haha va fan.. jag vill ju se när nån släpper loss till en låt som jag medverkar på.. sen om det är en utvecklingstörd skogshuggare från borås som ska dansa
Planet 80!
HAHAHAHHAHAHA.. ja Keffet upp med dansen nu !! :) Det är bara skogshuggare som dansar till den.. sväär bror
taaack friiida för dom underbara orden!! du är bäst!! o det är jag som ska tacka inte du! vill krama dig :( får be annika göra d från mig... loooooooooove uuuuuuuuuuuuuuuu.... tack lycouz för upp! haha ja kEFFET den dansen vill vi se :D haha ante & fred skogshuggare är rejäla män d! ni e alltid så sugna!
www.magnusrytterstam.se
Mange - Början På Slutet
01. Början Skönt ihopmixat intro.. bra inledning till spår 2
02. Mitt Namn Är Grymt översatt cover.. artikuleringen sticker ut i denna GRYMT Beaten är underbart gung i och rimmen sitter där dom ska !!
03. Crazy Pablo gör en fruktansvärt grym beat Rappen i denna är ÅFF Da hook, texten e stundtals läskigt äcklig Men mats är en underbar person så jag håller fan med dig !! :)
04. Hon feat. Frida Helt underbar låt.. påminner om någon mysig Orup låt på tidigt 90 tal... Frida & Du passar grymt ihop på sånna här soul ballader Era röster krigar sig fram genom micc sladdarna och blir i slutändan som en len smekning !! Bara Kärlek 05. Alla Vill Till Ica Men Ingen Vill Stå I Kö Gillar inte Jason så överdrivet mycket, så din version e fan bättre Rolig text och underbart flyt genom hela produktionen
06. Tillfällig Sinnesförvirring Underbar beat.. Sånna här låtar tycker jag du e bäst på.. Flippade med flyt som hackar sig lite fram, det e coolt Refrängen är så härlig, den e naaajs 07. Förlåt Tjockis hahaha, så sinnesjukt skön refräng !! underbar delivery Rappen är tyyyng, beaten är fin
08. Dummis Svin skön beat (som vanligt) vi har ju samma smak, haha Rappen är tokskön, sången är cool :) Refrängen är så ful.. hahaha
09. Jag Vill Oxå Kunna Vara Gravid Så sant.. håller med !! kvinnor vet inte t.ex hur det är att vara riktigt förkyld, fan dom klagar på att föda å grejer !! Stay unpregnant !! haha
10. Fuck Kärlek feat. Ante Ruskigt skön beat av Pablo igen.. fett grym Raderna spottas tungt av både 2, grym text Ante skiner som in i helvete i denna, så grym delivery så mina lurar skäms nu
11. Käften Älskar denna beat "Pitch Black" så FET grym mange-låt ser jag denna som !! en i mängden inte mer och det betyder att den e grym !! fet text
12. En Sån Dag Igen Känner inte denna låten så mycket !! Den känns skum.. verserna e grymma dock
13. Fridens Liljor feat. Ante Undebar live låt.. Refrängen äger stort En hitt rakt av som alla kan sjunga med i !! nuff said
14. Nötskal feat. Fredric Beaten är så skön.. du skiner som fan !! Jag kicka nog det sämsta jag lagt (låter full) haha men men.. haha den e cool på nåt sätt ändå
15. Så Grön Så Skön Underbar text.. haha den e såååå fin Beaten är ruskigt soft.. denna låt gungar fint Refrängen sticker ut som fan, Fan va skön
16. Sista Glassen feat. Ante HAHAHA.. årets låt, Fet rapp av både M & A Refrängen är så underbar så man tappar glassen :( Grejen e att jag tar åt mig för jag brukade ta sista glassen hemma förut.. FÖRLÅT, haha (den va godast) moget, hahaha17. Direkt Bra Mår Man Ju Inte Detta är en favorit på denna musik resa genom 29 spår Ruskigt grym rapp,flow,delivery,text,refräng,mixning Gitarren i refrängen e svin grymt.. Du e kung !!!
18. Överlever, Lever Inte Nja.. denna va seg !! nice text å rapp men nja, vette fan Inte min kopp av te
19. HEZT Hörde en fågel viska att denna va tillägnad MIG... HAHAHAHA denna lyfte hela netplayen Du sjunger som en hezt fan, så klockrent
20. Början På Slutet feat. Lycouz Ruskigt grym låt.. Lycouz lägger refrängen svin grymt !! Verserna är tighta som fan och beaten är harmonisk som fan
21. Evig Repris feat. Frida Denna refräng är det skönaste jag nånsin hört i en låt.. Jag skojar inte, jag överdriver inte, JAG ÄR HELT ÄRLIG och jag har fan hört många bra refränger i mina dar...men detta slår allt.. herre jävlar säger jag !! Jag ryser av den varje gång jag lyssnar.. Så fruktansvärt jävla underbart bra är detta så ni fattar det nog inte själva !! Frida får nästan tårarna att titta fram med sina underbara stämmor Och din bas som fyller ut refrängen är så BÄST !! verserna och texten är som vanligt överfeta när du droppar allvar Stor kram till er båda för denna låt.. ÄLSKAR DEN
22. Jag Är Inte Förort Säg ALDRIG kivas (aldrig nånsin) förstår du.. hahaha Texten är svin grym i denna Refrängen e cooool som fan
23. Fridens Liljor feat. Ante (LIVE) yeah... grymt, önskar jag vart med där :(
24. Coolaste Killen i Stan feat. Fredric haha.. underbar e den fan, jag gillar den ! Refrängen blev nice, Mange du e coolast i stan LÄTT
25. AAAAA feat. Ante Så jävla underbar.. introt Dödar allt !! hahaha Refrängen e fett grym.. och verserna är brutalt FETA En riktig live låt :) tungt gung
26. Ödet Poetiskt grym.. refrängen låter som en EBBA GRÖN låt.. hahaha Resten är världsklass, beaten är fett TUNGT
27. Allting Kommer Lösa Sig Skön remix på en skön orginal låt.. Denna va skön
28. Två Mil Utanför Stan feat. Ante, Fredric & Frida Denna är härlig.. frida äger, ante briljerar, du spottar tungt som alltid Refrängen blev nice :) frida äger sönder hihi mycket minnen av texten :( bara kärlek
29. Slutet hahahahaha.. aa verkligen fint Omslaget va så fult så det e coolt :) hahaha
Stor kram bror... grymt jobbat med allt som blev ruskigt nice Bra variation.. mycket humor som du e bäst på !! Och mysket fina texter som får poeterna att rådna :) TACK för att du finns / kärlek
uPP !!! detta är värt att tanka.. tro mig mange 4 utrikesminister
Amen LYSSNA DÅ FÖRFAN!!!! Detta är bara BÄST!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha taaack fredric ! underbart o läsa! tack för din medverkan också, du e bäst! :D tack för upp också båda! :)
www.magnusrytterstam.se
Helt Gangstaaa! // modellen
Jahapp... då sitter man uppe och kan inte sova...trodde jag skulle kunna, men ack nagellack så fel jag hade...vad gör man då? jo, Mira lyssnar på manges underbara netplay ...först och främst vill jag bara säga att någon borde slå mig på fingrarna =/ (antar det blir du mange) för att jag har varit för lat för att skriva här tidigare...orkar inte kommentera alla låtarna just nu tyvärr, men here we go, även jag har några favoriter...: )
Crazy - hur många ggr har man inte fått en kommentar om hur "crazy" man är? alla är vi lite krejzeee (med betoning på lite ..;)... det måste man vara för att stå ut :D. huvudsaken är att "vi" (som är underbart tokiga, på ett mycket tilltalade sätt) vet om det... alla som säger att de är normala och "vanliga" är det nåt hemligt nasty fel på... hävdar jag bestämt...haha :D och vem bestämmer vad som är stört och galet? hmpf!... nu säger jag : mange du är knäpp, men en galen stjärna..:D!!. jag älskar låten,allt med den... vilken sjukt underbar låt...haha,jag använder nog ordet underbart rätt ofta...men deal with it. :D.. fan jag fnyser åt artighetsapplåder och människor som inte vågar visa sin glädje,jag hoppar och studsar i soffan som en maniac när jag lyssnar på det här :D. låttexten är helt vrickad...älskar när du skriver med glimten i ögat...beatet är bara så skönt!!
Ödet - betytt mycket från första tonen... redan i de första inledande tonerna förstår jag vart det här ska sluta...stämningen är satt och efter 3:36 minuter började jag grina som ett litet barn och för mig blir den här låten som medicin för de stunder jag bara velat gråta, men inte kunnat... levererad med sjukt bra inlevelse och känsla som berör...sorry jag blev lite blödig här nu...det är bara tillfälligt... (eller kroniskt) helt klart en av de bästa låtarna jag har hört!! här slänger jag in en kram till dig...
Dummis - försöker skaka av mig känslorna du väckte i mig med låten ovanför...och vilken låt passar inte bättre att lyssna på än dummis då?! tsss, världens absolut sötaste refräng : )...den här låten kom jag till slut fram till att den är tokbra...det spritter i hela kroppen och man blir bara så jäkla lycklig?!, ja eller jag blir det iallfall :S...den får mig på bra humör:)... den fastnar och efter ett tag sitter man och sjunger du är dum när du gör så där du är dum dum dum när du gör så där, dummis du är dum när du gör så där du är dum dum dum när du gör så där, dummis, för sig själv : )..
