;d najs iaf UPPPPPP
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
allting var fett som fan!!:P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Låten var jävligt nice, videon var sämre. Kul grej dock. Peace
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
Fett skön
http://www.myspace.com/quizze
Skit Fet låt måste jag säga! Texten var suverän;) Videon var också välldigt bra gjord. 10/10 från mig!
DD Productions 2oo7
riktigt bra mannen 10/5 ;)
Lillen har sagt sitt.
Lyricist
2007-01-04 20:34
Videon var soft haha...helt okej. Låten är fan soft. Kul med folk här från västkusten som har skillz alltså! Fortsätt såhär så gåre vägen;D
Tjuckbobbo Vafan lämnar du reklam för din shit i min tråd för?Baitaren Antingen måste du vänta ganska länge efter du har tryckt på länken, eller så måste du installera VLC, eller så om du inte har sparat på datan måste du högerklicka och välja spara mål som..Icetail Dont blame me, jag gjorde inte beatet!Daloooz Sant, jag spottar itne mycket sånna här låtar.. Men jag tycker jag visar att jag kan det med :D Tack alla snubbar som gillar! Fett kul! Fortsätt kommentera peeps. www.myspace.com/meetthekid One.
ey newkid? har du inte låten lös så slipper man klicka upp videon jämt när man ska lyssna på den
tung fan
Get MAD and change
iallafall va det en riktigt fett låt .. man lever sig in , keep up the good work
oskarw Det finns en länk lite längre upp.. tankaren där!
text: Riktigt bra shiit.. inget att direkt anmärka på kör den där stilen den va nice.. Video: ni kunde lagt ner mera tid på scenerna.. men dom va inte kassa... dom hörde ihop med texten iaf.. tillskillnad mot många andra videos på whoa.. tummen upp ... PZ
riktigt fet låt, fet känsla i det hela, videon går att göra bättre men! peys
det är spikat
eftersom att låten handlar om mig så får jag väl kommentera :D newkid lägger det alltid tungt .. videon kunde vi gjort mkt bättre ? om vi orkat och haft tid ..
Kung, inte ett enda fel bro
haha sjuk snubbe den där windmill
För mig funkar inte länken =(
One in a milli-on.
Vill ha videon wtf!! Låten e FET som fan, riktigt tight! Vill ha videon, men länken funkar inte, lägg upp på Speedyshare eller något! Peace! :)
One in a milli-on.
Jävlar riktigt bRA HOO:D
Rap
Propps till NEWKiD! Riktigt skysst låt, fett najs flow osv. diggas hårt.
Gudrun är inte ensam. Riksdagen är den enda arbetsplats som man kan vara full varje dag. - Bert Karlsson
Skön reffräng...helt ok låt, helt ok video.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
tackar tackar :)
bra som fan ! vi uddevalla bor ska vara stolta =) Fred & Kärlek
Varje dag är den första, i resten av ditt liv !