å alexz k lär dig prodda, kunnde fan inte höra vad du rappade om :/ ? vaaaaaaaaaaaahh?.. hahahahahahahahaah
Nevada Placerade | iCoyd crew Forza D
WESE : xxD prodda ? .. hmm , menar du mixxa elr ? xxD okej att jag inte kan mixxa, men vafan har prodd med detta att göra ? Och de var ju konstigt att alla andra hörde vad jag rappade om .. Förutom du xxD tkr du ska lyssna en gång till så hör du ...
H-O-R-A
Wese :) Fortfarande , så måste du lära dig att stava innan du försöker kaxa dig ;) .. Okej , snubben går i 9an , men här kommer en snabb svenskakurs . -Dusch- stavas INTE med sh -Kunde- stavas INTE med nn -Peace- stavas INTE med s och dyselexibarn ,( :) ) - Din fjantiga lilla röst , det finns ingenting som slår den . Och bara för att enda chansen du får att duscha är när det regnar ute .. Jag har iaf en dusch hemma :) Och - Prodda ? Du kanske menar mixxa lilla vän ? :)Pz
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
"å alexz k lär dig prodda, kunnde fan inte höra vad du rappade om :/" sorgligt.
AAC - http://www.myspace.com/ntodao
bahahahaha ! :) <3
vadå prodda väl dig ? bhahahhahah ^^ vad tänker du me ? xxD "duch" ? du menar dusch hoppas jag .. haha ^^ och nej, vi var hemma hos z och som du hörde så äre cleant ljud ..
H-O-R-A
WESE !! LÄR DIG STAVA NU FFS !!! -hos- stavas INTE med ss -datamic- sitter ihop !!! -dusch- STAVAS MED SCH !!! HUR SVÅRT ÄR DE ? -lovar- stavas inte med å ! Sådärja ... Och vadå prodda mig ? Nu får du allt ta o förklara dig ?! .. Du va ju sååå kaxig när ja var där sist ?
"jag mena han prodda väl dig" Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Känns som om du är ute på hal is helt förvirrad eller så är du bara allmämt dum. Over & Out
Ursäkta skriv felet "allmänt" skulle det vara.
HAHA ^^ wese du kommer aldrig våga röra Z , din jävla internet käft e inte att leka me xxD
H-O-R-A
Vad surrar du ooom ?! Skyll på det duuuu - visst att du hade stannat o slagit ner mig om din buss inte hade kommit ? xD surething ^^ Hade du kommit med konstruktiv kritik så hade jag tagit det , men du ger inget sånt ;) . För du vet inte vad det betyder .. Smutsar ner våra egna trådar , bara du har visat dig i en tråd så kan man inte förstöra den något mer .. Ooh , wese goes gangstah ! Pz
"du vet inte vad jag sitter å håller påxxxxxD" Du sitter och håller/skriver på ditt tangentbord, och tack vare det är du "farligast" på internet.. synd att du är en jävla pajas
http://www.myspace.com/danokin<br>
jag har inte sagt att jag ska slå dig wese .. men jag vet att du inte kommer slå Z . så du behöver inte snacka om de . Bara jävligt onödigt ..
H-O-R-A
haha , orkar inte käfta .. "nästa gång jag ser dig snoka runt här på skolan då då då tar jag dig å det låvar jag dig.. " Lät inte riktigt så första gången ? Ska inte slå mig om ja inte slår första slaget .... pff , tönt:)
Jag vill bara veta ... ska du slåss me nån ?
"Vad du än sitter och håller på ".. det är nog inget som jag själv inte vet något om. Men dela med dig av allt, dem flesta vet redan allt skit om mig. Förstår inte riktigt vart du vill komma. Jag stänger min käft när jag känner för det, har du problem med det så får du väl ta det utanför whoa. Ait, har redan förstört tillräckligt här i tråden, sorry Z och Alexz .. lämnar nu. / N.O
"nå nicho stäng din käfft.. du vet inte vad jag sitter å håller på" Jag har en känsla av att ingen av oss vill veta vad du sitter och håller på ... :|
vem är nico då ?
trögt* naaw , har du en barnens ordbok hemma :)
mendu ... lilla gubben ... vi förstår inte vad du skriver ... sry , i don't speak retardish ...
hehe de lät bra, men jag tror att koDd vinner ;)
Va fan e dt ni snackar om ska någon slå Jeppe? Det är fan ingen som ska slå min jeppe:@
gurkan_1525 : ingen har snackat om det . Han skrev att han skulle slå Z . Ingen ska slå wese . Okeej . så du kan ju tare lite chill . Du vet ingenting om dethär och då behöver du inte lägga dig i .. Okej . Ingen ska slå han , ingen ska slå någon .
H-O-R-A
haha va menar du med att jag inte vet någonting om dt här:O?
men shiiiii! småpojkar för i helvete, ta de på msn eller gb ist för att ta de här, fan vilka töntar vissa av er är när ni håller på såhär, ni förstör tråden å gör bort er själva så jävla mkt, tänk efter lite nu för fan, ni bor i en kommun med 7500 invånare å beter er (fast bara på i-net) som om de vore ghetto som fan där ni bor, liksom va vinner ni på de, att beefa i sveriga över internet det är en lek anser jag men ni tror att man ska komma där på sin trehjuling å slangbellor å göra drivebyes på varandra ... SLUTA TÖNTA ER NU BARA sry alex å z för att jag förstör peaCe
i'm a serial killer, its a bad habit
WeSe vafan snackaru om ? Alex K lär dig prodda man hör inte va du rappar om ? är du dum i hela huvvet eller ? Mixxa kanske de kallas even. haha xD ! skaffa lite manligare röst din omskurna fitta ! <3 puss Päääääyzzz / Mr.D
B.G.L fooeshooe <3
Härligt (: wese har mest koll i denna tråden :) Pz