Evig repris - tröstande på hög nivå...du lägger det riktigt tungt....många kan nog relatera till den här låten...relationer är inte alltid världens lättaste och ibland mår man skitdåligt och det är problem och helvete och tårar och ångest....det blir snöstorm...känslor grötar ihop sig... precis som ett tjugotal sexåringar på en fotbollsplan... alla springer efter bollen vare sig de är backar eller mittfältare... tillslut trasslar alla ihop sig och faller handlöst och får ont... precis som känslor, trassliga och orsakar smärta... snöstorm eller ett gäng fotbollsspelande sexåringar, vilket som. rörigt...ont!! fridas sång är underbar och fullkomligt perfekt,älskar din röst, den når och berör mig ända in i hjärtat... *minivågen till er båda*...ni är ett riktigt bra team, lika söta båda två <3
Så grön så skön: hahaahaa, den här låten är helt sjuk....den växer, växer, VÄXER! ;);)!!
Två mil utanför stan: tankarna snurrar tillbaka till barndomen, en tid som jag minns som helt okej... haha, det är så lamt att försöka beskriva en känsla som har en dejá vú effekt... ni vet, man kanske sitter på stentrappan och minns att regnet doftade precis såhär höstdagen 1995... och man minns hur det var men man har aldrig riktigt tänkt på hur eller när den där perioden i ens liv bara rann iväg till något helt annat och blev till något som vi lever med idag...(varför så djup mira?haha..)... det jag vill få fram är att den här låten diggar jag,tycker den är mysigt vacker...ni flyter finfint alla tre och frida gör en riktigt strong insats...: )
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktigt nice!
http://www.myspace.com/quizze
Förlåt Tjockis: hahahah...som skänkt från ovan damp den ner i hörlurarna...du har riktigt sköööönt gung i den här låten mange...:) viktigt budskap även i den här låten, men ändå en stor portion humor och jag skrattar mig igenom den...och det är inte bara ni killar som får höra det där tjatet, trust me...det finns en oskriven regel att tjejer ska klaga för sina tjejpolare om sitt utseende, framförallt vikten...det finns tjejer som tjatar om sin vikt till den grad att man blir sjukt irriterad och börjar tjafsa om det.... "jag är så fett, herregud, visst är jag tjock?!"... *gäsp* "ja du är lite tjock?!"...BAAAM ....(ajjh varför slåss du mig för..:)...osäkerheten är lika närvarande som kräksjukan i vintertider..."allt jag gör är fel och ingen kille vill ha mig"...tjejer fråga er själva om man verkligen blir så himla lycklig av att vara så smal...sluta ha megasuperöverdrivetjättedåligt självförtroende och ber om ursäkt för er existens hela tiden. (oj andades jag lite för mycket luft? -ja, det vore bra om du gick ut till balkongen en liten stund). haha, det är säkert mig det är fel på som vanligt... som irriterar mig på folk hur de än är... kan inte folk bara vara normala och hitta balansen? det kommer alltid finnas någon som tycker om dig och någon som inte tycker om dig... någon som anser att du är skitsnygg och någon som tycker att du ser ut som ett ogulligt monster...men hey...det ÄR du som ska trivas med dig själv!! kanske är det så att båda könen är osäkra, men visar det på olika sätt... extrema beteenden är aldrig sunt...de flesta av oss är medelmåttor... acceptera det, killar och tjejer!!! HAHAHA... hur långt blev inte det här då?!! *rodnar* förlåt!-
Övrigt...
till er samtliga bröder - om musiken vore ett träd, så lyckas det här bolaget alltid plocka de sötaste frukterna...: ) de ser förbi storlek och färg... de ser liksom det som finns inuti...ni ger grymt mycket av er själva genom musiken, tack för det! *kram x 3* ...mira tycker ni är skumma! : ) Mange: varje gång jag lyssnar på dina låtar förundras jag över hur fantastiska de är...en salig blandning av allvar och humor!! nu när jag sitter här och skriver, efter att nästan ha pratat mig hes över telefonen (och antagligen blivit ägare till en tjock fett telefonräkning...härligt,not!) känner jag hur skönt det är att vara tyst... ibland när påknappen är intryckt finns det inget stopp i mig, men det vet du ju. jag bara pratar och pratar (eller skriver och skriver)...hahaha!! andra dagar är jag tystare... nu ska jag sitta här ett tag till och fortsätta att njuta av musiken... jag borde sova nu, frågan är bara om jag sover/ligger och skrattar eller gråter efter att ha lyssnat på alla dessa låtarna om och om igen?! för att summera skriver jag bara ett ord: maravilloso, fantástico,extraordinario,estupendo!! (det var fyra ord mira), ja men allihopa betyder underbart ..: ) / mira ps. gör både dig och mig en tjänst och ladda ner,det här är grymt! :)
Gaaaah.... hahaha..en snubbe kom imellan...nu blir det inte sammanhängande.. hahahaha...whatever,jag går och skrapar trislott istället :D;)!!!
aaahahahhahahaa...jo nu gjorde jag det...så jävla förvirrad jag är!!! wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie ...:D..
mira du är snurrigare än mig !!! kamma dig nu din lill ostkroks-bonde HAHA"paint your hood med vattenfärg eller stay omålad" HAHA
Kom igen då!!!
yes lyssna på detta mästervärk människor !!!
wörd upp
FORMSIGNATUR på din moder...moder fukker www.myspace.com/lycouz www.secureme.se/retardedpoets
Alltså.. Denna skivan går varm som het gröt här hemma... Lyssna fifan.. D e skit bra fifan ju.
dina låtar berör mig fortfarande... *smyger in o uppar* :)
tack plonning ! haha mira din galning! :D tack så jättemycke! väääärmande ord! rolig läsning! du e som ni andra som uppat efter (tack för d) bäääst! jag läste d där du skickade! bättre sent än aldrig? mycke bra skrivet! :) du är duktig du... tack igen!!
www.magnusrytterstam.se
ANTE!! GRYMASTE VERSEN!!! Oj det där känner jag igen... Fy fan vad soft!!!
Mange : ja sant,sent är faktiskt bättre än aldrig :). tack för att du tog dig tid att läsa grubbelsmurf,uppskattar jag mycket!! :)...du har gjort ett jävla bra jobb med den här netplayen och upptäcker mer och mer saker jag tycker om varje gång jag lyssnar!! Fredric: gå och ät ditt klister fredric :P!! pfft... ingen är snurrigare än dig...(möjligtvis mats.) inom parantes... haha!! :). kom igen nu whoa. ladda ner och släng kommentarer!!
Bosseboaorm P21: mange är lätt bäst!! ;)
tack igen mira :D tack så mycke Bosseboaorm ! :)
www.magnusrytterstam.se
Moderator
2007-02-03 00:00
jag tycker den är stört skön, hela skiten ligger på mp3n.. Mitt namn är är hur nice som helst:) fortsätt tills du dör:) Pz
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
Mitt namn är är hur nice som helst:) Huuuuuh?
Moderator
2007-02-03 00:07
Aha.... men det är ändå soft
patetiskt
http://www.myspace.com/mcblindfold
tack mexxi ! :) haha draken du e så brat! :D
www.magnusrytterstam.se
jag känner att ett upp är på sin plats fast den inte går o ladda ner just nu! (kan ju skicka på msn!) :)
www.magnusrytterstam.se
uppedy upp
FORMSIGNATUR på din moder...moder fukker www.myspace.com/lycouz www.secureme.se/retardedpoets
"Vill du oxå vara lika sjuk som vi, så skaffa dig ett beat skrik, aaaa"Tvärtung låt! ! <3
tack shaboom ;D
www.magnusrytterstam.se
mange: det här var riktigt fett, det bästa jag har hört utav dig någonsing.. väldigt bra jobbat.ante: ja, du vet att jag tycker du e duktig också :), haha, men inte på cs ;) hahah. nä. jag längtar till erat netplay tillsammans, tror att det kommer bli väldigt jävla feeeeeeeeeeeeeeeett,fredric: yeah detta var bra av dig, bra jobbat av dig också!.
haha :D
KFT thats me thats me
Oj den lever
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
säger som mats, oj den lever :D
cheeeeeeeeea ;D
Haha har haft den sen du släppte den, emn kände att ja bara mååste kommentera!! BÄSTA netplayen ja hört på RIKTIGT länge mannen...ÄLSKAR variationen på teman o ALLT...heeelt UNDERBART! Precis som någon sa...det här e va WHOA behöver...UNDERBART!! Några låtar skratta ja ihjäl mig på o några låtar kände ja den riktiga känslan som du ville förmedla...helt underbart! :D FAn..tror ja använt ordet UNDERBART jävligt mycket nu men wtf!! Det e precis va den här netlayen e...UNDERBAAAAR!!! Always stay black MAnge.....NEVER go back!!! PUSS<3
One in a milli-on.
taaack såå mycke ni nya! :D elcalifas du är sötast! :D
www.magnusrytterstam.se
En del låtar va riiktigt feta men den bästa du någonsin gjort är utan tvekan "Tre farväl" äckligt äkta asså.. Fet Netplay! peace
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
Ångrar mig LÄTT NU ! HAHA "Så grön så skön" HAha så jävla skönt flippad låt ,verkligen min dåliga humor ! :D Haha fett! Du e galen :)
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
haha... glömt tacka dig ju WillyBwooi.. tack! :D
www.magnusrytterstam.se