asma,grizzly,anta - protago-vem? (svar)

Vår Hiphop - Audio & Video

asma,grizzly,anta - protago-vem? (svar)

beat: mobb deep
text: eminem, dr dre & snoop
mix: antagonisten & cheew

lået

f.ö. ingemar & shitface. orkar inte mer nu ffs. blir inga mer dissar & svar.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Inte bra alls tycker jag.

nä tycker inte ja heller :\ lr sådär men ni har verkligen gått ner grabbar fan förut va ni as tighta fan :\

den var inte bra..
haha denna är rolig
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
tycker asma ska fortsätta me engelska de e mkt bättre o så tycker jag du ska sluta rappa me anta oxå för anta e pinsam...
Konse''
Hahaha som vanligt!
ingen av dem kan köra själv....
SÅ DÅLIG!
Immortal Technique! Thats music Whoa KidZ!

Detta var helt okej...

Bättre än han ni dissa..

peace

Highfive anyone, anyone?
Asma lägger det helt okey precis som han brukar...
Grizzly mah man, det är utveckling det här, mkt mkt bättre än annars.
Antagonisten gillar jag inte, det är rösten som inte faller mig i smaken, men men...
Volym Entertainment <br>
ANTA kör off på ett ställe.
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Moderator

2007-02-03 15:09
Har hört mkt bättre av er!
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce

Och checka:http://www.innuce.nu
naah, detta va inget jag gilla.. har hört bättre från er alla
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
den va inte bra :/ ni har gjort bättre.....

† V.I.F Sinister †
denna här är lika seriös som introt & outrot. han förtjänar inte mer ;O
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha fet ju :D asma lägger det tight , Grizzly nice flow & vers lide svårt för dialekten,anta jao fett :D
no changing, ima two step close,
full armed, ima chew them hoes
Asma lägger det bäst, Tycker inte texten är speciellt bra! Och jag klarar inte av ord som BULL & LIDE BRA! åhhh ryser! Go.
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Ni dödar protagonisten! Inte jättebra låt men de duger åt att knulla protagonsiten iallafall!
Livets vägar kan föra dig vart som helst...

tung, . asma var bäst tkr jag.lite för accapella

I dont give a fuck , I dont care who you are , You talking shit about me , Now you Going to fare
lägger det tungt sopm vanligt du va asma XD
www.myspace.com/fresh4elements
asma lägger det riktigt nice !
ROUSU
ejremar, spelar ingen roll vad du säger. kommer inte svara, hade det inte varit för att prota har gnällt på både mig & anta i månader att vi ska ha en ''audio-battle'' och sen kom med sin nörd diss, så hade jag inte svarat på denna heller.

blir inga mer dissar, och jag tycker du ska ut & ta en nypa luft på din nya moped istället för att sitta & hetsa på whoa.

protagonisten låter som en blanding mellan antagonisten & en transformers.

Hah, om man kollar på kommentarerna så fick ju jag betydligt mer positivt än er feta skåningar.. Och era rader.. helt patetiskt haha. jag tog denna, men skriver försvarstal strax.. knäcker er ju på en kvart ;>

3 vs 1, och jag sparkar er alla..

Nej för 111'e gången, jag HATAR dig.
Men det underlättar inte min vardag...
Så jävla KAST Outro.. ni är så jävla lama.. damn..

haha ni kommer bli så käkade..

en sak till, man hör ju förfan inte ens vad du säger, hahah!
vissa gånger låter det som att en bäbis gurglar!

prota, hur seriösa tror du dem är? shett, vill asma knöcka dig gör han de,, passa brödintaget, gör inget du ångrar, du vet att asma och anta dissar sönder, dem gjorde denna för du skall va tyst!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
diggas inte men ni vann jue i alla fall .. men asma det va dum gjort nu , digga din engelska låt som fan o så släger du upp denna :/

Hahah, Asma kan inte ta mig så.. tss get a life lime!

