spliff_en P19: hahaha.. ord upp man :D vi är inne på samma spår :P han är väl en av dom som ser 8 mile och sen tror att han kan rappa och har det i sig.. många som är så =) Fet låt.. Peeeys
lite fuckat detdär med pistol pistol.. blir lite för likt originalet liksom.. annars grym
Antagonisten P23 Ärligt, varför öppnar du ens munnen? Vadå sett 8-mile? Hiphop handlar inte bara om att skriva sexton rader och spela in dem? Jag menar, jag har lyssnat på organism12, looptroop, d6aa som mest.. Mycket eminem också.. Liksom hiphop ska utformas man ska kunna köra lite ordvitsar, lite olika rimscheman.. flerstavliga rim.. För att det ska kunna bli lite formulering i själva hiphopen, Du är den största pajjasen på whoa. Sen om ni levt med hiphop hela livet så borde ni väll fatta att vi inte lever kvar på 1990 när tlk kom med sina första låtar med cool/pistol rim. Det är över, det håller inte längre.. Det handlar inte längre om vem som har fetast flow.. Sure mycket ligger på flowet men mycket ligger på hur man utformar musiken, hur man utformar texten.
Som jag sa i min tråd, du är en pajjas som tror du är kändis nu för att då fått fame pga en beef.. Liksom 23 bast, beefar snubbar i tonåren och tror du är skitbra, naa bejbie du är inget.
http://www.myspace.com/bigdomilicous
Akse å Dominic är Mkt bättre en dig McBusta
Dominic P17: Fame pga en beef? hahaha.. kompis du är bra rolig.. Får jag fråga vad det är du pysslar med nu? Och det va ju en snygg uppläggning hur "äkta" och hur jävla mkt "hiphop'" du är.. Du har inte en aning.. orka sitta och gaffla emot som du gör helt ärligt.. Hela grejen, hela tjafset här är grundat på att du inte tåler kritik.. jag skrev min ärliga mening om er första diss till Mcbusta, och du började bitcha en massa om átt jag va känd pga en beef och sånt? Lägger du upp en låt på whoa så får du väl för helvete tåla kritik.. annars skit i att lägga upp det här.. jävla snorvalp.. helt seriöst.. Sitter och hävdar hur mkt hiphop du är och sånt bullshit.. Pajas, kallas det för.. Än en gång mannen.. Denna låten är übertung och som sagt så hoppas jag inte dom två katterna svarar.. Dom skämmer bara ut sig.. Nuff Said.. Peeeys n Onnneeee
Blir ganska trött när folk plockar instrumentaler... För övrigt låter du ganska lik Proof...
Helt ärligt . ja håller med antagonisten rakt av asså. inte för att ja inte gillar dig dominic, men asså . du är helt ute och cyklar asså. haha före första FLOWET är nästan allt. haru keff text men lägger den FETT på ett beat så haru i stort sett en sköön låt. haha , haha såå nää sluta upp med ditt jidder asså. annars gitta från whoa direkt. sen säger att antagonisten är för gammal . så säger ja att du är en snorväl som börjar grina för att nån itne gillar din låt. GÅ OCH VA EN BITCH HOS DIN MORSSA ISTÄLLET FÖR PÅ WHOA. vi har inte tid för sånna som du . fuckking snorvalp asså.
WHAAAAAAAAA !
Oh shit! Mcbusta, diggar din rapp som fan =) Asså, detta är ju klass skillnad.
Don't!
Tungt som vanligt busta!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
fet busta!
work some magic
Haha det e ett par stycken som vet att de e drygt när folk chattar i trådarna hihi sluta chatta i tråden å kommentera låten om ni vill skriva mer i denna:P Aja :P Låten e hur fet som helst McBusta. Nu e jag den enda som kanske tkr den första va lite bättre :P Men denna ägde som fan höh:P Peace
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
aa jag tycker det vart riktigt soft.. och det bästa e att de e en svensk som rappar på engelska coolt :D
NeutraL
Riktigt snyggt, första jag hört med dig, gillade det mesta faktiskt. Big ups
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Sköönaste Dissen som jag har hört på whoa!! Refrengen äger ;) Piiiz
Promotor
2007-01-29 13:28
hahahahahaha ärligt vilken beef!!
Antagonisten.. DU är en jävla skojare! Vet du det? Seriöst.. VEM troru att du är?spliff_en.. DU är också en jävla skojare! Lixom.. "Spliff_en" vad vill du få ut av ditt namn? "YO, jag är cool och röker spliffar"!? Du snackar om tung gata.. Ghetton hit och dit! Så sitter du lixom på ditt kort & spelar monopol och ser ut som VILKEN jävla svensson som helst? Nädu.. Piss på dig!
hahaa yeah yeah yeah wooof wooof wooof wooof muthafuckas
I’m smoking all the time not to get high just to ease my mind
Okej , börjar bli riktigt irriterande att ingen fattar att Dubbel V är en GRUPP , som består av Akse Och Dominic ! -.-
Äckel.
JOCKIXZ P18: Du är en jävla skojare, vet du det? vem tror du att du är ?
det är fett . busta , du plockar .
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Antagonisten.. Din överman! Förståru.. SSSSCHLAKTA dig!
Lil_PhiL P0 ska du yttra dig om att va keff?! hahahaha och Dubbel v är 2 st ditt mongo! jag och dominic
JOCKIXZ P18 hahahahaha bonde pajjas. asså SERIÖÖÖÖÖÖÖST , INGEN FRÅN DALARNA KAN TA KRETIK ASSÅ. FUCKING BITCHES . BÖÖÖÖÖÖÖNDER .. haha såå håållbara kääften , nni vet jue varken in eller ut, så droppa inga mera fjanterier nu okej . bra bra, PEAAACEEEEEEEE !!!!!!!!
WHAAAAAAAAA !
Finns folk som kan ta KRITIK, inte nå kretik.. Gick du i skolan egentligen? Och snälla, ge mig ett bra argument denna gång på vad en bonde är.
ni tar jue åt er fett asså de är de som är såå roligt, hahahahahahahhhahahh.. BÖÖÖÖÖNDER
WHAAAAAAAAA !
Alternativ, sant. Men det skulle vara kul att se vad dom bygger dessa grunder på. Liksom visst, vi har bönder här, fast dom bor utanför Avesta ute på landet, som alla andra bönder gör. Finns bönder överallt, ÄVEN i Stockholm.
Lil_PhiL P0 haha vi sägerså, det enda du piskar på är din mamma kapiiiish!
AAAAAAAAAAAAAAAHAHAHA GOT DAMN VA MK GIDDER I TRÅDEN DÅ AHAH jag märker att vissa från dalarna har krypit fram o öppnat munnen spliffen han fick det namnet av oss stora grabbar förr i tiden våran historia finns där o stannar vid hans namn ahahaha.... jokks lr vad du kallar dig lägg ner anta han kan prata på ett beat o få in över 500 innlägg över hur mk folk kommer skratta åt dig va tyst..... tack alla som gillar kul o höra förutom att dubbelv har fått tråden att bli en jävla chatt site..... i dnt hate dalarna men dom här boysen får mig att verkligen skratta åt stället visst guzzarna e helt okej dom e på en som fucking blod iglar när man drar upp till nån jävla stuga o festar där jooooo för dom står inte ut me dom grabbarna som e uppvuxna där........... Ni skämmer ut dalarna stenhårt.....
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
hahahah denna är skön som fan, men diggar en viss del som fan.. Det om hans syster går in på whoa, kan dock ej stava te dej så struntar i de.. hahahah... Shiiiet... Du har grym delivery... detta är sköön låt. fyfan.. Aja pz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lil_PhiL P0 Vad ska jag försöka med?!
denna va skön :) men den första var skönare!:D
McBusta - Hur många inlägg fick antagonisten innan beefen med kaggen när han la upp en låt då? =)
Dominic P17: Ska du fortsätta sitta och jiddra eller? Hur många inlägg fick du innan du blev överkörd av Mcbusta då? allvarligt talat.. För att du är en ignorant liten valp och inte har uppmärksammat mitt namn förrän beefen kom upp, kan inte andra stå för.. Att du inte har sett det innan är för att du tillsammans med 75% av whoa går bara in och kollar i trådar där orden "diss" eller "beef" är med i rubriken.. Jävla hycklare.. Face facts att Mcbusta tar ner er skitenkelt.. Sluta sitt och analysera vem som är vad av dom som inte ger dig bra feedback.. tåler du inte skitet så lägg inte upp dina jävla låtar.. Det är en jävla massa snack om vem som är hur gammal på denna jävla sidan.. Men jag börjar fan tvivla på om du ens är 17 bast.. Helt seriöst..
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORD ANTA
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
o alla som snackar skit är från dalarna snacka om att verkligen bevisa att man ska inte hata boysen därifrån shiiit
Jag tror ärligt att det är mer folk som sitter och lyssnar på Dubbel V's seriösa låtar.. Än vad det är som sitter och pumpar antagonisten's fucking grötimunnenlåtar?
Dalarna = dalarhäst ridande joddlande bergsklättrade människor... Låten e nice som fan. Det är skillnad. Kommentera låten nu ist.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja skrev aldrig "Avesta" eller hur:) utan dalarna "Son fjället " i härje dalen. Läs mitt inlägg igen sen tänk efter vad du skrev kompis:)
Damn mannen den va tung, första gången jag hör dig om jag ska vara ärlig. Dubbel V har inte ens chans mot denna ! fattar inte ens varför ens varför dom lägger en diss mot dig från första början ?! eller mot alla andra. märks att det är wanna have hype status på dom ! Och DOMINIC vet ens vad hiphop igentligen handlar om? vet du ens hur hiphop startade? känner du ens till busy bee och fantastic 5 t.ex? känner du inte till bakgrunden av hiphop back in the days så ska du inte snack om att du vet vad hiphop är och inte är.
without tryin' you never succeed
Vet du ens varför vi la diss mot honom Munther? nej men låt tråden rulla.. jag har en gästbok om du vill få nåt sagt munther.
Jag dunkar Dubbel V for lajf <3
Äckel.
tung låt
Jag är Impuls, snubben som visar dig vägen som en blindhund...
thanks boys haha shit vilken tjatter tråd det har blivit ahaha
Men Antagonisten elller va du heter , dom säger du är 23 jag trodde du var 3 eftersom du inte kan säga R så knip! , låten var Feeet men säger som vissa andra Dubbels Lyrik är mkt bättre , för i dina låtar på engelska är mer än 50% FUCK och Bitch och Klick , och 25% pistol sen 25% var andra saker , men Busta asså du menar att vi från dalarna är forntida bara för vi inte leker Gangster och skjuter en snut?
jävla massa chatt i denna tråd må jag säga.
Låten , du vet och alla andra vet den sätter sönder fisringarna på pojkarna. Skönt att höra dig kasta ut låtar igen, beefs som vanliga busta.
_BaVeR_ Du verkar ju veta mycket, lyssna hela texten så ser du sammanhanget.
bugsy P20 Vad fan snackar du om? Lyssnade du texten? det e så det låter på engelska. Förstår du? Lyssnat på beefs på engelska förr? Tycker texten e grym.
Lev hårt dö ung !
Skivsamlare
2007-01-31 11:42
Du åt dom till frukost, bara så det är.
http://www.soundcloud.com/adamkross
snake thanks dawg;) bäver jävel gå tillbaka till dammen du kröp upp ifrån dom leker gangsta hör du ens vad dom säger i sin låt ?? våran låt e mk mer gangsta än du hahaha
Håller med Alternativ... fasst Borat har väll inte skjutit nån snut?
Okay Mr.Kepa som du vill <3 ,närå men Bustas Delivery och Flow är Fett
fet låt, du är duktig.. men måste bara fråga: är du blood? ....
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit