jag tycker inte om semper-fi clicken är bra, dom suger enligt mig, sen hade du flowmissar, men ja, du är i klass med asma om inte bättre, så hej hopp
www.myspace.com/arudde
Asså, hur jävla pronoid får man bli?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
seriöst.. jag gillar inte asma, men han skulla käka dig bakbunden
fan flowet va rätt coolt. skiter i texten o alla jävla dissar hit o dit men flowet va coolt som sagt
Elixir ...Skaffa det... http://www.myspace.com/mistercast http://www.myspace.com/barapalatsas
Omega P17 du e skönare att lyssna på än asma. lite flow missar och grejjer. men gillar dina rader :D och flowet e riktigt gött de me! hahhahahahahahahha
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
Tuuuuugnt synd att de var så dåligkvalité bara.. du tar bort asma som en inhalator
Real Recognize Real
Du knäckte asma som skit , Kung ! , UPP
Upp och Ner!
-Yoo- P17 ehm, tyckte texten var häärlig, klart skönare flow än asma. enligt mig så vann du detta, keep it up!. då måste jag fråga vad han vann?
Make love not war
Klagar på asmas flow men flowar sämre . sluta rida på andras vågor....
Du lägger ribban lika högt som höjdhopp för dvärgar
haha, jag tyckte den va rolig :)
jag borde vara riktigt djupt inlagd på psyk.
Haha den var skön men ibland kom du ur tackt
Jag undrar var du har fått ditt namn ifrån btw ;) Över till rim.. Du inser att i Asmas rader så är inte i:et rimmet? vet du vad ett flerstavigt rim är ? multirim? Uppenbarligen vet du inte vad det är med tanke på dina urkorkade utlåtanden längre upp..Håller i//Kommer i//snoppen i//kollektivt // Ser du det uppenbara? eller jag ska behöva säga det till dig irl också? för att du ska förstå.. Den dagen du ska ens tänka på att rimma i närheten av Asma så kanske du ska veta vad ett FLERSTAVIGT rim är..??? Allt... Peeys
skiter i "beefen" men..... men du kommer åka på, förlusten endå/ för du är ted gärdestad och jag ett pendeltåg/ oh no u diddn't! :(
www.magnusrytterstam.se
Sluta dissa asma mannen! bara för att kaggen gör det så är det inte ett klartecken för hela Whoa att göra bort sig!!!
facebook.com/idiomatisk - fan page
asmas flow kan du nt gemföra dej med , tror han att han e bäst? bättre än dej ? : ja föresten hur länge har du rappat
S-s-S-sHineybWooooI
asså antagonisten va fan lämmnar du inte tråden för de e fan inte ens diss till dej...blir du arg för att du inte får lika mycke uppmärksamhet som asma lr...o du e inte så bra som du tror heller =)
Konse''
Hört dissen tillbaka? dom är 3 st på den hahaha tycker jag var lite fegt dårå..
Jag är faran som lurar i natten!
antagonisten har ju faktiskt rätt att lägga sig imo, protagonisten har ju i princip bajtat hans namn.
så jävla kass, ärligt. Du ligger ju helt off mestadelen av låten, sen är du kär i kaggen eller vad? sluta baita o kör eget, sluta dissa folk du knappt vet något om o sluta leta hype o öva på din rap ist.
Volym Entertainment <br>
Asså detta e fan den skönaste dissen som laggts mot asma.....
† V.I.F Sinister †
En sak jag blev irriterad på i denna tråden är när antagonisten sitter och klagar på asmas texter när folk säger till honom att hans texter suger. Alltså bry dig inte om asmas texter om du inte ens själv kan skriva en bra text. Din jävla sopa. Vad bra text, du är fan lika bred som ekvatorn/ hur många gånger har man te x inte hört den då? För fan var lite nytänkande, om du är så jävla duktig kan du väl skriva något mer avancerat än detta, för detta var inte bra eller speciellt avancerat. Jävla sopa! Blir irriterad på såna som dig som sitter och tror att du är så jävla bra när du verkar vara helt värdelös (första gången jag hör dig, hoppas det är sista)
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
Protagonisten* inte antagonisten, ber om ursäkt för att jag blandade ihop dem.
