Daloz & Doffe - Öppna din dörr
Ahh nu va man här igen med en låt som vi inte har orkat lägga upp, men nu e den uppe ohh vi hoppas att ni ska diggha shitten. Varför namnet öppna din dörr? Jo för att beatet e samplat från låten öppna din dörr och vi kom inte på något bättre namn, hade funderingar om öppna dörra men nja funkade inte riktigt haha.Låten Låten igen vers 1: Daloz Vers 2: Doffe 4 sista: Daloz Beat: Daloz prodd Mixning: Daloz och Doffe Hoppas ni ska digga detta ohh att ni får en bra dag:D pZ and love // The D´s
|| Spit It Out ||
detta är rikitigt najjs :) Doffe din bästa låt enligt mig faktiskt!:) Båda lägger det riktigt najjs! Keep on ! Pöss!
ROUSU
helt okej, ni båda kan verkligen mkt bättre tkr jag, men detta är okej.. känns som beatet e lite galet men på ett skönt sätt men ni stressar me vissa rader o de känns oxå som o de blir ingen riktigt stabilitet i flowet när dom raderna kommer, låter smått osäkert då.. men över lag så tkr jag det är helt okej, soft flow o så men jag vet att båda ni, daloz o doffe kan bättre än detta :) men de va en kul grejj har för mig att doffe sa till mig på msn att ni slängde ihop denna rätt snabbt oxå.. Fred & Kärlek! /D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack så mycke alla:D... Vill även tacka rouso för att han la upp den på speedyshare:D:D pZ
|| Spit It Out ||
Woooooooooouw:Dhaha ;P<3
ROUSU
betate va riktigt skönt , flowet va bra över hela beatet . ni båda lägger det bra, gillar de
vänta 22 minuter för att ladda ner, vill ha!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tju! Liten comment här då ;)
Beat: Tycker faktist det är riktigt bra, skönt och harmoniskt lixom haha!Det är skönt när rösten går in sådär "jag ska". Daloz, tycker du la kompen på trummorna bra...
Mixning: skön, ni flyter ihop med beatet bra... har nog inget att klaga på här!
Daloz: Riktigt skönt flyt, du har skärpt till dig nu, tyckte du stog och trampade vatten ett tag men nu har du börjat utvecklas igen! :) texten är skön passar å allt sånt, osv osv.. haha bra! skönt med utveckling!
Doffe: ma' man, riktigt jävla bra flyt, men du behöver inte ha så jävla långa rader hela tiden, kör med lite mellanrum. Det är lätt att det blir monotont när du kör så långa rader. Lät mer negativt än vad som var menat, men det är inte mer än rätt, lite skit får du allt ta haha! men fan doffe, lätt den bästa du lagt ärligt asså.. jagtycker du lägger det stiligt med ett bra flyt. Texten är också mysig, bra gjort! sköt om er grabbar, peace
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
vilken tid det tar för mej att spara låten:D
NY whoa Byb1
niiice :)
tack gott folk =) hahaha fan, doffe: jag är inte nöjd med det ja la :) men men, skitsamma, spela in skiten på 5 minuter också.. yeye, en snabb session =) päyz
Skön får jag säga, droppa text
Eriksson1337 ftw!
Tackar alla som diggar:D:D
|| Spit It Out ||
tycker den e nice ni flowar bra daloz du speedar lite vilket jag hatar verkligen när du gör du har för bra kvalle i din röst för att dra de snabbt .... softa av ta de lugnt och få mig att rysa maayn ;):... doffe bra som faan sköön röst i denna nån enda miss hörde jag allt elelr om de är accan som ligger jävligt tight bara ... bra text du vet va jag menar hata dom asen ..... mixning njaaa denna kan jobbas me .. lite ush .... beat känns konstigt men på nått sätt skönt som Durlind sa !!
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
najs :)
www.myspace.com/dahermusik
de va riktigt ince mannen , passar prefekt till beatet , nice flow och mixing!
www.myspace.com/fresh4elements
|| Spit It Out ||
riktit Nice
Om du skulle fråga en plit vad deras främsta uppgift är så svarar de, "Att gripa brottslingar". Istället för det korrekta, "Att värna medborgaren". Word MindGem
Skit skön låt ;) Langa texten så man kan hänga med (A)
asså grabbs denna o soft... Daloz måste hålla med giggen lite.. De är rätt skönt när du speedar lite emellanåt men du ska ta de chill.. Du har fett skön röst i denna, flyter grymt.. ligger tight..Doffe du gör detta fett nice. de låter helnice. Nåt litet som lät lite mysko tyckte jag. "själsfrände" tror jag... men annars.. riktigt jäkla bra asså.... chill som fan.. UPP!Riktigt nice grabbar! Keep it upp ! Peace!
