vilken bra låt ;D Jimmy du var bra :) jens med;) Peyz!
www.myspace.com/friphmusic
Japp det va dom skyst låt grabbar :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
upp... folk ska inte missa den här
krille o ainac, tackar :) kul o höra från er :) tack alla andra! o fortsätt kommentera tack :) Fred! /D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
3 månaders uppehåll för din del är inte tillåtet... Första gången jag hörde dig var när vi styrde Ingen gör det bättre ... då vet jag att jag var lite chockad för jag tyckte att du höll betydligt högre nivå än de 2 andra (no names hehe) och var helnajjz att lyssna på... sen checka jag din hemsida, hitta lite mp3s å kände att du kanske inte riktigt var min smak iaf.. allt var för lugnt, rätt halvdanna mixningar å så... nu har jag checkat denna å fick en positiv vibb som fan... känner igen mig i din text, trots simpla rim tycker jag det låter lysande och det låter inte krystat alls, du håller dock inte lika hgöklass i tredje verson som första tycker jag... beatet var najjz, basen kunde bli lite halvjobbig... sen Meistah, skön röst.. inte nånn överdriven höjdare nu, men jag har helt klart förtroendet för att du kan bli det... refrängen var rätt najjz.. hade kunnat bli fan så mycke najjzare me stämmor.. men ajja :) that's all 4 me /din käre vän AKIN
http://www.myspace.com/akinonline
just d.. tycker du för en gångs skulle mixat shitett rätt
http://www.myspace.com/akinonline
rappen lät nice! refrängen va inget jag gillade :) en random låt på ett skönt beat alldeles för många spelar in på o inget jag kommer lyssna på igen men d va whoaigt bra! :)
www.magnusrytterstam.se
ja du de va ett tag sen ja skrev nått. men beatet o väll okej men kändes lite tradit rappen låg bra,jens de kanske va ett tag sen du gjrode nått, men har inte mycke från dig o de här va av de bättre vet inte vem den andra e men ha lät okej inget o klaga på. men nåra höga betyg på reffen blev de inte sångrösten e inte lika bra som du e på o rappa.låten va skön e för trött för att skriva skit mycke men den va bra o nu ska ja sova. bra gjort jens upp
genuis moves
Bra jobb på verserna! Ni kan säkert lägga ner mer tid och få till lite hetare textbild, men den håller :) budskapet är ju bra! Reffrengen föll mig inte i smaken, men den är ju delad som stjärten.. Det lät väldigt vanligt, standard, jag tycker ni borde ut och styra egna beats, de blir mer egna låtar då. Har hört massa kids skicka låtar redan på de här till mig. Fortsätt! Fridens...
oh no he didn´t!
shoo brushorna!.. detta va nice.. jag skrev en lång nyss o då facka sig datan pga. msn ;) haha o jag orkar inte skriva allt igen.. de blir kortfattat.. Dulle . asfett! hittade inga fel alls o texten e aasbra.. beatet tycker jag också om, tankade det igår också. asnice.. o din sång va skön! va fan kom det ifrån? asså de e ju ingen jessica simson ;) haha.. lr ja... du e enköpings jessica då! hehe.. nämen de va asbra.. o jimmy.. skönt röstläge som fan, men jag tycker att du ska fylla ut dina meningar lite.. vet inte om de bara e jag som tycker så men de låter som om raderna e lite korta på vissa ställen.. men fuck va skönt du lade det mannen! keep it up Durlind Brothaaz! Peace ! // Hallbäck
--Hallbäck is back up in this MuthaFuckah--
shuuuu grabbar =) najs låt :) kul att höra utveckling Durlind, din bror har jag aldrig hört förr :) men han var ok ! keep it up grabbs, piiiiz :P
akin , tack som fan! kul att du tycker så!mange , aiit man, jo alla kan inte digga fullt ut och detta slängdes ihop snabbt men kul att du lyssna och kommentera:)Michael, hah tack man :) du får sova längde i natt då :Pseeuontheflipsyde, tack tack.Mr_Hallback , hah jessica simson haha :D tack tack iaf! =)daloz , tackar man, kul att du tkr de :) ska kolla på er låt nu =) Fred & Kärlek! /D
ett litet upp kanske :) upp ;)
aah, fick den på msn, asbra :D
juliathorén
J_T F13 tackar:)
denn var fett najs från både, Men va fan din röst?.. shit the same. Bpåde var nice, texten e bra som en blondin på toaletten.
