|
|
|
|
|
Samy - Ett eget villospår.mp3
yeeeeeesss....
Fick ett beat av J-A Production så skrev en text för några dagar sedan men sen så släppte han ett freebeat å ja tyckte texten passade in mycket bättre där så de fick bli det iallafall....
Text/Rapp : Samy
Beat: J-A Prod
Mix: Wenmec a.k.a Ludd3
www.samy-lre.com
Samy - Ett eget villospår
Peace!
www.samyprod.com
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Du vet jag diggar denna, skön känsla rakt igenom och bra text.. puss!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år? www.myspace.com/WenMec
|
Moderator
2007-01-22 22:06
|
Detta diggas :) Du lägger de bra genom hela låten. Fortsätt så. pZ
myspace.com/jiahprod
|
|
|
Soft att ni digga =)
www.samyprod.com
|
|
|
|
|
|
men UPP med tråden, komentera lite folket!
jätte bra låt annars :) , Mysig, härlig att höra! :)
|
|
|
Ganska längesen nu som jag hörde något nytt från dig. Äntligen! :) Gillar denna, djup och bra text! Mycket bra och passande beat. Bra gjort Samy :)
Döm mig inte när du inte vet vem jag är!
|
|
|
fan vad länge sedan man hörde nått av dig.
skön och soft, mysig låt helt enkelt.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
|
|
|
Text: Den var fin. Det är schysst utförande.. kan inte riktigt sätta fingret på temat dock, känns som att det glider över väldigt mycket. Men det fungerar helt klart, så gör jag oftast också :) Rapp/Delivery: lite mer avslappnat än vad jag är van att höra dig vid. Det fungerar helt klart, kanske hade kunnat variera en smula mer bara så det inte blir så det låter som raddtugg. Beat: Jocke min unga lärling ;) Alltid fina samples men snudd på för enformigt, lite plast i trumman och så hördes det knappt vad refrängen var om. Vi måste se över hur du mixxar dina beats ;) skriv åt mig. Mixx: Det lät cleant! Bra gjort WenMec.
blev en stadig 6,9/10 i betyg för denna då.
facebook.com/idiomatisk - fan page
|
|
|
skön låt samy. keep it up! :)
|
|
|
saaaamy.. ah du vet :( annars nice! :D mixningen va inte bra...
www.magnusrytterstam.se
|
|
|
ja detta var helt okej :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Mange - Förlåt =(
www.samyprod.com
|
Moderator
2007-01-23 17:19
|
UPP vafan :)
myspace.com/jiahprod
|
|
|
håller med =)
www.samyprod.com
|
|
|
riktig nice låt, älskar allt. texten beatet, mixning allt.. big up !!!!
|
|
|
Jag har lärt mej leva med min själ som alltid tvekar, Och ni som har förlorat nån, ni vet vad jag menar, man faller handlöst ner i djupets svarta dal, Och man kommer inte upp, man är ofrivilligt kvar, Man söker efter frihet men är fast på samma plats, Man vandrar i cirklrar och glömmer vart man vart, Saknaden är stor, jag kan göra flera låtar, men det kommer snart tillbaka så jag torkar mina tårar, man måste leva vidare, radera mina minnen, Försöker hitta tiden för att kunna leva livet, Men det enda som jag ser är att himlen blir grå, en ensam individ på ett eget villospår, Ska han finna vägen hem, ska han bli sej själv igen?, ska han kunna leva lyckligt eller falla ner igen, Man skapar sina bilder och jag skriver min musik, Mina tårar faller ner över ett fotogalleri, Det var längesen vi pratade, har inte vart å hälsa på, för det är jobbigt, och det är över ett år, Jag vill inte sjunka ner under ytans hemlighet, därför bygger jag en mur bort från all verklighet, Jag tar en dag i taget, vi får se vart jag hamnar, men om jag är för rädd, lova ta mej när jag ramlar, Vinden blåser kallt så jag flyttar någon annanstans, jag rymmer bort från allt och skiter i mitt liv som fanns, För jag orkar inte mer, jag är för trött för att bry mej, jag orkar inte slåss mot demoner som vill sänka mej, jag vågar inte chansa med mitt liv som insats mer, så jag stänger alla ute för att undvika problem, Men det skapar konsekvenser som jag bara skiteri, Jag har ett liv utan nån tid med en egen melodi, jag ser allting i gråskala, allt i nya perspektiv, Jag skriver min musik som en dagbok, ett kapitell i,
För den som vill ha...
www.samyprod.com
|
|
|
brabra
http://hiphopstyle.bloggagratis.se
|
|
|
|
|
|
http://hiphopstyle.bloggagratis.se
|
|
|
kan inte låta bli att skriva =) Har rätt tråkigt just nu å så kollade jag hur många som tankat låten och det är 1631 men 23 som kommenterat, dock många som säkerligen tankat från hemsidan men lite absurt är det =))
www.samyprod.com
|
|
|
|
|
|
hemsidan strular eller för kan ej gå in där :/.. länge sen jag var insatt i detta men samy spelar ingen roll va du släpper så är de riktgit fett.. älskar din musik. Big up.
|
|
|
Oh shit den här låten, kan någon ladda upp?
|
|
|
har inte denna kvar :P
www.samyprod.com
|