helt sjukt!
Jag är jointen
Det e tight så in i ...... BIG UP!
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
Måste bara säga att de va de fetaste på länge.. MEN HELNO FÖRFAN... helt sjuuuukt bra, bort från whoa in på mtv eller nått kewlt :O
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Måste bara säga att låten som kaggen var med i var då den sämsta han har gjort, vet inte varför men.. Ska lyssna på hela mixtapen imorn, kommenterar då! peace
Pekka är ju gudlomligt härligt! Vem är hemligheten? Har lyssnat lite, inte riktigt lyssnat 100% och inte hört alla låtar ordentligt.. Men det jag hör är helt okay! Mixningen känns ibland bara som att det går att slipa på och lite sluddrigt då och då, man hör, men endå känns det lite slarvigt.. Som att 'ah, den tagningen får duga' och inlevelsen är rätt konstig ibland, känns för vek då och då! Men helt klart godkänt mixtape! Gratis är gott, ska fortsätta lyssna på detta! Några godingar finns ju!
soundcloud.com/brormusk/sets
Vart är det föresten du ska iväg och vem ska du iväg med? Lite jätte nyfiken hära! 3-12 månader är en lång tid.
Dubblaa och Dektiv M drar bort till andra sidan jorden...typ austrailen och nya zeeland and shit...
EVIGHETSPUSSLET IN PROGRESS...
jeeee alla låtar va riktigt riktigt bra gillas fett!
Blame It On Bruno
Coola grejjer!
http://myspace.com/etownbeats
Lyssnar snart när jag orkar koppla in högtalarna..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Wow.... Sjukt bra grabbar! Jag är vanligtvis inget stort fan av svensk hiphop, med tanke på att många bara gör musiken för att tjäna pengar. Men underground är sjukt i Sverige. Och det här är en av de grymmaste skivorna jag hört! Mixningen låter otroligt proffsig, flytet är off da hook och texterna är riktigt nice!Bra jobb!
Jay-19 make it click like hackers...
schysst mixtape överlag. vissa låtar gillade jag inte mixiingen på (tex: tar det genom micken), lät för mkt "hall". bästa spåret tycker jag var: Ansiktslyftet (med Storhets). rockigt beat o rappen som levererades var nice! schyssta rim/rader som jag digga. ha en kul resa!
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
Fett! Soft med utrikessemestern med.. Ni åker på min födelsedag, era jävlar :) TA MED MIG
upp si daisy
på återseende bror, vi hörs efter din fkn resa. keep in touch, peace n love
helt rätt kepsen..one love.....kom igen nu folket...mer kommentarer...alla som lyssnat kan omöjligt ha lagt en kommentar... heja Anton!
fetaste Mixtapet på länge mannen fy fan Försöker Andas Boom Ge mig en öl Skönaste låtarna enligt mig keep it up fortsätt spotta kärlek mannen UPP FÖR FAN!! Peys
chasse dyker upp som döda fiskar
Så jävla tight, så jävla bra, så sjukt nice, det åker lätt in på mobilen.
Du har sån tvärfet delivery, det flyter som frigolit, jävligt många feta låtar på det här och DVV ska vi hålla koll på, fet musik.
tyckte den var softish!
yes ahaya
Hatar mixningen på alla låtar :S Fyfan vad äcklig den är :S Men rappen är kung på alla! Fett! :)
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
ITS MA BOI!! fan va fett dubbla, riktigt schmötsigt. alla låtar va mer eller mindre dope shit. ses på torsdag så skruvar vi ihop lite elektro gätto skit! om vi nu hinner:S det här e öl boogie boogie för öl folk! favoriten nu är incestträsket, nog bara för jag känner igen mig så mycke..å sen för att den e fet så klart! det bästa med tapet är att det e smuts, många jävla idioter där borta i stockholm gör jävla pop rap, USA wannabes som tror stockholm e jävla newyork. FUCK D!, Oi!
that´s right bugsy!!...du har fattat grejen...men du e ju A.G du också så det förklarar saken ;)
skit tungt :) diggas som fan :)(Y) så jag säger bara en sak skit FEEET!!!!!!!!!!!!!:)
MG: det vet du! hehe fortsätt ladda ner den här skiten nu!!
Den här ska ligga högt upp...fortsätt tanka deT!!! deT e för folket och gratis och dessutom sjukt tunga grejer!!! ÅTERIGEN BIG UPP DUBBELISHUS!!
tycker det e fett.
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
hahahaha...skönt citat från resedagboken... beskriving (av resan) :Dubblaa : Vi ska hitta fiskjäveln!
Öpp på den hära tråden fan!
its all EL . OW . WE . EI baby!
det är så gaaalet bra! diggas verkligen ;)
fan. sitter å lyssnar lite på tapet. det är fan fortfarande lika tungt. fett fett
hashplanka rules.
fett fett, kul att ni kickade på den där beaten /hustl
Flippat mixtape, det var tajt som fan! Helno på Boom spårar :D
www.slackerz.se
anton ditt jävla fyllo :D
upp, vad hander era javla fyllon, snart kommer jag hem, da javlar.
Fyfan, riktigt fett.. Big upp till det här!
http://www.myspace.com/bigdomilicous
Kaggens vers måste va riktigt gammal? :)
http://www.myspace.com/bigdomilicous
för vi höjer UPP röjer NER !
Jag försöker andas . mp3 ! : bäst i test . :) 10/10 . ye
robin robin...lär dig fly spanien!
det här var fätt! upp på denna!