klaCC tackar! men vadå "fan din röst"?:P hah ;D
100 :)
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
ta de lungt , jag skojjade
ROUSU
Bara en massa upp,... men men UPP
diggar somfan! skön durlind!
rousu vi själva uppar inte speciellt mycket, massa andra folk uppar:S men kul dom verkar ju digga de iaf :) och tack binuz :) Fred ut! /D
jag skojjade bror :) som jag skrev ;)
ROUSU
elite_me_flit P19 tack man :)
skönt som fan
suck it dry bitches
Inlägg skrivet av Giggen vers 1: Durlind: ... du flowar som aaah jag blir ju kär för helvete...riktigt bra din text är djup.. och du göär de me en sånn känsla att jag själv blir rädd .... riktigt jävla bra!!Meistah: Jimmy ... riktigt sköön ... durlind låter ledsen och du allvarlig ... vilket gör att man får två sidor av era texter riktigt bra grabbar !!!Reffen: helt kanon durlind .... vilken röst grabben ... blir käöäär riktigt jävla nice.... sånn jävla känsla ... får ut en bra sammanfattning av de ni säger men ändå saker som ni inte säger.... helt ruggigt sjukt jävla mega kaos bra....vers2: Meistah- tyckte jag fick me allt lite högre upp du utvecklas ... laidback som jag gillar :D helt kanon fortsätt så ... de är lkanon bra men kan bli ännu bättre!!Vers3: denna versen e låten bästa matriella ting och bland de tightaste verser jag nånsin ... höört och där e jag fruktansvärt ärlig text flow och allt e ju sjukligt bra ... PRO kvalitet om nån hojtar på mig ....Durlind va kan jag säga liadback inte så skrikigt som jag kan tycka ibland... aah tappar ord ...du är för jävla bra i denna versen !!Slut analys: tycker at tlåten är överlag riktigt kanon ... får mig faktist att tänka på va VERKLIG VÄNSKAP är... därmed har ni grabben full poäng på eran dilivery ... och som jag vill att en låt ska vara så går den runt utan att man märker det ;)... helt fruktansvärt jätte bra ;)....Mixning: den är okejj vet att du har ny mick durre inte alltid lätt då men du får ut en hyffsad de blir bättre genom låten men början är inte så nice hade öänskat mindre volym på dubsen...Beat: Icetail vet jämt att han gör bra saker lyckas även här och den ger en bra karraktär för eran låt!!....Som en fotbolls match ska ha matchens lirare ska denna låten få sin prägel och denna går till durlind för aah jag blir helt tagen av din vers3 ... sjukaste jag hört på länge .... riktigt jävla nice !!! Klaraste tian i år !!! Peace fred och mykke kärlek från Västkusten
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
Durlind : jaa jag tycker den låter annorlunda mot innan:P.. jag vet inte hur men den låter inte som förrut:P
selin, tackar :) giggen, tack som fan man! som jag sa till dej på msn blev fan nästan stum av alla fina ord man :$ :) tack som fan man! klaCC, asså fattar inte hur jag ska ta de.. e de bra elr dåligt? men som bror säger, ny mick, ny mixning och annat flyt o mkt så :) tack alla igen! Fred ut! /D
~Even the best fall down sometimes~
Durlind: Det låter fett bra. Det var juh de jag menade. Inget negativt alls. Keep it up and holla när de kommer ny.!
asså stanislav, lägg inte din äkliga hemsida i allas trådar... stick... och bra jobbat killar :) va sjukt jävla nice att lyssna på .. KEEP IT UP! pz
Make love not war
oj har inte sätt att fler kommenterat :) tackar alla iaf :) kul att vissa gillar :) klaCC, kul att de va posetivt sätt då :) tack alla igen! fred!
Durlind, dina verser var bra.. men Reffen var inget speciellt. gött att du är tillbaks, pz
Om vi vill, blir du aldrig tajtare
cnj, tack :P ja första ggn jag sjöng så hehe :D
Durlind , du e kul nej men, du är chill dn andra behöver träna mer innan du släpper mer tkr ja piz
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
hmm okej, lite gamal tråd kanske och låt men alltid kul när folk gilalr :) tack!