Med en påse över huvet så kan allt funka...
thnx yao, pumpa denna för din svärmor! att bli småkär är fullt normalt ;D mer!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna la du fett asma, beatet låter ganster! PEACE <3
haha den va fett soft ; D vem fan bryr sig om texten? AHH fett rolig va den iallafall. Pz<3
Make love not war
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HAHAHA så flummigt intro josh ;D beatet var riktigt hett :D haha dt va hett diggas !!!!!!!!!!
S-s-S-sHineybWooooI
Outror åsså hahahahahah skit kul hahaha xD
S-s-S-sHineybWooooI
jag älskar asma iaf, grupp kram? snällara!!
)TRO(The Rap Out)BTK(
trro P18: Kan du sluta skriva i våra trådar? vi vill inte ha dig här.. fattar du ?
Producent
2007-02-16 08:05
Tänkte skriva "Vafan gör ni en låt med que för" men nu när jag lyssnar, du har bättre kvalité på grejjerna och du har faktiskt utvecklats qu3, det var helt aight :) Förutom texten som inte var nått vidare...
vi gör en med Q för att han är chill ;D
sen Q blev äten av uni-h, så har Q blivit bäst....... på o va sämst...
http://www.myspace.com/micman123
Q e bra.. en riktig flummare;P
yesh upp!
palla höra bobo o marke det e antagonisten o asma som e skööna .dör för flowet ni har i alla låtar men bobo o marke skjut er själv :) aight/Jag e het! att släcka mej är som att släcka en sol ,här ta min pistol o begå hellre självmord!
Ekki känns som jag inte tänke beefa med dig genom datorskärmen... tyvärr
www.markemusik.se www.twitter.com/markemusik http://mekkeriet.blogspot.com
bra vila upp dej istället efter den pinsamt dåliga rappen....Ekki spotar blod
detta var nice, fortsätt så, riktigt nice
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
Så riktigt fetta rim fetta beat. och introt och outrot så fucking roliga haha ;D
FRÄÄÄÄÄSHT, JAJA GRYMT TUNG riktiga skånepåwgar
Du kan se mig sitta ner, brudar i bikini runt alltid VIP avdelning och en färdig rullad blund / marke
nice som fan!
414. Klubb Knutby
haha, älskar anta´s outro och introt där smale(?) störar sig när du pratar, fet låt, jag häller lite kaviar på din mamma sen
12345679
soft beat skön text, ja vad men ska man säga ? skön låt :D
Ekki P15 hämtar luft från tagentbordet Måste uppa detta skiten bara för mixningen e så sjukt grym
Gatan & whoa har olika smak men jag har ingen alls tyck synd om mig o hooka mig öl nuuuuuuuuuu
thnx alla, ^^
Fan.. denna diggades \o/Anti: Reffen är sjukt tung!Que : Gillar din röst, riktigt skön. :>Asma : ptja.. har nog hört bättre från dig , men denna var inte dålig.. du la det tight :>Bobbo: hm.. inte hört dig tidigare. diggades inte direkt :\Marke: hm.. inte hört dig heller.. du la det rätt ok..Anta: hahah. Så sjuk! :Dbeat: jofan.. beatet var helt ok, gillades.. I helhet, riktigt nice låt..keep it up
Ibland skäms man över att vara människa. Detta var ett sånt tillfälle.
haha, Fuck va alla ni andra säger! Denna låten e fet najs
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
Ekki 15 år och luktar kiss vad fick han luft ifrån
Är whoa svensk hiphop så lägger jag ner Några datanördsfittor som ändå lägger de fel
diggar denna som fan, qu3's bästat typ:P fattar inte varför hela nyköping hatar han? haha
4/20 24/7
Haha, hade glömt av denna låten.
Ya Diiig!? www.myspace.com/maxxxcady