--Hallbäck is back up in this MuthaFuckah--
yeau dåligt soft låt skitnice fan båda lare bra bra känsla i låten bra stort big up to daloz!! och doffe hade inte hört dej förut men du lare skitbra big up
motherfuckingsession skit nice garbbar! PEYZZ
Här kommer texten för er som vill Glana lite extra:D Tackar för alla coments:D... pZ
Daloz Jag tänkte på dig en stund tänkte kan du inte se mig// Jag hade månen bakom hörnet den jag skulle ge dig// Tårar har runnit, mina läppar har smakat salt// Allt som jag har gjort för dig snälla säg att de e sant// (För) jag har vart lessen, jag har droppat låtar om dig// Jag har gjort så mycke för dig men du gav inget till mig// Ingenting är värklighet, allt va som i en drömm// Jag vakna upp, ohh sen kom jag till din dörr// Rosorna jag gav dig stog utanför och visnade// Tack för den, de här va kärleken jag missade// Jag fick aldrig chansen att förklara// Och om du frågar mig nångång så tänker jag ej svara//
Doffe Jag trodde de va vi att du va min själsfrende// Men jag seglar ensam på ett skepp till världens ände// Jag blev lämnad ensam ingenting som följde med// Ensam övergiven sitter jag ohh sörjer här// Jag är styrman på mitt skepp, på väg till livets slut// Sitter högst upp på masten, sörjer ohh skriker ut// "Jag saknar våran tid", den vi hade tillsammans// Men allt som finns kvar är minnena ohh inget annat// Det blåser upp till storm irritationen börjar växa// Det är inte jag som ska bli dissad varör ska jag sörja detta// Du va bara en i mängden av min mil långa lista// Du trodde du var först men var en av dom sista//
Daloz Gå min väg jag kommer på fötter igen// Jag ska komma hem igen ohh öppna dörren för min vän// Jag vill börja om, vill att du ska förstå// Hur jag känner för dig baby vill ej lämna dig//
|| Spit It Out ||
bara så ni vet jag använt denna texten i en annan låt som jag gjort med nicho, mkt bättre ^^ pääyz
nice daloz, du blir bättre o bätter:)
trött på allt skitsnack och glappande käftar Det finns inget som är äkta!
tkr att du ska löägga lite tungt shit, inte bara massa såna låtar:D utan ngt man vaknar av,
trött på allt skitsnack och glappande käftar Det finns inget som är äkta!
Danke for the coments:D pZ
|| Spit It Out ||
Upp då:D
|| Spit It Out ||
trodde smurfen sa ''jag ska pumpa din dörr'' först haha ! xD men daloz var rikigt tight :) doffe var dock sämre :( men inte dårligt! härlig låt yoyo!
Don't!
beatet var härligt, rappen var soft ; 5/5 :)
Shiit Låten är riktigt Feet ;D och flowet satt ni klockrent båda 2. hoppas på mer. peace
Kick loses to punch, punch loses to knee, knee loses to elbow, elbow loses to kick
DALOZ? du skrev bara så ni vet jag använt denna texten i en annan låt som jag gjort med nicho, mkt bättre.. Vad heter den låten? och ligger den uppe här på whoa? skulle vilja höra den :)
Kick loses to punch, punch loses to knee, knee loses to elbow, elbow loses to kick
Upp. Lätt det bästa jag har laddat ner ifrån Whoa.LYSSNA PÅ DETTA
riktigt grym asa ! big up peyzzz
Tackar för alla komentarer:D:D Tack för att ni digghar:D:D Fred och Kärlek:)
|| Spit It Out ||
det var bra.. men dessvärre förblir ni nog på detta forum ett tag till... ni har potential ju, utveckla er! fridens
oh no he didn´t!
tack så mkt gott folk...seeuontheflipsyde : vafan snackar du om ?
fattar inte riktigt vad du menar ? "förblir ni nog på detta forum ett tag till" aja
yalla.. jag snackar om att ni har potential :) och slutar ni göra sånna här låtar och utvecklar er lite så kan de ske saker. annars förblir ni på whoas audioforum och det är väl inte så kul att vara fast här? men smaken är som baken. puss
oh no he didn´t!
Haha ne de e sant mannen, Har en del annat som e på G så, hoppas att de kommer gå bra:D:D Tackar för kommentaren:D pZ
|| Spit It Out ||
Mer??:D
|| Spit It Out ||
nja, hört bättre. mixen va inge bra men helt ait låt
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
hehe inget illa menat men ja tycker era namn, daloz o doffe, låter som en barnprogramsidé med 2 flodhästar:D haha no offence göbbar:)
Hej hej. skulle någon kunna slänga upp den här igen? Har tappat bort den och det var en asgrym låt.
Aah har inte hört låten den verkar fet, langa ny länk !; )
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi