I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dubbel V - Vem är han? (till McBusta)

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-01-24 21:04

Ingen som fattar att Spliff_en Miss chriiiz är bara ute efter hype xD ? min teori iaf

2007-01-24 21:06
fixa speedyshare länk ?!
http://www.herrbitter.blogg.se/

2007-01-24 21:12

Alternativ P16: Håller fullständigt med till 100%

2007-01-24 21:14
Jollen? hela whoa? Ha :) Jomenvisst huney, och vart är mcbustas text bättre än våra? "fuck your friends, fuck your town, a bunch of wängstas, studiogängstas?" naa gubben.. Sure han lägger det mycket fetare än oss men textmässigt kan jag tyvärr inte säga att han gör det bättre :) men hey, det är ju min åsikt. Det är fritt land och alla får ha sin åsikt.
http://www.myspace.com/bigdomilicous

2007-01-24 21:27
gangsta hit gangsta dit fatta ingen jävel här är gangsta!

2007-01-24 21:45
Men Mcbusta är så cool han är bäst propps propps fan dom kommer säkert göra en hamburgare som heter McBusta  köper man den med happy meal så får man en skjuten snut!

2007-01-24 21:47

BTW det är Mc'donalds , det är väll rätt poppis i U.S.A?

2007-01-24 21:48
ge er nu.. inge mer jidder i tråden.

2007-01-24 21:50

orka bry sig om man är "bonde lr gettoh" hahaha  ironisk rasism de blir nog fan ett nytt världskrig av detta forum...NE JA VET KNIPP KEFT IST ;) kyss

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-24 21:51
a just de.. låten var helt okej :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-24 21:57
http://www.nystroom.com/dubbelV/Dubbel%20V%20-%20Vem%20%e4r%20han!.mp3

haha den här tråden är knas, och spliffen är gäängsta nu vet vi de!

tack dem som kommenterat låten ialf=)!

2007-01-24 21:59
sjuuukt tjafsigt i era trådar jämt selim.. :/

börjar bli jävligt utjatat det här gangsta snacket alltså.
menmen, folk verkar inte ha nå bättre för sig nu för tiden
än såna meningslösa tjafs om vem som lever mest "tung gata"

musiken ni gör ställs i skuggan av allt tjafs
som jämt kommer upp i trådarna!
och det är inte bara riktat till Dubbel V.

skärp er för i helvete..

2007-01-24 22:14
mhmmm ja är GANGSTA ;) yäääh ....
WHAAAAAAAAA !

2007-01-24 22:36
Argument kan ni ju ta utanför tråden!

2007-01-24 22:56
=)

2007-01-25 12:26
-Asma Haha ja jag fick inte till mitt BRRRRÄT så bra

haha märkte det du :)

men allt funka la men inte min typ av musik men jag ger den här låten 3x av 10 möjliga =/ sry boys
)TRO(The Rap Out)BTK(

2007-01-25 13:36
spliff_en P19 Är den fördomsfullaste och löjligaste killen på whoa.

2007-01-25 19:51

UPP!

2007-01-26 02:50
Alltså my bwoooys synd att jag inte var hemma när den släpptes ;) hade velat vart med i diskussionen med Anta!
jävla skåning, alltså jag bor där nere nu!
ni kan verkligen inte snacka altlså..
men skit de :)
jävvla whoa ger mig varningar för att jag ger kommenterar i trådar så ska vara lugn nu..
så här är det, ni som inte vet hur allt det här startade!
DUbbel starta beef mot big rob, han är för kass att svara!
Alla säger han är bättre, varför bevisar han inte det då!
Sen började den där jävla busta tjafsa i tråden,
med mig, axel, och spitbull! plus en del andra..
han är rent ut sagt en tönt!
men som sagt, han gjorde en såkallad "diss" låt till MIG dubbel och spitbull, För det första, dominic låg på sjukhus då!
för det andra, jag rappar inte, för det tredje spitbull rappar inte heller vad ja vet? han gör bara feta mixtapes.
menmen, sen nu svarar dubbel såklart!
och jag tycker den var BÄTTRE! man hör inte ens vad busta sjunger, sluddrig engelska! han försöker LEKA tung gata..
ingen säger att avesta är tung gata eller så, men han är en riktig tönt busta! ville bara säga det..
BIG UP TILL MINA BOYZ! nästa låt är ja med också ;)
Till och med JAG knäcker busta.. mohahaah
Immortal Technique! Thats music Whoa KidZ!
Promotor

2007-01-26 02:57

Denna var riktigt skön! Aquelos text var fetast i denna låten men ni båda la det tight!! Inte hört mcbusta ifs, så kan inte yttra mig om vem som är bäst! peys

2007-01-26 13:02
Breee, är inte du i lumpen?

2007-01-26 13:13
breeee 
du verkar vara värsta coolingen?

2007-01-26 14:30
yo...

2007-01-26 15:10
Rapmässigt/röstmässigt sett så är McBusta mycket bättre..
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet.
Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand

2007-01-26 15:11

yea tack alla =)

2007-01-26 16:02
jooo, men har permis! mohahah.
och då måste jag säga min åsikt så alla får se..

2007-01-26 16:04
Mtzn.. ärligt, vem är du?
du är en nobody bland renarna.
vi har haft den här diskussionen förr.
sluta fucka tråden

2007-01-26 16:10
hah vilken jävla tönt du verkar vara bree?dalänska gangstern lr?snackar om att busta är dålig och att du är bättre?hah rekka in en låt då om du är så grym ,och om du är smart så finns renar i lappland ditt pundhuve!lr hur shubreee?

2007-01-26 16:14
Aha, så full fart i Avesta ihelgen då? =)

2007-01-26 16:17
du mannen, jag har vart i jämtland eller vadfan det heter!
DET FINNS RENAR DÄR!
och vem fan trroru att du är ärligt...
Du klagar på att jag är från dalarna, har du ens en jääävla aning  om vart i dalarna avesta ligger....
jag lovar dig att du bor MER som en bonde än nån i avesta!
jag blir så trött på såna coola killar som dig, som sitter och runkar till tjejer vid datorn! ta och väx upp och sluta fjäska för busta!
han behöver inte din kritik.. han är ju så jävla "stor" HAHAHAAH!
om du ska tjafsa nå mer nu, skriv i min gb..
fucka inte tråden!

2007-01-26 16:17
nej det blir lugnt för min del... :)

2007-01-26 16:24

breee?hah yeah

2007-01-26 16:59
Fyfan, alltså har det varit lite små kämpigt i lumpen då? ;)

2007-01-26 18:16
mycket bra gjort grabbar! tycker helt klart den här Slår mister upsala massive..;D men tyvärr är det ju så att folk tycker han e mycket grymmare än er.. Jag vet inte om det kan bero på att han är ifrån uppsala rappar på engelska & har längre erfarenhet än er.. Men som sagt jag blev lite trött på hans tråkiga kommetnarer i eran diss til Big rob utan att han visste the facts around it... & äärlit nu hur många gillar hans uttal? jag menar klart han har flow i sina låtar han gör, men uttalet på engelskan är ju mindre bra, men det är väl kanske en träningssak.. Min mamma skrattade allefall åt hans diss låt till dubbel V & Avesta

I både text & rap slår ni honom enligt mej.. BleSs uP Mina Bönder! ;D 

2007-01-27 10:09
zionvibez vem fan e från uppsala??? inte jag iallafall.. ta fram fakta din wannabe jamaican-----

detta sög fet kuk vafan ska jag också hämta nån som snackar bosniska på introt ahahah larvigt......

texten va tss vet ine vad jag ska säga har ite haft internet på en jävla fucking vecka fick höra över telefonen jhahaha jag satt o pillade på studion under tiden o det kom ram nbått litet shit där håll ögonen öppna las inte ner mk tid på den inte men ni e inte ens värda att bli arga på ahahaha.....

breeee håll din mun stängd ahahan annars ber jag antagonisten hitta dig o plocka dig där nere ahahaha:D

ni har ruggit keff jävla kvalite på ljudet:S
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.

2007-01-27 10:46
Måste säga till alla i denna tråd som öppnar sin käft om att detta var bättre än bustas. alla får ha sitt eget cop of tea men fan grabbar? Det handlar om diss låtar nu, Har ni lyssnat på bustas ? allvarligt? Ni håller inte samma nivå dubbel V med company. Lägg bara ner, och busta, skulle jag va du skulle jag inte svara. Du sänker dig till deras nivå vilket inte håller din.. Det var min tanke, hatar inte kommer bara med fakta på det som e fucked up! pz out./snake
Lev hårt dö ung !

2007-01-27 11:02
mcbusta P21

kanse för att du lyssna på en mobil som ljudet var keeft?!

2007-01-27 11:09
akse ahaha jag har ju internet nu vafan...

snake jag vet men liksom svaret  hgar varit gjort sen jag fick höra shitet skrevs o spelades in o det håller inte min standard liksom men det funkar ahahahah
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.

2007-01-27 11:11
o läste nånstans där uppe att nån sa att jag dissa tjockisen spit knull
för hype vem faaaaaaaaaaan dissar en person som inte gör musik inte producerar beats lr nått för hype:S vad finns o hämta där liksom :S:S

dubbel v är mitt sett att få skratta lite ahahaha

2007-01-27 11:56
McBusta - Nån som snackar bosniska? haha, det var väll nåt ord på serbiska.. resten var väll albanska, och jag är alban själv därav anledningen till det. Seriöst McBusta, liksom.. hur pinsamt är det inte att rimma gängsta och wängsta? det håller verkligen inte.

Sen är det väll klart att spitbull har hype, hans mixtapes är ju inte dåliga precis ? Han håller hög standard i sverige för sina mixtapes och många vet vem spittbull är. Så.

2007-01-27 12:57
Anta kan inte göra mig ett shit!
och vart är låten då Busta? shiiet..
din Pajas!

2007-01-27 16:05
haha :  P

2007-04-24 13:27
hahahahahah den var jävligt hård din diss var mummlig testa artikulera
din bitch är fuktig och ganska trafikerad

hahaha grym peace

2007-12-26 22:47
kan man få länk?
http://www.znapmusic.com/myntah/

2007-12-26 23:09
va de nån som lyssnade på denna?
länkarna funkade inte ens.. seriöst.

2007-12-26 23:10
Kan man få en länk som FUNKAR?

2007-12-26 23:15
ny länk ?
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz