Vers.1 Snälla säg mig , tänker du ibland tillbaks När vi låg där i sängen , och allt var så bra Och jag somnade av , dina djupa andetag Mina kännslor för dig , kommer alltid finnas kvar Men saknaden skaver , jag finner inte svaren Till varför våran kärlek , fick finna sig i graven Och du håller mig vaken , i tankar på dagen Och nykeln till hjärtat , jag vet att du har den Mitt är svärd är mitt vapen , ska rädda dig från draken Sen lever vi lyckligt , som i alla sager Nu vänder vi bladen, tänker tillbaks när Livet var som bäst , och jag kunde vara kär men Tiden går för snabbt , men nu är det ett år sen Jag sitter och gråter , försöker läka såren Jag tröstar mig med droger , saknar förra året Står vi horiosonten , och ser på alla våger Refräng : Jag sitter i sängen , och väcks ut av minnen Med tåren på kinden , och molnen på himmlen Mitt hjärta det brinner , ditt namn finns i vinden Och våra minnen , det är inte något som försvinner Vers.2 Den 27 janauri , det var då som vi möttes Och jag såg direkt , att du var ljuset i mörkret Jag var frusen i fönstret , och ensam i drömmen Och första kyssen det är ingenting som man glömmer Mitt hjärta gick i sönder , och jag kunde inte andas 8 månader sen så , gick min andra halva Jag älskade dig , och min kärlek var förevigt Michaela Edqvist , saknar när du låg här brevid Du har en mening , du är min med vind Du är prinsessan , som jag är kär i Jag saknar dig baby , snälla jag vet det Jag kommer älska dig , sålänge som jag lever Du har en egen , plats i mitt hjärta Ska fortsätta kämpa , hos mig är du älskad Du var min ängel , något vackert ovan Tiden utan dig har , varit mer än bara plågsam
http://www.myspace.com/danokin<br>