Hallicsander - Myran (Ant Diss)
ny låt med hallic diss till antjag har världens keffaste mick atm så ni behöver inte påpeka det :Prap : HallicSanderbeat : Kimzon - ZeldaMix : JommpishHär har nitText : Hallic är tillbaka igen //Sluta rappa du är ett skämt//Battla mig inte mitt fel att jag vinner jämnt//sover med lampan tänd//hitta mig med din morsa i din säng//myran hacking flow otak//somsagt battla mig du hinner inte mä för jag rappar skit snabbt//skitsnack, du kan sluta drömma om ditt kontrakt//för det blir ingen ting utav det//krulligt hår fräknar o utåt navel//näsa som en snabel//beef med mig jag lägger mig inte i första taget//sitter i ditt huve jag är som en kall kår//du får propps av mig om du målar mina väggar med ditt röda hår// du fick diss av mig för du tror du är kung på rapen//somm jag sa förut jag vinner endå battlen//skicka armé på mig , låt myran gå ta täten//
alla sa att det skulle bli skit på zelda beat så jag var tvungen o testa :P
jag vill ha kritik inte andledningar att sluta
ey, sluta säga "kefft" hela tiden.. om killen e keff så förtjänar han riktig kritik så han vet vad han ska träna på.. jag har inte hört låten, ska checka när jag kmr hem..peace!