KFT thats me thats me
ey sry att jag inte har lyssnat på länge. har haft mkt annat för mig. har snart fått hem låten.. bröstvårtan var het! Chai håller en högre nivå men den andra killen var helt ok. Ibland blire lite för mkt tugg tugg tugg av det hela på verserna, ett tipps på denna hade varit att kanske byta av varandra tätare. Hooken var inte direkt jätte orginell men den funkar bra som sådana refrenger har en tendens att göra. pajs
allt va helt överfetttttttttt!
Hej bror
shiiiit! fett tight ;D app in this!
Tack allihopa! Fett att ni gillar den här! :)
Yeah, you know..
haha fett, tack så mkt. Så här tycker jag angående mig och chai för övrigt; Chai är en bättre rappare, no dubt. han har lagt ner mkt mer tid och energi i sin musik genom åren än vad jag har gjort. Och det är helt okej att jämföra två sololåtar med oss. Men när vi jobbar på lattshoo-sättet anser jag att vi är ett team, och bör kritiseras som en grupp istället för enskillt. namean? :) Tack som fan för alla kommentarer. Vi läser allt och uppskattar det :) One.
Nakna träd kastar fåglar åt helvete
Word på Lime! Vore väldigt tacksam om Lattshoo kunde ses som en helhet och inte som två separata artister (;
Yeah, you know..
straight out lovin it, what more can I say.
Tare Lugnt Vol 4 och Dirty North är båda ute nu! www.thosedamn.se www.randombastards.com
du
Om du skulle fråga en plit vad deras främsta uppgift är så svarar de, "Att gripa brottslingar". Istället för det korrekta, "Att värna medborgaren". Word MindGem
vet
Om du skulle fråga en plit vad deras främsta uppgift är så svarar de, "Att gripa brottslingar". Istället för det korrekta, "Att värna medborgaren". Word MindGem
vad
ja
tycker
Caesar : aa tror han vet att du e s jävla omogen o skriver det i 5 inlägg:)
http://www.herrbitter.blogg.se/
Fett skön, har sett fram emot en ny låt från Lattshoo ett bra tag, är inte de minsta besviken ... Grabbar ni är lika bra som vanligt, ser fram emot nästa låt, Peace
tungt XD
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack Jonas, Academics, Caesar, Didde, Passabel och derkii för kommentarerna. Kul att ni gillar. Det kommer mer tunga LCL-grejer! En netplay skall fixas så småning om :) Hemlis: Kollar ni på lattshoo's myspace så hittar ni en av dem fetaste LattShoo låtarna ever (sry Chai, kunde inte hålla mig) :)
fett
Klingan & Johan -Inga Som Helst Konstigheter
Tack allihopa! Nice att ni diggar! :)
Yeah, you know..
Tack gubbar.
Den va riktigt cool:) lite anorlunda beat! men skönt som fan vare iaf:) keep it up
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
allting lika galet tungt:) big up för denna peace
-- ~SlCrew~
Producent
2007-02-12 08:14
Daaaaaamn så fucking insane! Låten på myspace var ännuuuu mer insane.. Mer LCL, mindre solo! Kommer med en kilometer kommentar senare!
gryyyyyyyyyymt :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lite besviken... ger konstruktiv kritik snart peys
Thanks people! Keep droppin comments!
Yeah, you know..
Otis, Visst är beatet coolt? Chai is the main ;D Tack.
EnZyM, Tack. Du vet hur vi gör det ;)
Dawell, Haha, jag ser i fram emot din kilometerlånga recension. Alltid lika kul att läsa ;D Kul att du gillade låten! Personligen tycker jag som dig; Kallas underbarn är snäppet mer insane. Men det kommer mer LCL-bangers som är ännu mer insane ;) peace.
Philosophia, Tack girl :)
Bobito, Tack för att du lyssnade. Nice att du tänker langa lite konstruktivt sen.
P0PUREPANIC, Kul att du gillade. Det glädjer oss :) holla!
Upp med denna! :)
Yeah, you know..
Du blöder i röven :D
You already know, den e on lean!
Tack methanol!
Tack allihopa! :)
Yeah, you know..
sluta snåla på kommentarerna nu (:
Najs =)
www.myspace.com/dahermusik
tack Daher :)
Yeah, you know..
Upp! Droppa mer comments :)
Yeah, you know..
SoftISh Låt , Chai O Lime :D
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
Måste proppsa låten igen asså :D Det bästa ni nånsin har gjort och ni har gjort mkt som e sjukt bra asså! Så den här låten e alltså sjukt sjukt bra! Nawmin? 8)
You already know, den e on lean!
Tack sebbe, robster och daher.
