Länka om
Ja ska lära dig allt ja kan
Dett va nice.. Härligt beat och skön text..
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
Att man heter marcus och orden är som tagna ur min hjärna så blir den här låten skönare än skönast :)
Producent
2007-01-30 20:28
Denna var underbar, asså liksom, varje vers känns som att få 1000 spiktar mot hjärtat med en gång, Gör mer sånna här låtar, diggar som fan, Puss Lil_H
Lil_H..
FAN VA NAJS LÅT Riktigt tung fan va du rimmar tight asså sjukt najs liksom du droppa feta låtar varje gång du droppar denna va grym kommer spelas i Mp3en mkt yeah i Like it DU ÄR BLAND DEM BÄSTA
Robin (G_Lee)
Tack alla, Rainmaker på beatet!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Toppen , Du är en av dem mest uppskattade rapparna på whoa i mina ögon och öron! KEEP ON ROLLING !
Äckel.
riktigt nice låt! diggas
http://www.myspace.com/quizze
Du e soft du... men kändes ändå som det där lilla extra fattades.. av vad jag hört så skulle du kunna göra reffrängen bättre..
FEEEEEEEEEEEEEEEEEEETING!!! Var e min hemsida förresten? =/ Pözz <3
One in a milli-on.
Säger som j-a jag känner igen beatet..! men vet inte vart jag har hört de =S
SignatuR^
Lr jo har inte fejken användt de här någon låt ? =)
SignatuR^
Du flyter snyggt men jag diggade inte reffen för 5 öre. Beatet var lite trist också. Välproddat men trist. Gör lite gladare låtar så åker du säkert in på mp3-lirarn.
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
precis som allt annat toppen gör är detta bra
Jag Valde Stil & Klass Framför Weed & Hasch
Tungt shiet ! :D äckligt skönt beat :O
myspace.com/herrolsson026
så jävla skön toppen
http://www.myspace.com/akinonline
UNN DAAAASCHHH TYST!
http://www.lospalindromas.com
ÖJJ GE DIG!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
Den här låten blev riktigt jäkla clean :D och Tack till alla er som gillat beatet!
facebook.com/idiomatisk - fan page
riktigt bra tycker jag att detta är!
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
fett gay faktiskt, men helt ok
Markus> Gillar din röst och ditt flow som FAN, har gjort det sedan första låten jag hörde dig. REFFEN!!!! WOW!!! Vilken underbar sångröst du har!!! *lägger mig på knä och tillber dig som en gud* *skrattar* Riktigt skön var denna. (SOM i reffen ojojoj...) Har inte mer o säga... GRYMT SA GRISEN
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Yeah, Kul att höra att den gillas! :)
Den bara glider iväg den lille rackarn, Sista upp!
okej du har gjort bättre
Om du skulle fråga en plit vad deras främsta uppgift är så svarar de, "Att gripa brottslingar". Istället för det korrekta, "Att värna medborgaren". Word MindGem
fet släng upp texten också:D?
SJUKT BRA, ALLT ! ;D
www.myspace.com/dahermusik
din röst låter lite som den där "yeah yeah wow wow å du är såå" lite bögig med andra ord, fast det gäller bara sångrösten. Du är jävligt duktig på att artikulera men rösten är inte hundraprocentig
www.youtube.com/prendel
prendel äärligt? ska du hata på någon för att man låter "bögig" vad är det för fördomar du har? rösten är najs artikuleringen är bra som sagt, och med a whole lot of practise ökar nog %erna som du saknar dom med.
oh no he didn´t!
Producent
2007-04-30 11:55
prendel gör bort sig som vanligt... Låten diggas fortfarande Toppen!
Lil_H..
men vafan låt alla ha sin egna jävla uppfattning seriöst kommentera låten istället ! jag älskar den här låten och de vet du marcus
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
jag tror jag har denna låten och har haft ett tag? äre den som han sjunger i reffen,. "allt går runt i en cirkel, jag kan inte välja vilken väg jag ska gå.. tänker tillbaks på alla stunder och minnen som jag genom livet byggt av kärlek och hat!" shopz!
"This file has been deleted for the following reason: requested by authorities" Haha, vad fan?
(det var på speedyshare alltså, direktlänken funkar) Låten var väl mysig, men fan vad pop-catchig du skall vara hela tiden