TEXTEN : Jag tror alla brudar dom är lesbiska, dom vill strippa för mig och visa upp sig, kanske leka med en dildo & teasa mig, men jag faller inte för det, det krävs mer, det funkar inte med tjej på tjej, jag menar, om nu alla tjejer är lesbiska, varför har dom inte sex, när jag ser det?, känslan i magen säger "dom döljer det", och ja visst det kanske dom gör, men tanken på att få se det gör mig jävla hög, och jag tror också att varje tjej jag ser, kollar på mig och tänker "han vill jag strippa för" i några sekunder, innan dom tar sitt fönuft till fånga och fortsätter vandra, förbi mig, med stripp-tankar i huvudet. för så här är det, att alla tjejer är som robotar, dom kan liksom bara programeras, sen kan dom strippa,teasa,göra allt, man behvöer helt enkelt bara helt enkelt trycka på rätt knappar, nu har jag slut på sjuka tankar, nu ska vi dissa, tjejer är dumma individer, jag menar, allt dom än gör, kan jag göra bättre, allt dom säger, säger jag fetare, om till exempel en lärare säger: "stoffe nu skärper du dig" då svarar jag snabbt: "käften" så jävla ball kille så det är sjukt. så klippska svar på allt, för lyssna nu, dont hate the player, hate the game, cuz everything you do, is like way lame, okej, min engelska suger, men jag uttalar det bättre än alla tjejer. nejdå tjejer, jag bara skojja. ni är duktig på mycket, ni är grymt underhållande i sängen. ni är som gudar i köket, och ni kan städa och grejer, och ni kan föda våra barn, utan er vore inte livet likadant.
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet