Antagonisten vs C-us (lägg röst)

Vår Hiphop - Audio & Video

Antagonisten vs C-us (lägg röst)

Ok.. vi lägger upp det här.. Lägg er röst på vem som va bäst.. Hans två mot min enda.. Lägg endast er röst och om en motivering om ni känner för det eller inte..

Så vi får tyst på han en gång för alla..

C-us:

Nr 1:
http://www.speedyshare.com/581648570.html

Nr 2:
http://www.speedyshare.com/726654633.html

Antagonisten:

http://www.speedyshare.com/556295530.html

Lägg röst.. Så vi kan lägga detta skittjafset åt sidan..
Ingen mer hypesökande för dig grabben..

Peeeeeys

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Hatar antagonisten men hatar c-us mer! Min röst går till antagonisten!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Datan fuckade upp länkarna som vanligt.. kan någon fixa till dom två översta ?
Rappare

2007-01-09 13:09
Haha lätt att min röst går till

AntaGonisten!

<br> BrAsSeMaN!<br>
Skåne is my life!
Anta ^
MokN
antagonisten
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Antagonisten, ingen match ens.

Vem fan är C-US?
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
5-1 änsålänge..

Fler? ??
Min röst går till C-us.

Vote:Anta

Anledning: Trött på C-Us, trött på fucking allt han gör, ursäkta mitt humör just nu men är inte på bra humör, men min röst går till anta, han krossa c-us som en fucking komet upp i röven på han!

8 - 2 till ante:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hur länge ska detta hålla på?!..alltså röstningen

har ingen aning ante satt upp dena ja har redan glömt det? han vill någ ha lite mer hayps!
asså? är det till 20 hur vet du det?
Anta, se till att logga in fan, palla hålla igång röstningen i evighet, vill ha svar på frågan

antagonisten yeaaaa
du krossar han
nille här me hagel gevär
Black_Amor P19: hehe.. nääfan.. den behöver inte hålla på länge.. Vill få tyst på C-us bara.. som sitter och tror att dom är störst i Sverige och att han tog ner mig.. ta till 20 som nån sa.. eller nåt :P
är det antagonsiten som ebstämer när rötningen är klar eller? då akn han ju stänga den när han e i top! det e folket på whoa som bestämer när röstningen är nere!
Jag vet inte :P sålänge folk vill lägga in röster så kan man väl inte göra så mkt.. vi lär väl se det på siffrorna anyways..

9-2 i nuläget..
Anta, helt klart!

Man kan inte kalla C-us för något hårt motstånd. Dessutom är mina fisar mer kända än honom.

Yeah!
mail. himself@nillewebb.se
webb. www.nillewebb.se

Röstar på Antagonisten, det gör även mina 3 bröder !;)

Trollhättan, Mattan (punkt)
Kalabaster: där står C-us på användaren och på "Dissen" mot mig.. Så hur fan ska jag veta vem som är vad eller varför? har "C-us" dissat mig så är det "C-us" som får stå till svars också..
Mattan P19: Tyvärr kan inte dom 3 räknas :P om dom inte har egen whoa.. tror "se-oss" blir kinkig då :D
Antagonisten P23

Synd.. MEN jag tror du klarar dig utan de rösterna iaf ;)

Trollhättan, Mattan (punkt)
Antagonisten, eftersom C-us skämmer ut sig . " BRUUUUUUUUUSHHHHHHHHHAAAN "

Mattan P19: hahahaha.. jaa.. jag tro det också :P
Kalabaster: Jag bryr mig för att jag har lust, så säg inte åt mig vad jag ska göra, varför jag övervakar tråden?..En rappare jag diggar slängde upp tråden, och jag vill veta hur länge det pågår eftersom jag vill veta resultatet, är det fel att fråga när detta tar slut?!

Antagonisten: Hehe okey, C-Us tog inte ner dig ett skit, det var du som tog ner han till jorden igen, fast du borde låtit han flyga iväg, för han skämde bara ut sig, du vet själv att du är överklass jämfört me han, så att du svarar på hans shit var typ lite dumt, men du hade inget att göra som sagt, så jag klandrar dig inte, jag vet hur sånt är, men du gjorde det snyggt, inget mer snack om det typ!

Aja, Vi får se hur länge denna tråd är vid liv, sen får någon räkna ihop allt och äntligen komma fram till att anta vann vilket jag ser lätt och så kan c-us hålla igen och hålla sig till musik om annat och andra som är i deras klass!

Black_Amor P19
varför ens bry sig?
du behöver inte övervaka tråden!
------------------------------------------
Kalabaster
Jag tog det som att du sa åt mig att inte leka överman eller liknande

antagonisten utan tvekan.
Antagonisten, självklart! Vad finns det att fundera över liksom?

Tycker C-us första låt var inget bra allt
men antagonisten svar var rikigt tight
Men C-us Gjorde ett starkt svar så No Vote
Don't!
Antagonisten!

Antagonisten får min röst, han var överlägsen!!pz

whazzup?!
ja skev, 2 världar (c-us) menas mitt nman 2 världar emd i c-us
antagonisten fo cheezy
Är whoa svensk hiphop så lägger jag ner
Några datanördsfittor som ändå lägger de fel
antagonisten!
Landskrona Skånes stolthet
Antagonisten, brukar inte digga dig som fan! Men du knäcker juh C-us så jävla lätt! C-us kommer bara med Baitade rader och skämmer ut sig!

Såå. Vote :  Antagonisten!

Peyss!
Signatur?
Jämt och ständigt "borde egentligen inte svara men jag gör det för du är så keff"...
wooord !

om jag måste välja nån så. . . antagonisten .

så tack mi:]

----
är i skolan....

min röst går klart till Anta , C-us e väl rätt bra , men anta. e bättre så e det bara , plus att de va 2 dissar mot en , hada anta lagt upp en till så hade ni blivit så ägda , och har en fråga till C-us ; ni säger i låten att han lägger upp texten och så gör ni samma sak ? LOL
www.myspace.com/fresh4elements
AntagonisTen!!!!!!!!!!!!!
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396

Copy/Paste if you still listen to real hip hop
Moderator

2007-01-09 15:14
anta
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce

Och checka:http://www.innuce.nu
Fresh-Mike P14 

och har en fråga till C-us ; ni säger i låten att han lägger upp texten och så gör ni samma sak ? LOL

det är därför han inte kan komma på nåt eget o dissa med,  han är ju känd för att batia.....    "toppen" han dissade väl med nånting liknande?:P

"jag börja fatta varför du jämt lägger upp texten i tråden"

anta då.
Get MAD and change
C-us första va kass, andra var lite bättre iaf mindre garv mellan alla rader o alla WOW.

antagonisten har sköna diss rader som vanligt.
bättre beat allt va bättre.

ibland önskar ja anta rappade utan den där skånskan..=/

röst: antagonisten
ja tänker inte lägga nån röst för att han har gjort 2 och du bara 1, Men hade du gjort en till så skulle jag förmodlingen lägga min röst på dig!
peace

c-us
http://www.herrbitter.blogg.se/
anta får min lätt oxå!!!

"lägg röst"

att lägga röster i en beef känns otroligt töntigt faktiskt. Kanske bara jag som tycker det.
Det känns som att du vet att du är bättre än den hära killen och vill se alla som skriver "röst: anta"

Men ska jag vara ärlig så var ditt shit bättre även fast jag hatar dej mer eller mindre

Kaggen har faktist rätt! Jag antar, att du inte skulle göra samma sak med eran beef med kaggen? för då vet ni att Kaggen får alla röster..
peace

Producent

2007-01-09 15:40

WORD KAGGEN :D

Lil_H..