yeah! thnx alla. mer mer!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Diggar din engelska som fan! Peace
Den va nice mannen, bra låt, fortsätt med det..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Den e nice!;) Mannen Keep it Up main
ahh detta va totalt :D:D bästa ja hört av dej lätt :P du skulle hafft reff med :P
Producent
2007-01-29 14:42
Fuck beef, detta äger!
Lil_H..
1 av väldigt få låtar jag diggar som fan med dig : ) Bra gjort mannen! :D
Signatur?
sjukt härlig.
För att det är ute med forumsignaturer.
härlig låt Tung text, bra flow. Allt rktigt bra
tuuuungt;)
cool, mer ffs! :D
deetta Diggas fo Real ... Keep it Up ;D
Skillnaden Mellan Mig Och Dig Är Att Jag Är "JAG" ViceVersa
den va chillnäni asma lite chillmodiich sådär :D ,lite konstigt att höra dej på engelska men det va inget större fel sådär fortsätt så mayne!
Aka Jige,Jj,Shinepanze<br><br>
-asma P20 Inget va "knas" med uttalet, sa bara att du kan jobba mer på det.
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
wetbo, yeah allting kan alltid bli bättre! tack alla, mer! upp
rätt snuskigt skön den.. diggas sjukt mycket mer än dissarna.. hörde inte att de va du först, blev brutalt positivt förvånad :) keep up the good work! :)
- 654 -
whata fuck dettav a jävligt skönt har inte diggat dig på svenska men detta är äckligt skönt. up!
I’m smoking all the time not to get high just to ease my mind
Fetaste jag hört från dej maye ! :D peyz !
myspace.com/herrolsson026
riktigt bra utförande! fan va bra låt asså ... brukar oftast inte digga svengelsk rap men detta va riktigt nice! mer sånt :D pz
i'm a serial killer, its a bad habit
soft asmaaaa
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
yeah SOFT. hjälp mig att nå trehundra nu fan ! ;D one
Diggade låten fett mkt,, Lyssnar på den hela tiden
Mycket bättre än ditt shit som du gjorde med Kaggen! Good work, gör sånt här, om jag ska vara ärlig lät dina dissar till Kaggen skit, men detta, vackert man, skitbra!
Säger som alla andra, sjukt bra. Engelska e din grejj. Forsätt på engelska man, det här va verkligen sjukt jävla bra. Bästa jag hört av dig. Och det bästa som droppats här på jävligt länge tkr jag.
Hiphopen är för liten för att älskas av alla.
lägg ner med skånskan xD fortsätt med engelska , KEEP IT UPP! props till asma
Upp . Don't just lay there ! god damnit :)
burkar inte tycka om dina låtar, men denna diggades men jag tykcer det låter som du flåsar jäärnet i mciken, men jag tyckte om det!
nice bit
http://www.youtube.com/meeyeer/
Moderator
2007-02-04 11:36
Jag har sagt allt va jag tycker om den på msn:) Men ville egentligen bara säga Upp för denna whoa.. Jävligt värd att lyssna på !
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
thnx! upp till 200 iaf ;P
Genom att använda engelskan kommer din musik verkligen förbättras mycket ! Snyggt jobbat.
mu
FY fan vad dålig asma men det är iaf likt dig
)TRO(The Rap Out)BTK(
shiiiieeet, denna var ruggigt fet. fortsätt med engelskan. man kan inte tro att det är du.. riktigt soft!
remember my name<br>you'll be screaming it later!
tack alla, fett soft att så mycket folk tycker om denna-
Är det bara jag som tycker han låter lik byz när han rappar på engelska ;P fett soft :)
"Oooh, he is still here! Open and shut case Johnson! Apparently this black guy broke in and hung up pictures of his family EVERYWHERE!"
vem är byz?
Jag fick karatefylla!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
omG
)TRO(The Rap Out)BTK(
sounds a little bit like Niprone! PIIIIZ <3
jag borde vara riktigt djupt inlagd på psyk.
tycker varken han låter som byz eller niprone, hur off-topic det än må vara.. men det kan sägas många gånger om, den här låten är fett skön.
- 654 -
diggade INTE beatet, kunde låtit mycket bättre med lite tyngre beat. fö. så vare softish
haha fan vad skämmigt att ni s'äger att jag låter som fucking byz. ouff :(
tycker inte om din musik bara:P vet ej varför! bara är så...pääys
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!