Trankil - 1992 http://www.speedyshare.com/560468706.html /TEXT\1992 dagen då det börjajag fick hela jävla släkten att sörjadom trodde jag var dum, fan det väckte hatjag orka inte höra mer på deras jävla pratjag hörde vad dom viska och allt vad dom saatt jag var sämst och ingenting att hajag visste vad jag gjorde, jag visste vad som händemedans humöret tvär vände jag käner hur det bankar (med alla dessa tankar)skolan kan man inte sejja gått riktigt bra man bara känner för att lägga avdu kan kalla mig vad du vill, för tar inte åt mig längrehar hittat mig själv och alla mina vännerpå den öde ö som man var platsad på ett tag hadde man det inte riktigt toppen bramen nu har jag tjej som jag älskar jävligt myckettar med henne in i livet och går vidaredom dagar jag var mindre tästade jag snuslekta vara gangster och gjorde dumma busman kan inte kalla mitt liv för perfäckthar änu inte träffat hälften av min släktmamma du e bra men kan göra bättre jobbta tag i skiten å lysna på vad jag sejjer i musikenkanske gör dig besviken men du vet att jag e sanbörja ta hand om dig själv visa mig vad du kanjag vet att du inte har det toppen lättmen hoppas någon gång att du kan ändra på ditt sättmen nu kan jag sejja att jag har det jag har och allt jag behöverjag har en bra familj älskar mina bröder