HUR FAN VÅGAR DU BAJTA MR COOL I MIN NÄRVARO? DE VA FAN DE SÄMSTA JAG HÖRT!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
så jävla tung som vanligt ;D
www.myspace.com/fresh4elements
damn, om jag lyckats baita ngn är det omedvetet- lyssnar inte på keffat liv.FÖRLÅT MR COOL! well, tur att det bara var en session.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Propps uppåt =) nice one asma, grattis förresten =)
Du vill stå i mina skor, men köp egna förfan
bark P0 "din mamma är så fet så hon spelade skuggan till the independens day !" HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA XD den var fan bra XD!
Om vi vill, blir du aldrig tajtare
Moderator
2007-01-15 22:12
öööhm, fel tråd kuk fitta!
Gillar detta bwoi! Deliveryn är skön och tycker alltid du har några godingar med i texten!
soundcloud.com/brormusk/sets
Spårade dessvärre ut lite i slutet hehe,
soundcloud.com/brormusk/sets
Texten var inte bra (ivarjefall inte det som uppfattades) - Så, varför la du inte upp texten i detta forum? (som du jämt gör) Det låter som du får hjärnsläpp hela tiden! Det skulle inte förvåna mig om det var färdigskriven text du försöker "spontan'a" fram . Ang. introt.. " Din mamma är så ful att hon knullade din pappa " påminner det en hel del om T.Rs " Din mamma är så ful att hon inte ens får kuk om du har en pigg pappa! " men aja!
FEtt skön, och snälla ?ni måste vara döva om ni itne hör vad han säger, sjuuukt skön låt : ) , som dom flästa ;) fortsät så här (; PEEEYS
Mannen.
Jag är lika seg som diskmedlet yes
fan va skön den ä...du lägger de grymt skönt peace out
Babylon ska falla o jag vill de ska falla nu
orka bajta mr cool.................
du borde hängas...
Den va feeeeett!!
The only way to stop me is to motha fucking knock me or pop me !!
säg det på keffatliv om du vågar..........
du borde hängas...
den är fan fet denna ^^
Make love not war
fett att så många diggar! one
nä jag diggar detta.. det var fint flow på allt å texten var också nice.. nä big upp :D hahah peace
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Denna är verkligen fett rolig! Diggar den som fan!
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
utförligare comment pga gnäll.... Beatet: Riktigt bra beatval, vad är det för orginallåt? Tycker du flyter texten i princip helt felfritt till beatet. Texten: Sjukt rolig, men ändå snyggt upplagd och bra rimstruktur. Rappen: Låter säker som fan när du lägger den, nått av det säkraste jag hört med dig. Även om du droppat bättre låtar kanske, så är den överlägsna attityden fett skön här. Reffen: Suger hora. Överlag, Jävligt Bra Jobbar Asma!
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
tack grizz för den finaste commenten. tack alla andra för era comment, dåliga som bra! one
BearC P19: Lite off topic kanske, vad vet jag.. Men här finns ingen reff i denna :P ;) UPP mafakkas,,, ¨ Time to go to work.. see ya mafaggaz later
haha, diggar detta man, fet låt, bra rader... keep it up med dina sjuka texter dawg, we all luv' it =) peys one
http://www.myspace.com/daaddict
yeah soft låt... texten va najs.. men själva stilen på låten var dock inte i min smak... men bra jobbat Dirty South in da haauus / KöZa
www.myspace.com/dirtysouthfamily
anta, addict, dsf, ibus - tack grabbar! soft att nui diggar. dsf, förklara vad du menade med att du inte gillade. aight, one.
tungt som faaan ,dom som inte fattar skånska kmr inte göra det thats it . .. fet session .. Fred ut
I dont give a fuck , I dont care who you are , You talking shit about me , Now you Going to fare
tack man! upp
nice mannen =)
En stor kuk är en liten tröst i ett fattigt hem
Din mamma e så jävla ful att hon knulla din pappa Så du gillar också Dubbel Trubbel? ;) Tung låt f ö
haha fett najs mannen, Du lägger alltid grymma rader i dina låtar och du varierar på flow på dina låtar, bara reffen som är lite skum mannen haha
"problem är för amatörer, SMN ta över!"
http://www.myspace.com/smekmittnamn08
SMALES SALLAD I ALLAS DALLAS MAMMA!
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
denna fet mannen men hatar när du börja skrika de med mamma o sånt....haha ...saaarvi määään
Är whoa svensk hiphop så lägger jag ner Några datanördsfittor som ändå lägger de fel
kåveh, thnx man! bubbu: haha jag flippade ju, visste inte vad jag skulle ha mellan verserna ;P
detta var skönt. Skönt att höra en låt från dig som inte är en diss. :)
remember my name<br>you'll be screaming it later!
tack man ;D
Gillar du, precis som flera andra, hiphop av all dess form ? Då finns den perfekta mötes platsen för dig, www.svHipHop.foo.se - Bli medlem och ta del av allt det roliga !
Jobbigt beat som helvete , men rapet va de inge fel på
Biatch
beatet är ju fetast! :)
Fett skön absolut det bästa jag har hört av dig asma
mer mer ! :D
denna är tajt asma :D
o just de.. du är jävligt äcklig också.
tack man ;D
ne som sakt du suger fortfarande
)TRO(The Rap Out)BTK(