Du är min efterbild, limmish (;
digga lime som fan
i den här, diggar din röst som fan.
chai hade dock bäst rim/rimschema
www.youtube.com/prendel
Tack piggedy.
Producent
2007-02-14 22:25
Då vare dags, vet att ni bad om att få kritik som grupp men jag måste ge lite personlig kritik också fan, hoppas det är lugnt :)LIME Holy Jesus mothafucking christ asså! Jag är nästan mållös.. Din röst är så sjuukt jävla soft och ditt delivery är fan underbart i denna, man blir nästan lite rädd för dig! Du har jävligt rätt i att dina rader är grymt spejsade, man får fan skrattanfall ibland.. Du har liksom inte bara bra rader, dem är roliga också vilket diggas fett mycket från min sida! Hör inte riktigt vad du säger i början av denna rad men inlevelsen är sjuuk: "... din mamma blir hon så PAFF att hon ramlar". Dra mig baklänges vad jag diggade dig i denna Lime :)CHAI Jag tror du vet vad jag tycker om dig vid det här laget Chai haha! Det är inte ofta jag ger dig negativ kritik och det tänker jag fan inte göra nu heller! Kan däremot inte säga så mycket mer än att du lägger det lika tight som vanligt.. Även du har softa och roliga rader! Fattade inte "Och jag är bra som din bh så försvinn looser" först men vad jag fattar så betyder bra (hur det nu stavas) bh på engelska? Typ nått slang eller nåt :D Ajja texten är soft och du flyter fan bättre än flörtkulor och deliveryt är ju fan världsklass! Fett att du kan göra både tunga och lugna låtar, men jag älskar när du släpper sånt här! LATTSHOO/LCL Har märkt att ni har grymt lika röster asså, märkte knappt när Chai kom in i sista versen.. Hans röst är lite ljusare annars låter ni jävligt likt vilket är mycket positivt för en grupp tycker jag! Checka eran myspace och shiiit jag är kär i den nya låten som ligger där, så fucking mysko nice asså, kan fan inte vänta på att få lägga vantarna på den!? Så, snäääääälla give me? Ska inte skicka till nån lovar :P.. Men btw, ni SKA fortsätta droppa låtar tillsammans annars blir jag förbannad fan för ni passar så jävla nice som grupp! Var tveksam på att Lime skulle hålla samma nivå som Chai nu när Chai blivit så populär och duktig men fuck du imponerade på mig kompis :) Och Chai jag tycker du ska fortsätta droppa mycket Svenska och helst tillsammans med din vän Emil :) Du är bra på engelska men svensk rapp är din grej! LCL! REFF Kollade lite på andras kommentarer och det verkade som om refrängen inte var särskilt populär men jag diggar den fan! För att vara en "bokstaverings vers" var den jävligt tung! Diggar snacket i bakgrunden och Chais ylande gör den lite mer levande :) Jag tycker den är töng och skiljer sig från verserna bra :)BEAT Det är ingen nyhet att jag diggar dina beats heller Chai, jag tror det har hänt EN gång att jag inte digga dig i en låt men det har fan aldrig hänt att jag inte diggat dina beats! Tveksam på att det nånsin kommer hända :) Blev väl inte en kilometer men jag hoppas det duger :) PussL I M E C H A I L A T T S H O O
Producent
2007-02-14 22:26
Nämnde jag att jag diggar er?
Helt klart en schysst låt.. Beaten är kaxig.. Lägger det schysst på den.. inget att klaga på.. Fortsätt lanag gubbar Fred och Kärlek..
Tack så mycket! :)
Yeah, you know..
kilovis med props till dig dawell för din sjukt bra kritik. tack som fan alltså. riktigt kul att läsa! för övrigt går raden;du säger du är tight, men du är så slapp att du fladdrar, och skulle jag smoke;a din mamma, blir hon så PAFF att hon ramlar. "smoke;a" någon som att skjuta någon. och då "paff" som pistolen låter. sjuuukt långsökt punch, men tyckte det lät cool ;P tack igen man. Tack anta. peace.
yoo bobito is back! den här låten va fet. kändes som cahi saknade lite känsla.. men flowen o deliveryn sat fet tajt som vanligt! lime har jag dock inte hört typ en låt tror ja. väligt överaskande höll mist samma klass som chai lite sämre flyt och inehåll dock tycker jag. Man märker att ni har koll på det ni gör. tycker dock refrängen va whack.. asså det lät visserligen bra :P men kändes inte så genomtänkt, kändes som ni är kapabla till att göra mycket bättre. texten vart jue fet av båda, inehållet pytelite kanske men överfet dock! that's it peace grabbar
Jo, jag saknar nog lite känsla i denna. Var sjuk som en svin när den spelades in ;p
Yeah, you know..