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
Propps till ChrilleF P16 ! "asså antagonisten va fan lämmnar du inte tråden för de e fan inte ens diss till dej...blir du arg för att du inte får lika mycke uppmärksamhet som asma lr...o du e inte så bra som du tror heller =)" Kunde inte sagt det bättre ;>
Nej för 111'e gången, jag HATAR dig. Men det underlättar inte min vardag...
Jag är bättre än Asma! pace aut! ;>
Seriöst, jag tvärrdiggar denna dissen! Blir nog fan mp3 spelaren på den ;) Säg till om du kickar en ny version! Peyz!
Tyckte den va skön : ) .. riktigt skön :) Peyz : )
soundcloud.com/jerrones
Ja dom som sa att asma och antagonisten var bättre kan ju lyssna på svaret, även fast jag inte dissade andra än Asma, så ville visst lilla Grizly (?) & Antagonisten vara med. pussy's!
hmm ditt va kast , asmas va kast men lite bättre än din i alla fall
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"OJAAAAAAA" såklart den var.. haha!
Folk klagar på skånskan o drf dom lägger upp texten osv.. Men tack proto att du la upp texten för man hörde knappt vad du sa.. Låter var tvärkass och du med.
Ok, klaCC där.. om du inte hör vad jag säger så måste du nästan vara skåning ;>
den var ju grymm ^^
Karlstad Finest
gillar inte asma och antagnoisten endå
Karlstad Finest
Protagonisten, tycker du verkligen att du är bättre än asma? isf tycker jag nästan synd om dig
T-DOG ditt äckliga barn, är skåning eller? ja, jag tycker att jag är bättre än asma osv.. han låter som en jävla äppelkäft och har svalt för mycket vatten...
Om jag är skåning eller inte är inte relevant. Du har dock ingen självkritik. Tycker du själv är bra. HAHA. Dom flesta här på whoa skulle nog knäckt dig i beef,
Protagonisten P17 Jag tror du har fått alldeles för mkt kompisprops, för inse att du är inte bra, rap är inget för dig... Öva ett tag och komtillbaks när du kan... och du, sluta söka hype, det är ändå ingen som tycker du är bra...
Volym Entertainment <br>
Jag fick mer positiva än Asma, så ni som klagar.. buzz off ;>
Ännu en jävla idiot som söker fame.. Jag ska fan i mej dra till med något ändå mer jävla idiotiskt snart.. Kan ni bara ge fan i att lägga er i något ni inte har ett jävla skit med o göra? "Kanske man skulle dissa nån kändis.. ja, alltså tycker den där Mange Schmidt är så patetiskt" -.- För fan, bara lägg ner detta Alltså gör något bra istället..
MokN
Vad gör du åt saker då? ;>
Töööng ;D ahahha
Tackar! ;>
DEN VAR LIKA KEFF SOM MIN LR BÄTTRE =) MEN ALLA SOM DISSAR ASMA ÄR GRYMMA keeep it upp
)TRO(The Rap Out)BTK(
denna va bättre än jag trodde iaf :P ogillar skånska så jag tycker du e bra mkt bättre än asma. men textmässigt så krossar han dig
:)
Vokabulära Stavelser Ingår För Republikatiska Horungar Här IIIIIII Tråden??
eller så kniper du deeeee käft jävla horunge
SharQo mobbad persion OMG, han är avensjuk för att han alldrig skulle våga göra en egen, :( a stackars mobbade sharqo :(
)TRO(The Rap Out)BTK(
Roliga rader men minst lika många flow missar som Asma.
Mer av mig hittar du på www.lamonde.se
Hehe den va rätt skön ^^
Hur mycke knark har du knarkat idag