Toppen & Estet - Syns du inte, Finns du inte
Yo , Vi tog ett beat, Vi skrev en text! Rap/Reff, toppen & estet Beat, J.armz (propps till hubler som uppgav beatproducenten! Mix, toppenLÄNK! Släng en ko... Fred!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
upp! btw så har ni sjukt sköna röster!
HÅRT skare va!
Knasig mixning, men ack så tight.
ooh, inte en av era bästa, har hört mycket mycket bättre men men
fett flow o allt men gillar inte beaten ni brukar lägga det bättre iallafall toppen
Robin (G_Lee)
jao :)
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
Helt coolt grabbar, fett skön typ, lite sommar känsla i beate, aaa keep it , Glöm inte mixtapet ? PZ PZ
Peace out, get laid !<br><br>
Detta var kalas! reffen fastnar
.
hehe tack!
tack tack
Najs =)
www.myspace.com/dahermusik
Hållermed DJ_spike grymt mycket snook känsla över det men markus och anders lägger det tight igen! Keep going!
Jag Valde Stil & Klass Framför Weed & Hasch
denna var rå nice! som dom säger snook känsla. rösterna kunde höjts lite. diggade mixxningen. texterna var nice. och ni båda la de fett ayja pz
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
damn soft låt! lite laid back softish style !
http://www.herrbitter.blogg.se/
Skön låt, helt otroligt skön låt, helt smällt xD HÖG KLASS PROPPS upp TILL PojkarNa Fr3d
Fred Yaaoo / Mr . Zork
riktigt skön låt;D
-.-DMX-.-
mixingen va grymt knas.. annars lät det soft
rätt bra låt
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
jao låter fett skönt men det känns som att några ord känns otydliga ibland ôÔ.
J Armz proddar knappt.. han sätter ihop instrumental tapes med andras beats och släpper och om jag inte misstar mig så är detta nån instru som finns på nått av hans tapes! Låten var aight, lite hög acapella och lite mycke diskant tycker jag.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
helt okej. dock inte lika fet som lost ones remixen med forcem!
Sover aldrig/sleep is the cousin of death!
hehe okej tack till dom som gillar!
haha fyfan vad underbart =) som alla andra säger snook känsla :)BANHA & PENIS !
Producent
2007-02-05 15:20
SOOOOFT både la det otroligt Tight
Lil_H..
Beatet är free va? för känner igen det som fan men ni la det tungt bara att ja inte digga mixen
FEEETTFEEETT!! :D Man kan fan nästan inte skilja era röster i reffen! :D One!
One in a milli-on.
Den va fan nice
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
app!
tjock nice
http://www.youtube.com/meeyeer/
Finns ett ord för denna låten: GONATT :D shitt va go låt, detta är sjuuukt bra att lyssna på :D grabbar jag diggar den otroligt mycket, keep going maynes :D ni e grymma på s00ft rapp :D
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Hörde du de marcus vi ÄR snook ! haha :)
aaaah faktiskt, låter som lite snook i detta:)
fast inte i närheten av samma nivå
Sover aldrig/sleep is the cousin of death!
Skön som fan
Eriksson1337 ftw!
Yeah tack, Men jag är inte så intresserad av hur bra eller dåliga vi är jämfört med snook! :P Skriv en rad om låten istället!
BRa :=
tackar
sjuuukt skönt """!!!!!!!!!!!!!!
SunShine Reggae!.
Fan diggar detta. Som alla tidigare sagt.. aah ni vet. Ibland smög det sig in nåt skumt i mixen. bara ibland. keep it app
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
Bra rim som fan :D Men känns som om ni nästan har lite tråkigt. Eller så är det beatet som är för högt så man inte hör riktit. Refrängen gillades tyvärr inte så mkt :(. Toppen var bättre än estet, men estet var också bra:D.
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
äckligt skön! hihisöt
http://www.myspace.com/danokin<br>
reffen va kass men verserna va sköna!
skön d bästa som ni gjort flippt chill
Om du skulle fråga en plit vad deras främsta uppgift är så svarar de, "Att gripa brottslingar". Istället för det korrekta, "Att värna medborgaren". Word MindGem
Damn, vilken låt! Fettfettfett :D Kollade runt lite på hemsidan, "från dag till dag" är bästa idag, usch vad bra alltså ;O. Men men, mera! ;D
BÄST!!!
"Jag Gräppar Pistolen Laddar Den å Sicktar!"