Stavfel - Känslor
Tjena! Har inte spelat in nått på ett tag. Så nu kickade jag en låt igår som ni nu oxå kommer få ta del av!:) Text/Mix/Rapp: Stavfel Beat: Robin Stahl - Two People Fall In LoveLänk Hata eller älskaKonstruktiv kritik P'z
Moderator
2007-01-31 21:56
Som jag sa förut.. det bästa du har lagt!
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
FÖÖÖRSt^^ , Shiit denna vart riiktigt sooft, som jag sa nånstnans typ på msn elelr nått, "någon flowmiss någonstans, men märks inte så jävla mycket. Texten är soft tycker jag, Flyytteet är åxå soooftooos ;) beatet e skönt som fan ., haru lärt digmixa elelr? det ltåer skit bra nu tycke rjag iafall ;) KEEF IT UPP !!!!!! Ps nämn mig i någon låt åxå ^^ love tp ya^^ hahahah peyzzzzz
www.eggah.inc.se
Mexxi Hehe thx:DEggah Hehe aafan får väll göra de:D haha.. Aafan blivit bättre på mixning nu;) hehe P'z
Moderator
2007-01-31 21:59
Shit mannen, snälla sluta sjung..
"Like Walter. E. Curtz, Im Living with insanity, I'll Raise Child Soldiers and make them Murder their family" - Nero
haha okej alla kanske inte diggarde:P Vill bara variera:) aja tack för att du lyssna iaf och kommenterade!
uppar en gång innan man drar då:) Ge mejj konstruktiv kritik!:D
Bosseboaorm P21 okok:) hehe aa jag diggar beatet fett mkt jag oxå! aa ska tänka på de där med andningen till nästa låt! Men tack för kritiken iaf:) P'z
56 nedladdningar 4 som har kommenterat vad e det här?!
tycker den är skön! den är väldigt 'klar'! vill höra mer mannen (:
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
eliiten P40 Thx mannen:) okok! aa kommer komma mkt mer snart:D
JumprN P77 Tack mannen:) Kul att du diggar!=) Mer?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2007-02-02 14:17
nice....
shit vad cleant asså creeds to you
Keep chill´n
Gibion Tack mannen=)Mackish P16 Thx:) Kul att du diggar!
Skön låt får jag fan säga förutom du har lite "halft tråkig" röst.. du håller samma "volym" på den heal tiden men det lär sjuukt bra, inget fel tycker jag :)
Eriksson1337 ftw!
Vilford P16 Hehe thx mannen:D=)eriksson1337 P15 OKok tackar:) okej ska tänka på de till nästa låt!:D=) Mer?
Gör det.. men kör på ett "glatt beat" men "sorlig" text ifall du förstår mig, en beat med "glada " toner och texten ska handla om känslor som denna... och ändra LITE på rösten.. inte samma "höjd" på det hela tiden så blri det perfekt :) tycker jag
Eriksson1337 ftw!
eriksson1337 P15 okok:) tack för konstruktiv kritik o så ska jag tänka på de nästa gång!:D
sinnes =P säger som nån annan redan har sagt , sluta sjung förfan!
http://www.youtube.com/meeyeer/
FYFAN ANDRA VERSEN VAR JU RIKTIGT JÄVLA KEFF bläää
http://www.youtube.com/meeyeer/
Arrogant P15 okej. Kul att du lyssna och tog dig tid o skriva nått i tråden iaf! menmen alla kan inte digga.
Arrogant : tycker du borde avsluta ditt konto här på whoa istället? eller lägga ner dina omogna kommentarer.
Eriksson1337 ftw!
Men jag måste säga, du gör bra texter osv. men om du slutar sjunga dom. och rappar ist, kmr de gå bra ! Pz
"Like Walter. E. Curtz, Im Living with insanity, I'll Raise Child Soldiers and make them Murder their family" - Nero
Jag diggar som fan! du är grym stavfel.
mester86 P20 Tack mannen:) Mer?:D
Feet låt mannen! Diggas mkt:) Bästa jag hört med dig! skön röst. Big UP
Tack fan! kul att du diggar:D
Stavfel - Känslor.mp3 This file has been downloaded 233 times Kom igen 233 nedladdningar och inte många kommentarer va inte så snåla;)
Soft låt, ärligt! lite flowmissar här och där men det är sånt som händer!
Du borde nog ta ut haden ur rumpan! / Dr..
Oscar P4 Thx:) aa vet! men menmr_p P14 TAck mannen=) Kul att du diggar;) hehe