wilen - superstars (kaggen prod.)
yo, vi är supertstjärnor! för övrigt håller jag på med en netplay bara på engelska, så håll koll :) mix, text, rap: jag beat: big fish (kaggen) länk: http://www.speedyshare.com/267799697.html text: Vers1: we that new shit, we that classic shit yeah! we that, we that all you need shit mayn we do it every day, we do it every night and we be doin' it 'till the day we ready to die yeah, and we about to pop of in your face bitch leave you faceless, hey kid, we all the greatest ya heard know what you see, believe ain't none can go against me cus my soul's flowin' thru the music can't you just feel it inside it freezes your mind, sets you free for a while my flow on the beat it is like adding som weed to a pipe belive it or not, I don't give a fuck mayn! show it is, anytime, anyplace, you best recognize that I'm ready mayn I'm blowin up, oh my god, you know wassup damn man pass that, yeah, we smokin that blunt different flavours, it is a saver on rainy days wer brighten the sky, just light and get high we flyin' by, my heart just follows the beats high like the sky and we stars dawg just holla at me Reff:
everywhere that we are and everywhere that we go it dosen't matter cus we so fresh oh yes believe it or not, we keepin' it up and we gon' be spittin' this shit 'till we reach to the top (wohoo)
everywhere that we are and everywhere that we go it dosen't matter cus we superstar you see skinda new to y'all, but you gon see that we them superstars and thats wassup vers2: any battle I'm at is the clash of the titans we travelin' faster than lightnin' and passin the mice, it almost looks like it leaves ashes of rhymes and that's wassup, we mad as fuck, and you aint man enough to handle us I'm still the same, yeah I will not change and the the way I spit this shit on the beat is twisted mayn and you ain't ever seen a dude this crazy and if you think you have, man you is crazy show it is, I'm too nice, to damn fly my friends all be sayin', dawg you to damn high fuck it, whatever, just keep it up lay back, feel the rhyme ease your mind now kick it with me! reff.
enjoy!
www.myspace.com/kdlwilen
Som ja sa förut. jävla skön du e på eng! Big up
Fet som vanligt mayne!
http://TackForKaffet.se - Svensk humorpodcast.
Producent
2007-01-18 19:53
Fan va fet =D shet fan va jävlit bra eng :P
hahaha !!!! detta måste ja fan bara lyssna på! men ska bajsa först!
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
haha tackar!vapenvila tycker beatet passar till texten när jag framför den på de sättet jag gör, men hajjar va du menar :)
www.myspace.com/kdlwilen
jorå. redigt skönt beat. o rappen var ju inte heller helt fel tycker jag! när kommer din gratis skiva på internet?
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Sjuk på engelska, du läggere tajtare och tajtare för varje låt. Detta va en chill låt och du lägger det tajt och har feting röst :) Najssss willeee!
www.myspace.com/dahermusik
SHITT, har du baitat tupacs röst? de är som taget :D grymmt sköööööööööön :D
o just de.. du är jävligt äcklig också.
its that classic shit! fett som fasen.. förutom uttalet på blunt kanske..
tyckte den va riktigt nice skön delivery med tanke på beatet du satte det på plats lätt... texten klockren reffen va dödande bra sånt här kan lätt pumpas ur mina högtalare speciellt när man e wasted ass fuck keep that shit comin ser fram emot netplayen efter jag hörde denna one love/Busta
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
riktigt nice bwoi!!!.. keep it up!
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
bra bra! gillar inte reffen dock, känns som uttalet spricker lite lite där nånstans.. men verserna är klockrena & alla annat är åxå nice, skönt rim schema upp
work some magic
tack som fan alla! netplayen kommer nån gång! nån månad kanske..
www.myspace.com/kdlwilen
www.myspace.com/kdlwilen
Galet skön låt, diggar faktiskt beatet.. Skön engelska och skön delivery som fan! Ser också fram emot netplayen =) Big up!
tackar fan! tycker beatet grönt jag :P
www.myspace.com/kdlwilen
grejen är ju just att det ska va laidback mys :) kul att du kolla!
www.myspace.com/kdlwilen
myyysig låt som fan .. skönt flyt, sköönt beat:D den satt bra!
Absolut!
coolio :)
www.myspace.com/kdlwilen
det bästa du lagt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan va najs :)
www.myspace.com/kdlwilen
www.myspace.com/kdlwilen
upp :)
www.myspace.com/kdlwilen
en sista då :P
www.myspace.com/kdlwilen
de uttalas inte majn utan MÄJN
Real Recognize Real
Härlig som fan !
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
slött med kommentarer
www.myspace.com/kdlwilen
UPP! riktigt skönt mayn!
I might have been born yesterday sir, but I stayed up all night
diggas som fan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
underbar låt jävel. diggar!
remember my name<br>you'll be screaming it later!
tack som fan!
www.myspace.com/kdlwilen
Lyricist
2007-01-21 09:49
inte i min smak, tror jag
mkaj, synd. kul att du lyssna iaf!
www.myspace.com/kdlwilen
tackar
www.myspace.com/kdlwilen
riktigit fett ! utalet är najs, och rim chemat är bra. du flowar fett över hela beatet, rösten va riktigt skön. vad finns det att klaga på ?.. holla när netplayen kommer
tackar!
www.myspace.com/kdlwilen
helt galet ju! u are mah superstar sugar
Om jag inte kan bli nykterist så ska jag bli den som blir nykter sist...
shit detta va tungt som fan!! diggar din röst den va tvärnice, får en riktigt chill känsla av att lyssna på denna!! riktigt nice mayne!!! peace
i'm a serial killer, its a bad habit
skönt, fasst för mycket mayn =P
http://www.youtube.com/meeyeer/
Tight! Inte ofta jag sparar låtar från whoa, men den här var catchy and therefor - right clicked n' saved :) Gillar hur du får ihop övergångarna mellan meningar/rader (där det vanligtvis kan bli rätt tomt) men det dödar du fullständigt! du är One, med reffen :) soft voiceii! cheaa // B
fan va kul! tackar!
www.myspace.com/kdlwilen
första gången jag hörde dig :) skön engelska, helt okej grej ! fett
:)
Noiro "uttalas inte majn utan MÄJN" det uttalas väl egentligen man? holy shit.
"man you is crazy", lite fel, borde vara "are" eller "your crazy". Annars jävligt tajt, soft flow o allmänt fett, något som kommer att pumpas på fyllan ;)