ChrilleF - Svar till Crunk Dude och SaXoR
haha yes här e svaret till saxis o crunkie =)...bara på skoj inget serriöst =)Länk. Peace...
Konse''
de som tog tid va att fioxa studion =)
Konse''
faaan va sköönt flow å rader;) jäävlar..fyfan va sköön:) inget missljud eller något! jäävlar va tight;) perfekt röst;)pCe mannen!
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
crunk,,får höra eran dizz,lägg upp den;)
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
tack alla =)... Crunk dom som kommentera hittils är kompisar men jag har inte sagt åt dom va dom ska skriva :P...de e ba på skoj endå =)
Konse''
länken funkar inte:/
men ta de i hans tråd iställe =) upp
Konse''
mm hehejapp i den här tråden ska du kommentera låten inte nå annat...o om man inte la ner mkt tid på sin diss kan man väll säga de ?
Konse''
Den va riktigt grym Chrille ; )
Fina rader! , Inlevelsen börjar komma nu.. Keep it up ;)
tack grabbar =)...mer
Konse''
hahahaha pinsamt...ok e de här pinsamt visst haha
Konse''
ah shi,,vet inte hur många ggr jah har lyssna på den,,, aah:) feett
tack kronan =) lr hehejapp jag ska inte säga nå bra att dusäger vad du tycker iaf =)
Konse''
nicE !:D peyz
myspace.com/herrolsson026
Joda som sagt du la de najs i denna;)
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
freeesh som satan playar den hela tin:) mååste spela in mer i studion:) mer beef,,då går chrille igång
upp med denna:)
tack lillebror =) O kul att du pumpar anden =) peace...upp
Konse''
låter helt okey mannen..skönt sound. peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hahaha grymt najs... Du tog dem hårt.. "Fan, du börja nästan gråta när du vart bannad//" xD
...och det är det som är så fint med whoa!
FET!!!
)TRO(The Rap Out)BTK(
Producent
2007-02-04 22:49
nice!!!!!
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR
Den var la nice ;) Det ända som kändes konstigt var att beatet kändes som att den var inspelad med datamick eller nåt haha fett konstigt ljud påre iaf. Men rösten var skön och sånt flowet kan tränas lite granna :)
Jag är faran som lurar i natten!
lyssnar fortf på låten: hha pCe mannen
hahahahaha de e bra pumpa skiten =)
Konse''
upp:) längst upp:) pCe
akej:) säger så här, lyssnar en gång till..sen lägger jah den åt sidan åh gör en ny låt istället;) pCe