ahh vi får see om han svarar, har du hört hans diss till kaggen o co? vem e de som e ute efter hype? asma e känd på whoa för han dissa kaggen, men du kmr inte bli känd, för asma e överlägsen och du kmr ntagligen bli krossad om asma svarar seiöst!
lill_larsson : vi skiter väll i vafan de står hur gammal han är eller inte ! han har inte en chans mot asma, visst han gjorde en bra låt men han har ingen chans alls
ROUSU
jaa, men dem 2 var jämna, men asma e överlägsen över dig!
Diskussionerna i denna tråden är lika roliga som låten.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Asma :  la det tight , skönt ! : )
Grizzly : Sådär ..
Anta : Gillar inte dig kommer inte gilla heller .. :)

Peyz !
soundcloud.com/jerrones
Innan jag överhuvudtaget kommenterar det hör så vill jag bara säga att asma har nog faminej seriges skönaste skratt, så jävla skönt! :)

Beatet: Det var jävligt soft, satt perfekt.
Rappen: Förbannat schysst flow som alltid, gäller er alla.
Text: Ni gör det inte dåligt, men ni kan bättre, men antar att det här inte var den mest seriösa låt ni gjort, men bättre kan ni.

8/10

Peace...
typ, eller?

aa, förstår om vissa tyckte att jag gick ner mig. men som sagt är inte detta världens mest seriösa låt, jag trodde det framgick i texten osv.

det spelar ingen roll om det kommer ett svar från chumpen, det blir inget mer från mig. orkar inte mer dissar. hej hopp ;D

-asma P20: Det är rätt galet att vi la ut en track mot en kille som inte ens vet vad ett flerstavigt rim är och ändå tror att han vinner :P

Den Va helt okejj, Men Antagonisten Kan Mycket Bättre :P I helhet vad låten helt okejj.. PeeeyZ 

HAHAHA fett kul asså :D

S-s-S-sHineybWooooI
FY FAN VAD DÅLIG LÅÅT OMG!!!!!!!
)TRO(The Rap Out)BTK(
DENNA e inte dålig asma e bra som satan bättre en många andra på whoa asma flyter hör noga för fan han e skåning men lyssna hans texter e bäst fett bra asma du e totaly fan ord från mej från sthlm du har status mannen :)

OMG
)TRO(The Rap Out)BTK(
Aaa klassiker till intrumentalval asså!

Grizzly är lika rolig som tråden ;)

tack 2fix, soft att du diggar.

tack alla andra. hatare, jag älskar er.. keeps me goin.
Måste bara säga fett keffa adds. :P
yoyoyo
Rap handlar om mer än punches o rim era suckers.

förövrigt wack låt, med de säger jag inte mi förlora för jag har inte hört den andres diss. och på namnet så låter de inte som jag vill göra de
Mouldy_mushroom P22
du brukar komma med fin kritik, så du får gärna utveckla ditt inlägg lite mer :D

"aa, förstår om vissa tyckte att jag gick ner mig. men som sagt är inte detta världens mest seriösa låt, jag trodde det framgick i texten osv."

Haha, den här var ju lika kass som alla dina dissar.. Inte så mycket skillnad förutom att den inte är 64 onödiga bars lång.

beatet är ett bra val för de e tungt...
asma du gjorde inget dålig jobb, kan inte kritisera, men gilla endå inte på nått konstigt sätt :P.
grizzly flowar?? ööhh okej.
Antagonisten asså orka lyssna på sånt bull. orka ge kritk till sånt bull.
outrot fick jag ett smile men de blev för mycket till slut.

förövrigt har jag hört hans andra diss.. HAHAHAHAHAHA den e inte ens värd att skriva i den tråden så jag skrattar lite här istället HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA fyfan va wack
o asma viken kretik du får omg!!
)TRO(The Rap Out)BTK(
mouldy, tack man. :D

Haha, ni suger.. har inte tillgång till mitt beat atm, men när jag kommer hem ska jag skriva lite halvkassa rader... (tar ju er endå)

Pace aut!

säger bara ASMA antagonisten och grizzly

krossar honom

nille här me hagel gevär