Elegant ft. Uhh - Fjortisar
wassup! slänger upp en gammal låt! som jag o Aron gjorde för ett tag sen! det här är ingen låt vi satsat på precis det här är mer den typen av låtar som måste komma ut haha! you know! fjortisarna ökar o ökar på något sätt måste man utrota dom så here's our way! hoppas ni diggar det! vers 1 Elegant Vers 2 Uhh Mix elegant/Uhhklicka här! klicka här! klicka här! klicka här! klicka här! klicka här!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
check it out!
Cool låt, skojigt tema! Båda lägger det najs, älskar dock Arons "hackiga" flow :)
hehe skön låt faktiskt! gillade texten hos båda haha! sköna "dissar" peace!
jaaaaaaaaaaaaw
Feta dissar m8's!, sjukt härligt hack på Aron som Alexan sa, skönt immiterad Elegant, hahahah :D Nice !!
Dark Helmet: Did you see anything? Colonel Sandurz: No, sir! I didn't see you playing with you dolls again.
Alexan P17 tackar mannen! yeah han har sin egna stil! o det gillar vi!shobroshan P19 tack så mkt! hehe javisst klart man kalla det för dissar haha beatet är instrumental btw!!!
Signevad P17 thanx! haha du menar fjortis rösten på slutet haha! hell yeah!
Fuck yeah! Och Killarna från ondskan :) Ciao !
Dark Helmet: Did you see anything? Colonel Sandurz: No, sir! I didn't see you playing with you dolls again.
Elegant blev jag inte imponerad av, det var synd. Helt okej iaf. Uhh/Aron lägger det tight dock. Det hackiga flowet var grymt.
Bra val av beat, men är besviken att behöva säga att det här inte alls föll mig i smaken. Elegants vers var dödmixad och det kändes som att texten hade kunnat vara väldigt mycket bättre. Det går att förbättra hela textens struktur genom träning. Du kändes osäker på versern. Uhh har jag inte hört förut och kan inte säga mer än att det kan tänkas kul med ett hackigt flyt men för att ha ett speciellt flyt så måste texten anpassas till det för att det ska låta bra. Inget snack om saken, kul stil helt enkelt men det är ungefär samma sak här som hos Elegant. Skulle helt enkelt kunna säga att låten hade blivit bättre om ni hade lagt ned mer tid på den så att låtens struktur sitter ordentligt på huvudet då den produceras.
Yeah, you know..
beatet fett. rappen fett.. gillar elegants röst mer och du la det najs(elegant) och den andra killen.. låter som flowet va lite kakigt men det låter ganska ok !
haha skönt shiit! gillade båda rapparna! dissarna var bäst haha! "ondskan" raden var den jag gillade mest! fuck fjoritsar
personligt
trofast tack att du checkade!Bross P17 tack tack! kul attt du checkade du med!Saint_love P15 tackar! jätte kul o höra!Chai-Of-Lattshoo jag tackar verkligen för din kretik tack! håller med dej om att min text kunde vatt bättre osv! men jag vill inte satsa jätte mkt på en sån här låt! folk kommer aldrig se det seriöst ändå you feel?Dansk_BB P1 tackar tackar! kul attn du diggar det!Gizzis tack så mkt! fler come on!
Moderator
2007-01-08 21:58
Denna tror jag att jag har hört innan.. Flytet känns lite hackigt på nån ställe.. Beatet är skitfett.. verkligen.. gillar den här typen av beat.. Döööörty som fan... andra snubben låter förkyld/täppt i näsan :P det funkar, men ni kan bättre.... Thats all from me.. Peeeeeeys
yoh Elegant!! feet låt, jag tycker om ditt flow. Du har utvecklats som fan. Håll på såhär så kommer det gå riktigt bra =) Uuh lade sitt också grymt, häftigt hackigt flow =)
pssshh
tack till alla! redigt kul o veta vad folk tycker Vill påm inna igen om att jag inte förväntat mej super bra kommentarer över min del närjag inte laggt ner så mkt tid på detta! ganska gammal text och jag spelade in för ett bra tag sen! sånna här låtar måste göras!
Härlig Låt... Diggas!=) Elegant la det bättre än aron enligt mig... Men båda la det fett!=) Pz Out!
--- http://www.myspace.com/posemusic ---
Tackar broder! tack! fortsätt checka!
Trofast : Din mamma låter som hon skiter.
hahaha va skön gillar beatet
mjaoo
låten suger balle! Beatet är typ Gangstarr.. tror låten heter nått på write!
Allt handlar om kemikalier!
Venu2 P19 du är den ända som suger balle här! kom emd kritik eller fortsätt suga balle hor unge! kom med kritik annars gör som Venu2 P19 gör 24/7
Tycker den var bra! jävligt sköna båda två faktiskt! jag tycker personligen texterna var bra! "fjortisar" är som dom är liksom! beatet var kanske lite för snällt annars tycker jag den var skön o rolig
Trofast: Haha. Är du wack så är du wack. Gå och lyssna på P.Diddy och rap som inte är för avancerad för dig.
hahahaha! tack!! kul att höra! fortsätt pumpa! ta inte låten allt för seriöst grabbar o seriös jag och Aron menar inget illa!
Trofast tycker inte du ska öppna din käft om du inte äns hälften så bra som Uhh! tror Uhh har gjort sjukt många bra låtar som inte du inte äns kan komma upp till t.ex. Grymma som vad med
Xeilon,mofeta
personligt
ahahahha nu tar vi det lungt här grabbar! tycker alla ska vänner här! hur som helst snälla igen ta inte låten allt för seriöst! det var en mkt rolig sak! kul att liksom ändra stil kicka annat! fortsätt pumpish