www.myspace.com/dirtysouthfamily
Fet låt, feta artister, ja vad ska man säga, den har allt. den smutsiga södern tar över sverige, ;). Keep it up, ses snart boys
www.royalstreets.se www.myspace.com/royalstreets
BRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ... fetaste ni vet bröder...piiiiz
gilla ej spanska rappen..(eller vad fan det va)
Haaa Haaaaa
FEEET låt DSF mayneee
http://www.Burim.se
soooofft.. l Len0 hur kan du säga att du inte gilllar nåt som du inte ens fattar..DeCamada lägger det tugnt... spela upp låten för nån som kan spanska så får du höra.....inget hat.. bara kärlek.. peace
du tror att ja inte är värd en krona men du ska veta att ja känner mig som en miljonär!!
reeeeeeeeeedigt fet låt! gillade alla! men Köza sticker ut! feeet shiiit! mer sån här förhelvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Halvbra låt, men ni låter typ som ett sämre T.R och heli. Och så jävla dirty är det ju inte heller. Säg till mig så fixar jag lite riktiga dirty south beats till er. Flensburg Malmö Wha!
http://soundcloud.com/80scrackpolo
yeah upp med denna shiiiaat
JAg gillade tjejn hon la det tungt:P
A.P.A Clicken i ditt ansikte!
FETT FETT!!!!!!!!!!!!! What u niggas know about the Dirty South!!!!??
http://www.myspace.com/danielscriptchess
Sov inte gott folk.
http://www.myspace.com/danielscriptchess
haha fet låt... kändes lite ol' school på en skön vibe... brukar hata svenskt intensivt men de här va fan en skön grej hehe
-Ditt tillrättavisande pekfinger i en hopplös värld infekterad av dumhet!- "Du är inget snygg längre efter den kommentaren..."
BIG UP!! Dirrrty south!
The Title Ute Nu! www.miztarodga.com www.myspace.com/tobyandmizta
feeeeeeeeet låt keep up da hood worrrk pöjs;)
MVH:Maki
http://www.kingsize040.se <br>DUBCNNSWE STUDIO
Tacka brushan!!!! Brrrrrräääää
fan va skön låt :D köza skönaste här
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Chill track! Kvalité rakt igenom.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
UPP!!!!
du tror att ja inte är värd en krona men du ska veta att ja känner mig som en miljonär!!
yeah fett najs att läsa era kommentarer.....meeeera!
Feeeet ..riktigt skööön dirty shiit!
Yeeh ma!
Detta Var Feett .... Fortsätt Så ;) Ps: Calina La de Fett Tuuungt , You Go Girl ;)
Skillnaden Mellan Mig Och Dig Är Att Jag Är "JAG" ViceVersa
yeah calina är våran syrra fan... detta är första låten från oss.. det kommer mkt mera!! så håll ögonen öppnaaaaa peayyceeee / KöZa
yeah detta var fan tungt.... chill peyz
-eh
Riktigt niice låt :D Dirty South 4 life
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
messo yeah det är marcello som kickar sista versen... känner du honom eller? windmill eheh tack.. men vad exakt menar du med "högst kompressor" ;) .... alltså jag fattar att din kommentar var positiv.. så det tackar vi för... men hur menade du egentligen skulle va kul att veta... tack till alla andra fina kommentarer oxå peaceee
windmill kraftigt word. grymmt skön låt
Messo aa ok.. så du bor i Kstad? najs... vi kanske har träffats nångång? om inte så hoppas ja att vi träffas på Magazinet den 9 Feb ;)Windmill Ok I see.. förstår hur du menar.. men kul att du diggade denna låt.. sprid den vidare hähäh ;) / Unoo
Messo jahha det är du heehe... shitt sorry broshan... hur är läget med dig? vad händish i dalarna? hehe puss /köza
Får väl också hoppa in å tacka för kommentarer :) upp it;) / Calina
Mitt liv är ett skådespel med ofärdigt manus
Varför har du bytt namn för Challa? Tycker Challa lät bättre :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
DAAAAAMN....Tight grabbar thats the shiit I´m talkin about;) keeep it real dawgs!
En stad är som en fitta, väntar på att bli total knullad av hiphop musik!
tungt....fett skåne skåne diiiirty south
Är whoa svensk hiphop så lägger jag ner Några datanördsfittor som ändå lägger de fel
Bara folk som kommer från skåne som diggar eller?' Peace!
Detta va skit bra, SKÅNE STAND UP!!!!!
GO!!!!!!!!!!!!
YEAH SKÅÅÅÅNE! ludwig var min favve i denna, men köza & decamada är fett tunga också. gilla inte bruden. one!
loiis ja tror inte det bara är folk från skåne som diggar.. det verkar som att d många andra som oxå skrivit.. men det kanske är lättare för skåningar att uttrycka sig är efterssom det känns mer bekvämt med en låt som reppar skåne :)BigChrist hahaha kul att du nämnde det.. för ja retade honom lite gran när vi spelade in att han lät precis som B-Real hahaha... aja kul att folk skriver.. fortstätt... Pz / K
Dirty South, skönt skönt för mina öron o höra skånskan ;P Holla
Jag har nr till två billiga hoes, vill du knulla dem bara säg till.
Ja för dom som inte vet, här har ni lite info: Royalstreets & Dirty South Fam (DSF) presents HipHop night den 09/2Tid: 20:00 - 02:00ålder :18+var : Magasinet ( Kristianstad)Artister :DSF: köza,ludwig,calina,camada,burimKINGSIZE : Maki, Richie, AnelDOLLAR BILL :T.A.X, IceEdo,HazkBAD MAN CREW : Governor Tom,Rebel primeminister Dicktator D, General koffour,Admininral Ed Hojta om ni undrar något/1LoVe Jacke
yeah det kommer bli en fet kväll...misste inte de!
Shiiiet vilken jävla låt! Bland det bättre jag har hört på ruggigt länge! Keep it up!
Livet är för jävla seriöst och sjukt för att inte drivas med
tungt...mycket tungt! big up! ludwig knäcker!
Du vet vad!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
phett killar!
Hate when hoe´s be on some loud mouth shit/ Ya man gangsta? Well me to! go on get him bitch/ Go ahead get him!!!!!
men orginalet är lite tyngre!! :)
Hate when hoe´s be on some loud mouth shit/ Ya man gangsta? Well me to! go on get him bitch/ Go ahead get him!!!!!
Knine tjena mannen äre du som jobbade i den där hiphop affären förut nere på stan? kommer du ihåg mig för några år sen hehe... take care... peace / KöZa
KnineE Killar va;) hehe Take care :)
Mitt liv är ett skådespel med ofärdigt manus