I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

ReeB - C-us Diss

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-01-06 22:07

ReeB - C-us Diss

E nt bäst men kanske får ett plus i kanten för allt jag säger e sant ...

http://www.speedyshare.com/881999595.html

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-06 22:09
thx .. men tycker inte själv den e så värst tungt ....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-06 22:12
därför jag la inte ner värsta tid på det ..

2007-01-06 22:16
Mike-b har du lyssnat ? jag har lite självinsikt eller vad det heter jag vet att det inte e västa bra .. men tycker du det tungt kan du inte mycket om hip hop :P men om du diggar så ska jag väl i klagga :P

2007-01-06 22:17
Seriöst, häng dig.

Sämsta idag, big up!
The thing is, we cant separate our feelings..

2007-01-06 22:18
ja då ska jag väl inte klagga .. o Tronix_D har funnderat på det ett tag men ne, klarar mej .. tycket om mitt liv *A Big Smile*
Promotor

2007-01-06 22:19
HAHAHAHA snälla nån! Detta var inte bra!

2007-01-06 22:20
I know

2007-01-06 22:39
Tjuu man! De va inte bra, flowet va osäkert och raderna va inte så värst heta men de kmr, ett tips gör inte samma misstag som alla newbs här på whoa. kIcka ditt shit tänk igenom låtarna ägna tid på dom. visa för nån vän och sen när de e bra så lägg upp!

övning ger färdighet boy!

2007-01-07 01:15
thx :) ska tänka på det för jag har ett mål jag ska bli bäst ..o även om jag inte blir det så ska jag försöka :)

2007-01-07 01:18
Hahaha.. Detta va inge vidare !

Träna på ditt flow grabben :)
Tonfisk

2007-01-07 01:24
jepp ska bli sir :) men inte just nu för nu dricker vi birrra grabbar :) sennar ikv :)

2007-01-07 12:10
 : . .:

2007-01-07 12:25
HAHAH sämsta ja hört denna dagen, vad säger du för ngt??... Värre än skånska.. kass mixxning.. men urschäkta va säger du:)?? Kasnke lägga upp text

2007-01-07 13:55

Nu släpper jag Bomben .. o din rader i andra ronden ..
 dom Rimma jue inte ens .. trodde det va mellan dej o antagronisten ..
 Du börja snakka om big rob i dissen .. du sa nåt om har har bajta ken ..
 Det du sa din låt :
 vet du vart det kommer ifrån ens ?
 Du är ett skämt ..
 snakkar om att nån skulle vara skrämd ..
 du kan säg bruushhh till mej hur många gånger du vill ..
 O jag kommer endå stå still . om det är nån som kommer springa ..
 så blir det allt du, Säger till dej nu baka bak  ta tillbaka dina ord ..
 Väx upp o bli stor .. antingen har du en sen utväklad hjärna .. eller ingen alls.
 du sökte hyp o tog din chans
 när jag va 7 år så tyckte jag det va ball o härma nån ..
 O har du nånting o säga så kom nu på engång ..
 vänta inte för länge med att droppa din låt ..
 jag vet att jag kan ligga off beat o har dåligt flow ..
 Men va tvungen o dropa det lyrikmästig ändån ...

2007-01-07 14:11
knappast

2007-01-07 14:12
hahaha. nej.
orka inte lyssna klart på de. -.-
Attityd Crew 2006-09
Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk

2007-01-07 14:14
förstår :P

2007-01-07 15:26
kompis varför lägger du ens upp det om du inte e nöjd med det?

http://soundcloud.com/rod_g

2007-01-07 15:31
kompiis du sög min kuk på beatet!!!
jävla tönt!!!
c-us om dom svarar på dig,en liten pojk
så e dom patetiska!!!
du sög totalt,yeah,whatever peace

2007-01-08 13:45
HAHAHAHAHAH! Snubbar säger ja e dålig i dissen mott antagonisten, då borde non höra dig... hahahahahah!!! mannen ja kommer aldrig svara på dena! shiiiittt sämta ja hört :D ahahahahah men den e rolig, ja skrattade hela tiden.. du dissade dig själv "ja vet att ja e off beat" hahaha sen våran logga är " c-us muther fucker try to bee us" lär dig till nesta gång pöss...

2007-01-08 17:06
bra att du inte svarar på detta shitet,för detta värdelöst!

2007-01-08 17:42
Jag inser iallafall jag inte e bra .. o rappat i 2 månader o du i 4 år ...
hmm jad då vi kan se vad jag e om 3 år o 8 måjnader ;)

2007-06-02 21:48
Förlåt att jag skjuter upp tråden, men jag måste bara säga detta. Calle, du kommer suga lika mycket som du gör just nu om 3 år och 8 månader. :)

peys

2007-06-02 22:35
palla ens lägga upp låten om du inte är nöjd med den ?
och det luktar lite dåligt självförtroende!

mään, c-us är bland dom sämsta jag någonsin hört och jag tkr han e helt wacked, men hur ont det än gör att erkänna att c-us skulle knäcka ngn, så gör jag det nu..  c-us knäcker dig totalt!
cheeeeeeeeea ;D

2007-06-02 22:35
han skulle knäcka dig om han svarade asså :) haha
cheeeeeeeeea ;D

2007-06-02 22:37
HAHAHAHA DU E ETT SKÄMT GRABBEN..HÄNG DIG :D AHAHAHHA de va inte ens värt att lyssna på din keffa amatör hyph sökande fis diss..hahaha sluta upp med det du gör vette fan om det e rap eller vad..men som de låter som just nu så låter det i vart fall vilset..

hahahahaha..

Peace out..

'C-us 4-eva mo'fuckaz !
Lyrical-Player, Verbal Killer, Undisputed & Unstopable

Yeah it's the Deuce D !

2007-06-02 23:06
ny länk, hoppas låten är bra för c-us o idioterna ska fan sättas på plats ! dom säger att dom är så jävla grymma men fan dom är sämre än mig döda mormor !
ROUSU

2007-06-03 11:17
Haha rousu. :P

2007-06-03 13:37
Dom kommer inte ens svara,

Var glad (:
"Like Walter. E. Curtz, Im Living with insanity, I'll Raise Child Soldiers and make them Murder their family" - Nero

2007-06-03 13:51
tror inte jag heller

2007-06-03 13:53
Shiit, softa lite för fan.  Killarna sörjer en bortgången vänn.

Och ni fortsätter attackera o kränka dom?

Jag menar okej  Battle är en del av hiphop, säger inte att alla ska hålla hand. Men lite jävla Medmänsklighet borde man ha?
"Like Walter. E. Curtz, Im Living with insanity, I'll Raise Child Soldiers and make them Murder their family" - Nero

2007-06-03 14:06
Piru_luv, nu får du allt förklara dig, vad har hänt vem?

2007-06-03 14:09
Killarna i C-us vänn dog för inte länge sen alls i en motorcykel olycka,  iaf. Tycker de fel att hoppa på dom då,

För man är inte på humör för sånthär skit när ngt sådant hänt.

Låt finns i audio,

2007-06-03 14:43
ja visst är det sorgligt ! men dom ska väll ändå sättas på plats ?
eller har jag fel ? eller ska vi vänta 2 veckor ? sen knäcka dom ?
ROUSU

2007-06-03 18:34
Sättas på plats? Kom hit till Ale o sätt dom på plats om ni verkligen vill ngt,   Trött på alla jävla E-Thugs..

istället för att gnälla på varandra över internet som små horungar.

2007-06-03 19:07
Piru_Luv, nu har du faktist fel, för C-us dissar ju också folk på internet. Tänk efter innan du säger något.