Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Du e grym på allt du gör! :D Bättre än Mange West i mina öron! One love!
One in a milli-on.
tankar slänger upp en komentar snart :)
SunShine Reggae!.
Den va fan bra! ger konstruktiv kritik senare
Sveriges svar på nate dogg, dvs refräng is ure thang :)
AIK
Sjuukkt taight måste ja säga !!. Bra röst Mkt Bra röst Flyter fett bra för första gången mkt mkt bra måste jag säga ! Peace And Love !
SunShine Reggae!.
Tack vad glad jag blir :D Massor med kramar :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jo då :D Men kan bli munsår o grejor om vi skulle hånglas hela whoa ;)
ja älskade reffrengen måste jag säga !
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
Skön låt! :) Keep the good work up!
Tackar :D
Du är duktig på det du gör. Jag gillar låten. Skånska på tjejer är förövrigt sexigt som fan.
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
har alltid tyckt du har gjort bra sång saker och sångprestationen i denna är riktigt bra den med! rappen är bra med tcyker jag, försvånansvärt bra för att vara första gången. visst kan du jobba mer på flow och sånt, men det kan alla, jag diggar denna i alla fall. big up! btw, som du sa.. kul att höra olika verisioner på samma beat! detta diggas! Fred & Kärlek! /D
hihi ja de här va ju soft:) ja gillar att du tralalaallar i bakrunden asså! reffen är underbar! men ditt flow kunde varit bättre om du typ hade skrivit längre rader vilket du troligtvis vet redan, men de va en skön låt ändå! bra jobbat frida
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Det lät soft faktiskt! Fortsätt så!
Det bästa med ungdomarnas fria sexuallitet är att dom går och lägger sig tidigt på kvällarna.
HAHAHA - roliga dialekt, typ en kvinnlig Lilleman ^^ Inte direkt en text att hylla... Men var bra ifall det var första gången, synd bara att du känner att du måste låta ifyllnaderna bära upp allt.
Moderator
2007-02-09 01:57
Ja diggar absolut din rap tyckte hela låten i helhet var skitbra... hoppas du börjar med detta lite mer... vill att du ska hålla flowet centrerat hela tiden men det lär man sig ju :) puss !
Icetail, vad menar du med att hålla flowet centrerat?
Moderator
2007-02-09 02:30
rakt och fint genom hela låten :$ hehe :) Peace !
Moderator
2007-02-09 07:50
den va nice :)
Asså, du tar ju en större del av de som kickar i Audio forumet, MEN, det är inte det som fastnar. Refrängen är smått magisk och jag skulle LÄTT kunnat lyssna på låten mer ggr om hela låten hade följt samma tema. Sång: 8/10 Rap: 5/10 Helhet: 7/10 (Hade varit bättre om du bara hade sjungit som sagt) No hard fealings tho :) Kicka det du vill och skit i vad andra tycker.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
ja jag skiljer mig inte från mängden direkt, refrängen var grymt bra, rappen var helt ok! Vad sjunger du annars? Men fin låt i alla fall! Fred!
Enda svenska tjejen som krossar gemet, ärligt talat. Shorty kan slänga sig i väggen.
den va riktigt naj ;) fin röst
Är lika ond som billy the kid
najs skulle de stå ;P
Är lika ond som billy the kid
Fett nice låt tjejen! Skön röst och allt! :D Bara Keep it up! Peace Ps. den får 8/10 av mig!
Peace im out!
det var riktigt bra frida, öppnade i soundclick å där var det pitchat så jag fick dra ner den, haha Även pitchad och opitchad så var den skön, haha! Bra gjort, blev posetivt överraskad!
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
Oj vad kul att komma hem :D Jag tackar så mycket för alla fina ord. Själv tycker jag att jag låter skum *skrattar* Men men... Tack och puss o kram
först, tack för att du försökte muntra upp mig igår :) hell YEEEAH Frida är tillbaka med dunder och brak *kaboom * (jag är nyvaken vid den här tiden, surprise surprise) och denna gång rappar hon och hon gör det riktigt jävla bra för att vara först gången...refrängen är grym, din röst är ljuvling att lyssna på! du har gjort musik både för min själ, min kropp och mitt sätt att leva Frida, jag är ditt största fans! : )
som sagt den här låten är soft, rekommenderar er alla att ladda ner.
och ja, jag känner mig jävligt viktig och bra när jag sitter och rekommenderar saker. som Gud ungefär.
haha. ;)
frida den e gryym! du MÅSTE fortsätta rappa så kan vi göra fler rap låtar tillsammans o ta över världen! :P de går för högt ibland bara för de distar på vissa ställen men du har inlevelse och bra flyt o de e de viktigaste! bra text me haha :D kram på dig vännen!
rätt nice.. diggar dock inte smurfrösten.. av de andra du släppt så tror jag verkligen att de kan låta bättre annars... men flow å text tok nice! big up..
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Snyggt gjort frida! :D Den var bra! Fortsätt me rappen ! Peace out girl
http://Myspace.com/Slukarn
låter som en smurf?:S
Lite överdrivet mixad haha :) Ett tips, jag är inte överdriver kär i svensk rap med skåningar, testa att köra på engelska om du kör på det! Skåne har soundet inne för det ;) PeeYs!
Redaktionschef
2007-02-09 11:52
haha bara jag som tycker det låter som CK? Refrängen är ju bra på riktigt :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Tack alla änu en gång :D r0b1n P16> Låten är omixad :s Ni som hör låten pichad... Ladda ner den, jag smurfar inte mig *skrattar* Oracle> Måste kolla upp CK nu ju :D
fyfan va nice! :D
KFT thats me thats me
Frida nu får du hjälpa mig! :D
Graffare
2007-02-09 14:26
Vacker röst som fan. Bra gjort o lägga upp den på speedyshare oxå haha. Skön låt ! keep it up ! //spääng
http://www.myspace.com/easymatemusic
Härligt frida... Otroligt härlig låt. texten e otroligt fint skriven. refräng delen dödar värkligen Och första delen i vers tre får mej att små le lite för jag vet vem den delen syftar på hahah.... Att sjunga de viste vi att du kunde. men rappa de hade jag ingen aning om... Du har aldrig rappat tidigare det vet jag men du gör de otroligt bra för första gången... Slipa kan man altid göra. fortsätter du att öva på att rappa så kan du möjligen bli så bra så du kan slå ut många av killarna här på whoa. för du har en beslutsamhet och itensitet som många många rappare saknar fast de rappar flera år...... Så fortsätt med det du gör... sen har jag diskuterat kvaliten med dej så de behöver vi inte ta upp här.... Puss på dej gumman ///B
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Har lyssnat på låten enda sen jag ladda ner den i morse vid tio..och jag älskar den helt enkelt! du har gjort ett skit bra jobb!
Jävligt skön refräng... Emceeandet kan som sagt bli bättre (text, rim, flow), men din röst är grym. Du har riktigt mycket potential. Props :)
Du är bäst frida.. finns det nått du inte klarar av ? din rapp är riktigt nice.. blev helt chockad när jag hörde den! tusen tummar upp för denna grymt bra trudelutt!! Pz
Planet 80!
Friiiiiida:D<3 var ett litet tag sen jag hörde något från dej nu, men riktigt grymt skön låt;)
vilken platt och hög vägg c(=
Tackar :D
Riktigt bra gjort.. du har känsla för musiken du :) bra jobbat :)
Helt Okej Entertainment HeltOkejENT.Blogg.se
Som jag sa innan så är det grymt! lär dig flerstava bara så blir riktigt bra! Refrängen är ju hur bra som helst och rappen är grym för att vara första gången, bättre än det mesta som kommer upp här i forumet! 7/10
facebook.com/idiomatisk - fan page