tackar mannen ..
Wethoz Production<br>Beat producent o rääääpper ..
sista uppet.
Den här låten är fan hur jävla skön som helst..fuck whoa som inte lyssnar på låtar bara för de inte e typ folk som beefar eller har "ja är känd på whoa för ja har inget liv namn".... de här är fan äkta tallang...dnne din vers är fan så klockren att man ryser...musik ska göras såhär!...o alla ni som säger emot..kan lägga ner de ni tror är erat musikaliska gehör, o satsa på nån annan hobby...helt jävla älit nu fåre räckA......FELFRITT... danne o whetooz :Pmohahaha grr på er..vilket jävla radarpar
dagen då ja dör spela min skiva, o säg maria levde för o skriva
FETT riktigt bra låt..
Danne : du har blivit riktigt bra men du va bra redan innan men den här gjorde du riktigt braa :D stolt över er grabbar ...
erik : största big uppet för dig.. du har blivit sjukt mkt bättre..
fuck whoa älit asså lyssna inte på dom som ger keff kritik.. dom bor i en låda och är helt 4 kantiga inom hiphop..
Stort upp för er grabbar yeeeeah den här fick ni till
PARADOX CREW MOTHA FUCKERS
Soft låt:) Bra gjort av er alla(Y)
tack alla :)
Koolers folk.
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
:D
yoo tanka mer knegare.
hopp då skiter vi ett då slöfockar ha..
tack så mycket :)
tja riktigt bra låt. inte lyssnat så mycket på er innan men det var fett ha det nice
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Danne lägger det tight som vanligt ;)
DIF!
ägande:P
Det nyttigaste livet lärt mig är att idioterna många gånger har rätt.
Shiit du gör så jävla mysiga, bra låtar på nått sätt..diggar dig som satan :) Keep it upp! Big uuuupp
:)
tack . con :)
Fan Vad Nice Låt :) Keep it Up
F A L L E
Soft beat Härlig sång Skön rap = RIKTIGT TUNG! Era texter var tvärfeta, ÄKTA! This is the shizzle f0h dizzle :D
Då var man signad då :D "Da sounds of the streets" - 3års kontrakt
SKÖN LÅT, skön kännsla du kunde inte lagt det bättre! fortsätt med musiken ;)
finns texten å kolla nån stanns eller kan du lägga upp den ?
tackar alla :)
Danne W De fanns en låga som brann framför mig/ men den slockna med åren och ville inte tända sig/ idag lever jag för strukturerat/ kan inte ändra på det även om ja fokuserar/ fantiserar om hur det kunde va/ på den tiden då jag alltid mådde bra/ minns ingen stress, minns inga problem/ men för några år sen gick det mesta fel/ men ja försöker nu att bygga nya broar/ o mamma ja har värkligen försökt o fixa skolan/ minns precis va ja sa när ja va liten/ ja kommer lyckas, du ska inte bli besviken/ idag sitter ja o täcker tillbax på gamla da'r/ o tänder ett ljus för att hoppet finns kvar/Broder Tiden väntar inte på nå'n/ o ja vet, att ingen lever för evigt/ Livet blev fängslat, av vintern som kom/ o ja ser, att ljus kan slockna i medvind/Wethoz Alla talade, gick bakom ryggen på mig/ gammal skit som får känslor att minnas åren/ gammal kärlek, ja trycktes mot väggen/ ville bara leva hela livet under täcket/ motgångar var en vanlig dag i livet/ minns du hur ja va mamma, minns du hur ja va som liten/ men nu gråter ja ofta när du inte ser/ du vet Marieberg, du vet att dom hade fel/ 2004, de va den bästa sommar'n nånsin/ men hösten kom o gjorde livet helt o hållet konstigt/ nu vet ja inte kompis, va händer nu/ ja lever på gammal skit som inte ramlar ur/ varje pojke har sin dröm, men blir stoppad för givet/ vissa mår skit, utan någon annan vet de/Broder Tiden väntar inte på nå'n/ o ja vet, att ingen lever för evigt/ Livet blev fängslat, av vintern som kom/ o ja ser, att ljus kan slockna i medvind/Danne W Ja vet att allt som händer har en mening/ o ingen skulle nog bli lycklig av att leva för evigt/ så, ger er sanningen, vägleder vandringen/ försöker hinna klart innan planet börjar landningen/ ser på förvandlingen som alla går igenom/ där allt för många själar får leva utan livsform/ ensam är stark den som ensam står kvar/ men den låga som du tände har slocknat idag/ hur blev de med ditt liv, är du deppig eller skämtsam/ värderar du vänner eller, sitter du ensam/ hur du en gör, så bestäm dig nångång/ för vi vet nu, tiden väntar inte på nå'n/Broder Tiden väntar inte på nå'n/ o ja vet, att ingen lever för evigt/ Livet blev fängslat, av vintern som kom/ o ja ser, att ljus kan slockna i medvind/Wethoz Allting vissnade, fatta aldrig nånsin felet/ alla vände bort o sket i o lyssna på mig/ va jag gjorde, va inget mer o prata om/ o Elin o Anna, du vet att ja älskar dom/ men jag saknar nå'n, djupt in i gamla tiden/ men gamla grejer gör en fuck'd up i hjärnarkivet/ o behandlingen, som ändra mig för livet/ som tog den lilla själen, o sakta tortera mig/ gamla saker som river upp i hela hjärtat/ klart ja minns, o du vet att ja saknar pappa/ o lilla Cilla min ängel på jorden/ att se dig växa upp, en prinsessa på tronen/ lämnar saker, ser mig själv som vaken/ även fast jag sover så faller ja av tolvslaget/Broder Tiden väntar inte på nå'n/ o ja vet, att ingen lever för evigt/ Livet blev fängslat, av vintern som kom/ o ja ser, att ljus kan slockna i medvind/ x2
yeah:D
Oh En av de fetaste låtarna jag har hört, DanneW och Wethoz lägger alltid tajt! När man hör denna så tänker man verkligen på allt. Alla borde lyssna på den här.. Den som säger att denna är skit vet inte vad musik är!! Härligt feta rader ni har! Forsätt o kicka sånahär låtar, Betyg: 1-10 10 ///Feggä_
tack så mycke:)
yoo.
de där va väll de sista. tack alla som lyssnade. peaaaaz.
tack så mycket:)
joo de finns liknade nya låtar me mej o danne på
www.studioljura.ewq.se fast sidan är uppe inatt igen inte nu..
riktigt bra .
Dunkar musik, som ja dunkar bollar i korgar.
det här e det skönaste jag hört i dag :) grymt som fan !
...
tackar båda :)
Den har var soft, Sången var riktigt skön :D Peace!
Om vi vill, blir du aldrig tajtare
yeah broder är skön.
Go som fan :)..båda la det tight som fan, texten var fett bra oc reffen var ju hur skön som helst ;D PS
låt den inte dö nu .
tääck alla
Kul att sången gillades.
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
Sidan är fortfarande nere! (?)
DIF!
joo ja vet de är lite problem hehe:P
uppish, villa tt alla ska få en chans o lyssna på denhär fan, spelas i min mob dagligen :D
en upp skadar la ingen.
uppp mycket bra låt fett beat fet rapp grymt bra sång och bra beat :) bra innebörd i texten med det
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.