Moderator
2007-01-13 11:49
men tror ni jag har sagt hora till henne elller:S fan jag har aldrig träffat brudan, och allting hon säger i dissen, för att veta så mkt så skulle man ha träffats. och jag har aldrig träffat henne, det är det skumma
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
Moderator
2007-01-13 12:24
Situationsterapi P20: Kanske jag har, men varför ska jag då svara på denna skiten, lixom det är onödigt,.
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
Situationsterapi P20 Ja har redan de dårra =)
robbeh P17 mexxi är 91:a. och ajg 93:a. för att va exakt äre alltså bara 2 år mellan oss. haha (;MeXXi P15 minne som en guldfisk oxå. sagt för mkt att du inte kommer ihåg nåt?!? du har fan visst kallat mig hora. men det stör nog dig mer än mig. tack till er som diggar (:
www.myspace.com/lizenmusic
tråkiga rim. och lite dåligt med attityd :/
http://www.myspace.com/porrstudion http://www.myspace.com/mrdekoy http://www.youtube.com/porrstudion
haha jag diggar texten. men, flowet kunde faktisk varit bättre (:
/enok
stygg ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
UPP ! :D
OMG. fattar inte hur man kunde ödlsa tid på detta.. ahha men men keep it up... modigt att göra nått sånt här
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Promotor
2007-01-13 20:35
Haha jag kommer ihåg när du ville hooka en låt med mig, du skickade acapella och låg offbeat, tappade andan och rimmade inte- HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Nemen, du har blivit bättre än den tiden, mixingen är bättre (dock inte bra) hyffsad text, lite smått rolig och så, men fortfarande inget att hänga i granen, likaså flowet... Jag vet inte om du vinner över mexxi, tror du förlorar.. vi får se..
Optimistisk Han svarar inte. Så hur fan ska jag kunna förlora?
Promotor
2007-01-13 20:45
jag ska nog kunna se till att han svarar.. vill du det? :)
Jao. Lycka till (:
Optimistisk: tkr du det verkligen är värt att han svarar? :S
Promotor
2007-01-13 21:17
Schiz0 P17 jag tycker att det är värt att hon blir satt på plats om hon ska va sån kaxig snorunge, Jag vet att han vinner, jag kan hjälpa han med texten om det ska vara så! Har aldrig pallat hon lizen elle fan hon kalla sig
hahaha jag vet också att mexxxi vinner.. jag tycker han är chill.. och det vet nogg rätt många som hört han.. så där försvinner det.. att det är bara onödigt att han svarar.. du skulle inte ens behöva hjälpa han med texten han skulle endå spika upp hennes tunga på hyllan utan någons hjälp :D
Palla hålla på å tjata om att man är mycket yngre och så än i det här fallet "Mexxi".Fan har du gett in dej på att dissa han kan du ju inte snacka om att du är yngre, det spelar ingen roll.
Vi är din mamma, vi är helvetets härskaror, Östersunds skyline vibrerar av vår närvaro.
ORKA!!!:P
www.eggah.inc.se
Rikke P15 jag står inte precis och säger. åh, nej. du får inte göra det och det och det, för jag är mkt yngre än dig. vart ser du det i låten ? han får gärna dissa mig om han vill, jag vill gärna ha ett svar. men jag kmr inte stå och säga "sådär får du itne säga, jag är bara 13 år." jag säger bara i låten att 13 år. men är snygg och lycklig ändå. (: vettefan om jag fatta rätt på det du skrev men. jaja. :P
lewl nice xD
Make love not war
Lil_PhiL : hade du vart lika bra på o rappa som du e snygg hade du vart bättre än kaggen, asma, fonky, anta och alla.. :) ;) piizWORD! AKTA FJÄSKARN . HAHAHAHAHA det roligaste är att han nämner 2 skånska rappare av 4 ;)
Make love not war
nice.. men kanske lite fattiga rim:) prova lägg ner lite mer tid på texten. Flowet bör tränas lite de me. öva på så kommer de.. Fred
http://www.myspace.com/quizze
Färskt!
The thing is, we cant separate our feelings..
asså shit .... tycker du la det bra för att vara en 13 årig tjej :d
Lil_PhiL hehe, akta dig hon kanske polisanmäler ;) bara 14 you know xD pz
Make love not war
ops bara 13 ^^ sorry my bad xD
Make love not war
tack (:
Jag har inte lyssnat på låten, har inte tid just nu.. men en sak jag stör mig lite på.. är att, varför snackar alla om att man inte ska dissa en tjej? Tror ni inte att en tjej kan äga sönder en kille på en diss eller? GIRL POWER! ^^ HÖHÖ pz!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha
ajust ja kanske ska skriva nåt annat.. de flöt rätt okey .. de får duga
hahahahahahahahahhahahaha dettta var fett ;D
S-s-S-sHineybWooooI
rebeccasfett F16 jag håller helt med dig. vadå särbehandling? killarna här är precis som min gympalärare. tjejjerna får hoppa hopprep typ, och killarna får kö styrketräning. hahahahaha
Måste säga att inläggen i den här tråden får mig tamefan att skämmas för er. Vad i helvete använder ni för ord? Omega, du hör inte hemma här med den där attityden. Mexxi, vad fan sysslar du med? Liza_ Starkt jobbat på lyriken, men det var inte direkt något att starta en beef för. ett hederligt "dra åt helvete" räcker i ett sådant fall.
mama said knock you out
thx (:DegenereraD P26 ja, jag försökte. jag bad han faktiskt dra åt helvete en gång. men det räckte inte (: nu känns det iaf mkt bättre (: tack (:
akta att hon här äger mexxi xD han vågar inte äns svara :) Pz
Make love not war
TIlloch med en moderator fick skriva en sak ^^ ;)
www.eggah.inc.se
Lizen du la det rätt nice! Jag vet inte om du har hållt på länge eller om detta var första låten. Men det låter som om du har hållt på ett litet tag!. Fortsätt med rappen, Nya AMC :D Peace! Jag tycker att båda två la det nice men att Lizen la det bättre :D
Peace im out!
att en trettonårig tjej får fler än 100 comments med detta , är rätt oroväckande ;/ också det här med att all attention goes 2 dissin' peeps . synd äre !
Tycker dock att du är cool en brud på 13 år som rapar det är coolt peace !!
SÅDESÅ
"Hur kan man vara en gangster om man heter Daniel Karlsson Knulla mej me en disslåt tillbaks o jag anmäler dej för barnporr" Känns som en självdiss? Säkert någon som påpekat det innan men tyckte det va lite kul.
Så otroligt bra! ! <3
tack (: haha
bra text tycker ja lite flowmissar du ksk skulle tatt en beat som man rappar snabbt till så skulle d blit jävlit fett ;) Peyz
denna har många kommentarer bara för hon är tjej.. tofflar!
HAHA sooft!!
Ajja, den är iaf mkt bättre än Mexis svar!! You go girl! :D